היום ההופעה בבר'לה
שיהנה מי שיילך,ובל

shay keran21

New member
היום ההופעה בבר'לה../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifשיהנה מי שיילך,ובל

לשכוח להעלות תמונות,ולספר חוויות...כל זה לשרשור הזה...(אם לא אכפת לך מירב שפתחתי)
 

I מ י ר ב I

New member
אני שם../images/Emo13.gif

איזה כיף!!! ונראה לך שאני כועסת שפתחתי??? זה הכי כיף לי בעולם,אני בעד זה שכולם יפתחו מתי ומה שבא להם.
 

shay keran21

New member
אני מניח שחייב:p על כל הופעה...כמובן שמישו מ

מאיתנו הולך...אני כל הופעה והופעה מתפלל שקרן תשנה או תוסיף שירים מהאלבום החדש...נראה מה יקרה הערב....הכי הכי חשוב לי,אם "הוא מתקשר אליי" נכנס סופית לפלייליסט ההופעה..אני מניח שכן,כי גם הוא עבר שידרוג...ולא סתם היו עושים לו עיבוד אלמלא היו משאירים אותו...אין אין....בשביל ביצועים כמו של "רצה הביתה" ו"מתקשר" אני מוכן שתשאיר את ההופעה איך שבא לה,רק שלא תעז להוריד אותם:p קיצר חפרתי....נו מה...הערב יש הופעה..חייב חפירה..ואני בכלל לא שם..טוב נו,נשמתי תהיה שם...ורוחי....שאפחד לא יעיז לעשות לקרן מסאז' פתאום..הכבוד נשמר לי...
 

t0merm

New member
וואו, היה מדהים

לא ציפיתי האמת. הכרתי קרן חדשה שבכלל לא הכרתי
היה ממש טוב.. אולי אפרט בהזדמנות אחרת. יש לי עוד להעביר את הצום בבסיס אז כדאי שאלך לישון.... אעלה וידואים עוד כמה ימים. ורד ומירב, היה נחמד מאד לפגוש אתכן
נתראה ב-11.11
 

veredmp

New member
אכן היה נחמד. עדיין לא מאמינה שהלכתי את כל

הברל'ה בנסיון לחפש אותך, ובסוף ישבת שולחן מאחורי
 

t0merm

New member
משפחה + חבר של אחותי

מאוד נהנו!! אנחנו נגיע גם ל-11.11
למרות שאבא שלי תמיד טען שקרן פלס צועקת ולא שרה, והוא אמר שהוא בא איתנו רק כי הוא אוהב את הברל'ה עצמו ורק כי קרן כוסית על, הוא נהנה ואמר שהיא סופר מוכשרת!
 

I מ י ר ב I

New member
היה מטורףףףףףףף

קרן קרעה את הבמה.מזמן לא ראיתי אותה ככה. נהנתי בטירוף. מי היה מאמין הצטרף בספונטניות,מתקשר אליי חזר וגם הצפון הפורח. היה קהל זורם וכיפי שהשתתף בבדיחות עם קרן(משה). מה נשאר לקחת פשוט שיר מעולה!! עמרי וקרן עשו שם פשוט אהבה עם השיר הזה.אין לי מילים לתאר. איזה כיף להכנס לכיפור עם ההופעה,יהיה לי על מה לחשוב ולנתח מחר.
 

shay keran21

New member
:) יופי..."מתקשר" נשאר לצמיתות! האמת עוד לא

יצא לי לשמוע את "מה נשאר לקחת" בהופעות,מעניין אם אשנה את דעתי עליו או אתרגש יותר שאשמע אותה שרה...השיר הזה הכי הכי לא מחובר אליי טקסטית..מקווה שהשיר נכנס לתמיד..."מי היה מאמין" אוהב את בהיצוע שלה...."צפון הפורח"אחלה אדרנלין יש בשיר הזה...כל השאר אותו דבר? לא שרה שוב את "תקליט שרוט"??:p אחכה כבר לחפירה מלאה...
 

I מ י ר ב I

New member
צמיתות לא הייתי כותבת...

אין יותר מדי מה לחפור. קרן שאלה איזה שיר אנחנו רוצים ומישהו צעק יום ראשון.היא התחילה לחקות את מירי שרה את השיר.היא המציאה חלק מהמילם.הרגה אותי.חחח כתובתי היה כרגיל משעשע ומצחיק. תשאל מה שבא לך,אני אפרט לך..
 

shay keran21

New member
קרן ממש ממש מעצבנת!!! תמיד כשאני לא

נמצא בהופעות,היא שואלת את הקהל איזה שיר אנחנ רוצים..אני כבר מת שתשאל את השאלה שאני אהיה,ואז אוכל לבקש שתשיר א "שוכחת אותך" או "סוף הרגש"
 

shay keran21

New member
יא מצחיקה...זה בשבילך!!! חחחח לא בשבילי

אמרת לי שאת מתה שקרן תשיר את "שוכחת אותך" בהופעות" והאמת "סוף הרגש" אני גם אוהב..ומת שתשיר מתי שהו
 
והצפון פורח חייב להשאר קבוע!!

מתה על הקטע שהיא מתחילה לרוץ על הבמה
או שזה היה רק בזאפה ב-1.7...? יש בשיר הזה כ'כ הרבה אנרגיות!!! עדיין חצי מהפלייליסט זה קאברים לשירים שכתבה לאחרים או שזה השתנה?
 

veredmp

New member
היתה הופעה סוף הדרך!

ביצועים מהממים אחד אחד. כל כך שמחה ש"מתקשר" אלי נשאר. "מי היה מאמין" הספונטני היה מקסים. היו כל כך הרבה קטעים משעשעים עם הקהל, לא יודעת אם אני אפילו אזכור את הכל...... היה את משה שלמרות שהיה עם אשתו קרן שאלה אם הוא רוצה ילדים
היה שולחן שטען שהוא מכיר את גינדי (או לפחות, את אשתו) וקרן חשבה שהדרך הטובה ביותר לקבל דירה אצל גינדי זה, בעצם, להיות עם גינדי! והיתה בחורה שכשהיא צחקה זה קצת נשמע כמו נביחה, והיא הפחידה את קרן. פעמיים
הקטע עם עמרי היה קצת מלחיץ באיזשהו שלב. היא שרה את "מה כבר נשאר לקחת" כשהם שניהם מנגנים על הפסנתר, והיה את הקטע שהוא כל הזמן מחליף צדדים ועם כל המבטים שהם דפקו אחד לשניה באיזשהו שלב לא הייתי בטוחה אם אנחנו לא מפריעים, אולי אנחנו צריכים לצאת ולהשאיר אותם לבד
הקיצר, הופעה מדהימה. תמונות בהמשך (למרות שחייבת לציין שהתאורה היתה די מעצבנת, ורוב התמונות שלי יצאו מטושטשות, ודווקא באסה, כי היו כמה פעמים שקרן ממש הסתכלה לי למצלמה, אבל לדעתי זה לא יצא...........)
 
למעלה