היום בMTV-איך עושים וידאו קליפ?

היום בMTV-איך עושים וידאו קליפ?

בשעה 7
 
מישהו ראה את זה../images/Emo35.gif../images/Emo6.gif

מזל שהם לא הכניסו את הקטעים שהם הורידו בעריכה
חחח.. איזה חמוטים הם
ודריק השתטח על הריצפה כמה וכמה פעמים
[הכי מצחיק היה שהוא ניסה לנפץ את הגיטרה הויא פשוט נשארה בחיים
ואז הוא הלך אחורה, נתקע בתופים ונפל
]
 
על הקליפ were all to blam ?../images/Emo2.gif

וואלה? אני יודעת שלהיות סאם-פאט ליפ היה מלא פעמים
לא ידעתי על זה
 

mrs mccaslin

New member
כן ראיתי אבל אני מתכוונת ל..

were all to blam [עשיית הקליפ
] דרך אגב מה עם הקומנה המתה שלך?
 

cvd

New member
../images/Emo99.gif

מקסימים שמתם לב לנוכחית של סטיבו? זאתי עם המוהיקן הלא-זקור הכחול (אם זכרוני אינו מטעני...ראיתי את זה לפני עידנים. טוב נו טוב שלא הגזמתי. חודש חודשיים. אני מאריכה דברים על עיניין שולי. שתקי כבר.)... חמודה
אפשר לראות את זה שוב ושוב (או סתם בפעם הראשונה) באתר הרשמי. סומכת עליכם שתמצאו את זה לבד (אין לי כח ללנקק). אהבתי את הסוף
 
למעלה