היום ב"ידיעות אחרונות"

  • פותח הנושא IgKh
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

IgKh

New member
היום ב"ידיעות אחרונות"

היום ב"ידיעות אחרונות"
בעמוד 11, הרכבל בחיפה לטכניון ולאוניסרסיטה, בעלות 130 מיליון ש"ח, קיבל את כל האישורים ו"בקרוב יצא לדרך"
 

gen1

New member
שמעתי את הסיפור הזה לפני מספר שנים

שמעתי את הסיפור הזה לפני מספר שנים
שלום! שמעתי את הסיפור הזה לפני כמה שנים נקווה שיזוז בקצב מהיר יותר ממנהרת הכרמל למשל
 

amirv

New member
זה לא כתבה מ-2001?

היום ב"ידיעות אחרונות"
בעמוד 11, הרכבל בחיפה לטכניון ולאוניסרסיטה, בעלות 130 מיליון ש"ח, קיבל את כל האישורים ו"בקרוב יצא לדרך"
זה לא כתבה מ-2001?
כמה טוב לראות שדברים עובדים מהר במדינתנו, והרכבל יעמוד בדד-ליין שנקבע לו (תחילת 2004)
 

snoopy10

New member
אתה טועה, לדעתי הכתבה מ- 1999

זה לא כתבה מ-2001?
כמה טוב לראות שדברים עובדים מהר במדינתנו, והרכבל יעמוד בדד-ליין שנקבע לו (תחילת 2004)
אתה טועה, לדעתי הכתבה מ- 1999
אני זוכר היטב שכאשר התחלתי ללמוד בטכניון לפני כ- 7 שנים דיברו על זה הרבה. היה ברור לי שאין סיכוי שזה יקרה במילניום הקרוב
 

raminec

New member
זה מיחזור גורלי

זה לא כתבה מ-2001?
כמה טוב לראות שדברים עובדים מהר במדינתנו, והרכבל יעמוד בדד-ליין שנקבע לו (תחילת 2004)
זה מיחזור גורלי
גם לי זכור תאריך יעד 2004. מעניין עוד כמה כתבות יעשו על הרכבל שלא יבנה בגלל התנגדויות השכנים.
 
ומה הערכה של חברי הפורום הנכבד?

היום ב"ידיעות אחרונות"
בעמוד 11, הרכבל בחיפה לטכניון ולאוניסרסיטה, בעלות 130 מיליון ש"ח, קיבל את כל האישורים ו"בקרוב יצא לדרך"
ומה הערכה של חברי הפורום הנכבד?
מתי לערך הרכבל יהיה מוכן?
 
בספריה של הפקולטה שלי, הנדסה אזרחית

צודק, זה מעולם לא עבר מבחינתי
את שלב הגימיק
סיכויים קלושים לביצוע. במיוחד בגלל התנגדויות של הטכניון וכדו'.
בספריה של הפקולטה שלי, הנדסה אזרחית
יש פינת "כתבות מהעיתונים", ומאז שהגעתי לכאן (שנתיים וחצי) הכתבה על הרכבל תלויה בפינה זו, כנראה שגם הם חושבים שזו בדיחה... בכל אופן, האם אתה יודע איזה התנגדויות כבר יש לטכניון? מאילו סיבות?
 

raminec

New member
ממה שאני שמעתי

בספריה של הפקולטה שלי, הנדסה אזרחית
יש פינת "כתבות מהעיתונים", ומאז שהגעתי לכאן (שנתיים וחצי) הכתבה על הרכבל תלויה בפינה זו, כנראה שגם הם חושבים שזו בדיחה... בכל אופן, האם אתה יודע איזה התנגדויות כבר יש לטכניון? מאילו סיבות?
ממה שאני שמעתי
רצו להקים את התחנה של הרכבל בלב הקמפוס או אפילו על הגג של אולמן. הטכניון לא הסכים בטענה שזה יעשה רעש ויפריע לסטודנטים ללמוד בכיתות. הטכניון רוצה שהתחנה תהיה במגרש חניה שבכניסה המזרחית לכיוון נשר, כך התחנה תשרת גם את תושבי נשר. אני טוען שאם יקימו את התחנה של הרכבל בכניסה המזרחית יפספסו בערך 50% מהקהל הפוטנציאלי שלו. רוב האנשים לא מוכנים ללכת מהכניסה המזרחית ברגל עד הפקולטות שלהם בגלל הפרשי הגובה בתוך הטכניון וזמן ההמתנה להסעה הפנימית של הטכניון יבטל את כל היתרון זמן שיורווח מהנסיעה ברכבל. קיימים מספיק פתרונות טכנולוגיים לבידוד אקוסטי לכיתות של אולמן או למערכת הרכבל כדי לבנות אותו על הגג של אולמן. שם הוא ישרת את הסטודנטים שלומדים בכל איזור לב הקמפוס בצורה האופטימלית.
 

mucool2

New member
ההסעה הפנימית בטכניון לא יכולה

ממה שאני שמעתי
רצו להקים את התחנה של הרכבל בלב הקמפוס או אפילו על הגג של אולמן. הטכניון לא הסכים בטענה שזה יעשה רעש ויפריע לסטודנטים ללמוד בכיתות. הטכניון רוצה שהתחנה תהיה במגרש חניה שבכניסה המזרחית לכיוון נשר, כך התחנה תשרת גם את תושבי נשר. אני טוען שאם יקימו את התחנה של הרכבל בכניסה המזרחית יפספסו בערך 50% מהקהל הפוטנציאלי שלו. רוב האנשים לא מוכנים ללכת מהכניסה המזרחית ברגל עד הפקולטות שלהם בגלל הפרשי הגובה בתוך הטכניון וזמן ההמתנה להסעה הפנימית של הטכניון יבטל את כל היתרון זמן שיורווח מהנסיעה ברכבל. קיימים מספיק פתרונות טכנולוגיים לבידוד אקוסטי לכיתות של אולמן או למערכת הרכבל כדי לבנות אותו על הגג של אולמן. שם הוא ישרת את הסטודנטים שלומדים בכל איזור לב הקמפוס בצורה האופטימלית.
ההסעה הפנימית בטכניון לא יכולה
להיות מתואמת עם זמני הרכבל?
 

raminec

New member
נכון, אבל מה יעשו הנוסעים

עוד יותר טוב!
נכון, אבל מה יעשו הנוסעים
שבדיוק פספסו את ההסעה שיוצאת פעם ב- 15-20 דקות? ילכו ברגל ביום קייצי ויזיעו כמו סוסים בעליות של הטכניון, או יחכו את כל הזמן הזה בתחנה שיבוא אוטובוס? בכל מקרה זה לא ממש אטרקטיבי מבחינת הנוסעים לשים את הרכבל בתחתית הטכניון.
 

mucool2

New member
אולי אפשר להגביר את תדירות ההסעה

נכון, אבל מה יעשו הנוסעים
שבדיוק פספסו את ההסעה שיוצאת פעם ב- 15-20 דקות? ילכו ברגל ביום קייצי ויזיעו כמו סוסים בעליות של הטכניון, או יחכו את כל הזמן הזה בתחנה שיבוא אוטובוס? בכל מקרה זה לא ממש אטרקטיבי מבחינת הנוסעים לשים את הרכבל בתחתית הטכניון.
אולי אפשר להגביר את תדירות ההסעה
יכול להיות שזה יהיה הכרחי אפילו, מה אתה יודע... ומה עם הנוסעים לנשר? זה דווקא פתרון לא רע בשבילם, כי אני מניח שהם ייסעו בכיוון ההפוך ויגדילו מאוד את רווחיות הרכבל.
 

eyalmel

New member
לפי ההדמיה הרכבל עובר בכניסה של נשר

ממה שאני שמעתי
רצו להקים את התחנה של הרכבל בלב הקמפוס או אפילו על הגג של אולמן. הטכניון לא הסכים בטענה שזה יעשה רעש ויפריע לסטודנטים ללמוד בכיתות. הטכניון רוצה שהתחנה תהיה במגרש חניה שבכניסה המזרחית לכיוון נשר, כך התחנה תשרת גם את תושבי נשר. אני טוען שאם יקימו את התחנה של הרכבל בכניסה המזרחית יפספסו בערך 50% מהקהל הפוטנציאלי שלו. רוב האנשים לא מוכנים ללכת מהכניסה המזרחית ברגל עד הפקולטות שלהם בגלל הפרשי הגובה בתוך הטכניון וזמן ההמתנה להסעה הפנימית של הטכניון יבטל את כל היתרון זמן שיורווח מהנסיעה ברכבל. קיימים מספיק פתרונות טכנולוגיים לבידוד אקוסטי לכיתות של אולמן או למערכת הרכבל כדי לבנות אותו על הגג של אולמן. שם הוא ישרת את הסטודנטים שלומדים בכל איזור לב הקמפוס בצורה האופטימלית.
לפי ההדמיה הרכבל עובר בכניסה של נשר
אז כנראה שהסכימו לבנות את הרכבל לפי התוכנית של הטכניון.
 

raminec

New member
אני לא הייתי מסיק מהדמיות יותר מדי

לפי ההדמיה הרכבל עובר בכניסה של נשר
אז כנראה שהסכימו לבנות את הרכבל לפי התוכנית של הטכניון.
אני לא הייתי מסיק מהדמיות יותר מדי
אחרי הכל בהדמיה של תחנת הרכבת בדימונה חונה פורש בכניסה לתחנה.
 
../images/Emo51.gif אם אכן הרכבל יעצור בשער

ממה שאני שמעתי
רצו להקים את התחנה של הרכבל בלב הקמפוס או אפילו על הגג של אולמן. הטכניון לא הסכים בטענה שזה יעשה רעש ויפריע לסטודנטים ללמוד בכיתות. הטכניון רוצה שהתחנה תהיה במגרש חניה שבכניסה המזרחית לכיוון נשר, כך התחנה תשרת גם את תושבי נשר. אני טוען שאם יקימו את התחנה של הרכבל בכניסה המזרחית יפספסו בערך 50% מהקהל הפוטנציאלי שלו. רוב האנשים לא מוכנים ללכת מהכניסה המזרחית ברגל עד הפקולטות שלהם בגלל הפרשי הגובה בתוך הטכניון וזמן ההמתנה להסעה הפנימית של הטכניון יבטל את כל היתרון זמן שיורווח מהנסיעה ברכבל. קיימים מספיק פתרונות טכנולוגיים לבידוד אקוסטי לכיתות של אולמן או למערכת הרכבל כדי לבנות אותו על הגג של אולמן. שם הוא ישרת את הסטודנטים שלומדים בכל איזור לב הקמפוס בצורה האופטימלית.
אם אכן הרכבל יעצור בשער
מזרח, זו באמת תהיה טעות. עד הפקולטה שלי זה בערך 15 דקות הליכה בעליה, מאוד לא נעים בקיץ, או בגשם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה