סריקההיום ב"ידיעות אחרונות"
בעמוד 11, הרכבל בחיפה לטכניון ולאוניסרסיטה, בעלות 130 מיליון ש"ח, קיבל את כל האישורים ו"בקרוב יצא לדרך"
שמעתי את הסיפור הזה לפני מספר שניםסריקה
זה לא כתבה מ-2001?היום ב"ידיעות אחרונות"
בעמוד 11, הרכבל בחיפה לטכניון ולאוניסרסיטה, בעלות 130 מיליון ש"ח, קיבל את כל האישורים ו"בקרוב יצא לדרך"
אתה טועה, לדעתי הכתבה מ- 1999זה לא כתבה מ-2001?
כמה טוב לראות שדברים עובדים מהר במדינתנו, והרכבל יעמוד בדד-ליין שנקבע לו (תחילת 2004)
זה מיחזור גורליזה לא כתבה מ-2001?
כמה טוב לראות שדברים עובדים מהר במדינתנו, והרכבל יעמוד בדד-ליין שנקבע לו (תחילת 2004)
ומה הערכה של חברי הפורום הנכבד?היום ב"ידיעות אחרונות"
בעמוד 11, הרכבל בחיפה לטכניון ולאוניסרסיטה, בעלות 130 מיליון ש"ח, קיבל את כל האישורים ו"בקרוב יצא לדרך"
אף פעם לדעתי.ומה הערכה של חברי הפורום הנכבד?
מתי לערך הרכבל יהיה מוכן?
צודק, זה מעולם לא עבר מבחינתיאף פעם לדעתי.
בספריה של הפקולטה שלי, הנדסה אזרחיתצודק, זה מעולם לא עבר מבחינתי
את שלב הגימיקסיכויים קלושים לביצוע. במיוחד בגלל התנגדויות של הטכניון וכדו'.
ממה שאני שמעתיבספריה של הפקולטה שלי, הנדסה אזרחית
יש פינת "כתבות מהעיתונים", ומאז שהגעתי לכאן (שנתיים וחצי) הכתבה על הרכבל תלויה בפינה זו, כנראה שגם הם חושבים שזו בדיחה... בכל אופן, האם אתה יודע איזה התנגדויות כבר יש לטכניון? מאילו סיבות?
ההסעה הפנימית בטכניון לא יכולהממה שאני שמעתי
רצו להקים את התחנה של הרכבל בלב הקמפוס או אפילו על הגג של אולמן. הטכניון לא הסכים בטענה שזה יעשה רעש ויפריע לסטודנטים ללמוד בכיתות. הטכניון רוצה שהתחנה תהיה במגרש חניה שבכניסה המזרחית לכיוון נשר, כך התחנה תשרת גם את תושבי נשר. אני טוען שאם יקימו את התחנה של הרכבל בכניסה המזרחית יפספסו בערך 50% מהקהל הפוטנציאלי שלו. רוב האנשים לא מוכנים ללכת מהכניסה המזרחית ברגל עד הפקולטות שלהם בגלל הפרשי הגובה בתוך הטכניון וזמן ההמתנה להסעה הפנימית של הטכניון יבטל את כל היתרון זמן שיורווח מהנסיעה ברכבל. קיימים מספיק פתרונות טכנולוגיים לבידוד אקוסטי לכיתות של אולמן או למערכת הרכבל כדי לבנות אותו על הגג של אולמן. שם הוא ישרת את הסטודנטים שלומדים בכל איזור לב הקמפוס בצורה האופטימלית.
לפי מה שאני הבנתי זה יהיהההסעה הפנימית בטכניון לא יכולה
להיות מתואמת עם זמני הרכבל?
עוד יותר טוב!לפי מה שאני הבנתי זה יהיה
יותר דומה לסרט נע מאשר לשתי קרוניות פעם ברבע שעה.
נכון, אבל מה יעשו הנוסעיםעוד יותר טוב!
אולי אפשר להגביר את תדירות ההסעהנכון, אבל מה יעשו הנוסעים
שבדיוק פספסו את ההסעה שיוצאת פעם ב- 15-20 דקות? ילכו ברגל ביום קייצי ויזיעו כמו סוסים בעליות של הטכניון, או יחכו את כל הזמן הזה בתחנה שיבוא אוטובוס? בכל מקרה זה לא ממש אטרקטיבי מבחינת הנוסעים לשים את הרכבל בתחתית הטכניון.
לפי ההדמיה הרכבל עובר בכניסה של נשרממה שאני שמעתי
רצו להקים את התחנה של הרכבל בלב הקמפוס או אפילו על הגג של אולמן. הטכניון לא הסכים בטענה שזה יעשה רעש ויפריע לסטודנטים ללמוד בכיתות. הטכניון רוצה שהתחנה תהיה במגרש חניה שבכניסה המזרחית לכיוון נשר, כך התחנה תשרת גם את תושבי נשר. אני טוען שאם יקימו את התחנה של הרכבל בכניסה המזרחית יפספסו בערך 50% מהקהל הפוטנציאלי שלו. רוב האנשים לא מוכנים ללכת מהכניסה המזרחית ברגל עד הפקולטות שלהם בגלל הפרשי הגובה בתוך הטכניון וזמן ההמתנה להסעה הפנימית של הטכניון יבטל את כל היתרון זמן שיורווח מהנסיעה ברכבל. קיימים מספיק פתרונות טכנולוגיים לבידוד אקוסטי לכיתות של אולמן או למערכת הרכבל כדי לבנות אותו על הגג של אולמן. שם הוא ישרת את הסטודנטים שלומדים בכל איזור לב הקמפוס בצורה האופטימלית.
אני לא הייתי מסיק מהדמיות יותר מדילפי ההדמיה הרכבל עובר בכניסה של נשר
אז כנראה שהסכימו לבנות את הרכבל לפי התוכנית של הטכניון.
ממה שאני שמעתי
רצו להקים את התחנה של הרכבל בלב הקמפוס או אפילו על הגג של אולמן. הטכניון לא הסכים בטענה שזה יעשה רעש ויפריע לסטודנטים ללמוד בכיתות. הטכניון רוצה שהתחנה תהיה במגרש חניה שבכניסה המזרחית לכיוון נשר, כך התחנה תשרת גם את תושבי נשר. אני טוען שאם יקימו את התחנה של הרכבל בכניסה המזרחית יפספסו בערך 50% מהקהל הפוטנציאלי שלו. רוב האנשים לא מוכנים ללכת מהכניסה המזרחית ברגל עד הפקולטות שלהם בגלל הפרשי הגובה בתוך הטכניון וזמן ההמתנה להסעה הפנימית של הטכניון יבטל את כל היתרון זמן שיורווח מהנסיעה ברכבל. קיימים מספיק פתרונות טכנולוגיים לבידוד אקוסטי לכיתות של אולמן או למערכת הרכבל כדי לבנות אותו על הגג של אולמן. שם הוא ישרת את הסטודנטים שלומדים בכל איזור לב הקמפוס בצורה האופטימלית.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.