היתה הופעה סוף הדרך!
ביצועים מהממים אחד אחד. כל כך שמחה ש"מתקשר" אלי נשאר. "מי היה מאמין" הספונטני היה מקסים. היו כל כך הרבה קטעים משעשעים עם הקהל, לא יודעת אם אני אפילו אזכור את הכל...... היה את משה שלמרות שהיה עם אשתו קרן שאלה אם הוא רוצה ילדים
היה שולחן שטען שהוא מכיר את גינדי (או לפחות, את אשתו) וקרן חשבה שהדרך הטובה ביותר לקבל דירה אצל גינדי זה, בעצם, להיות עם גינדי! והיתה בחורה שכשהיא צחקה זה קצת נשמע כמו נביחה, והיא הפחידה את קרן. פעמיים
הקטע עם עמרי היה קצת מלחיץ באיזשהו שלב. היא שרה את "מה כבר נשאר לקחת" כשהם שניהם מנגנים על הפסנתר, והיה את הקטע שהוא כל הזמן מחליף צדדים ועם כל המבטים שהם דפקו אחד לשניה באיזשהו שלב לא הייתי בטוחה אם אנחנו לא מפריעים, אולי אנחנו צריכים לצאת ולהשאיר אותם לבד
הקיצר, הופעה מדהימה. תמונות בהמשך (למרות שחייבת לציין שהתאורה היתה די מעצבנת, ורוב התמונות שלי יצאו מטושטשות, ודווקא באסה, כי היו כמה פעמים שקרן ממש הסתכלה לי למצלמה, אבל לדעתי זה לא יצא...........)