היום בתפוז
9.12.04

היום בתפוז../images/Emo43.gif 9.12.04

בשעה 17:30 יגיע אדם הירש, כוכב סדרת הדרמה לנוער "ראש גדול" להתארח בפורום וב-Blog Tv Live. שרשרו שאלות עכשיו בפורום.
בשעה 20:00 נשדר את חלקו הראשון של ספיישל "מאחורי הקלעים של הפסטיגל" בהשתתפות הראל סקעת, מאיה בוסקילה, רן דנקר וכוכבים נוספים. השידור יתקיים בפורום הפסטיגל וב- Blog Tv.
ובשעה 21:00 תתקיים הבכורה העולמית לרצועה השבועית החדשה - Nova TV. Nova TV הוא פרוייקט מיוחד וחדשני אשר מאפשר לגולשים הצצה לחזרות לקראת הופעתה הגדולה של הלהקה.
 
קומונה חדשה - עפרה חזה ! ../images/Emo6.gif

כולכם מוזמנים לקחת חלק בקומונה המוקדשת לזמרת קול הנשמה אשר נלקחה מאיתנו בטרם עת - עפרה חזה ז"ל !! זה המקום לשמוע על הקריירה המופלאה של עפרה , לכל אוהביה ומעריצה !!!!
אז אנא בקרו ותגיבו !!!
 

hilagilady

New member
קומונה חדשה לרשת ג' והפתעה לפורום

היי, רציתי להביא לידיעתכם על הוספת קישור לאתר סי היימן, וקישור לפורום שלכם בקומונת רשת גימל. מקוה לראותכם... קדימה לקומונה
 

actress

New member
ממליצה ממליצה ממליצה קומונה מדהימה

והמון המון המון בהצלחה הילה!!!!!
 

hilagilady

New member
תודה ../images/Emo24.gif ..והנה עדכון נוסף

קישור לפורום סי היימן עודכן בקישוריות של קומונת רשת גימל. קומונת רשת גימל עושה הכל על מנת לקדם את המוסיקה הישראלית.
 

actress

New member
כן ראיתי המון תודה לך את מקסימה../images/Emo140.gif

ואת עושה עבודה נפלאה
 
תודה מיכלוש! ../images/Emo13.gif ומשהו לסי...

אני מאד אשמח אם אולי סי היקרה תוכל לקפוץ דקה או שתיים לקומונה בכדי לספר בכמה משפטים על הכרותה עם עפרה , אני לפחות יודע על מפגש אחד בינהן אצל דן שילון כאשר שרו את הלוואי עם עוד אומנים חשובים. תודה ונתראה שם !
 

actress

New member
ויש עוד כמה ששכחתי ואם תכנסו לקישור

לקישורי הפורום תוכלו לראות את הקומונות המומלצות
אז אם יש לכם המלצה מסוימת או לינק שאתם רוצים לצרף אתם מוזמנים
 
../images/Emo41.gifפורומים חדשים בתפוז אנשים../images/Emo41.gif

הבמה שלכם לדיונים - פורום סרבנות בעד ונגד
רוצים לנפוש בארץ? פורום צימרים ונופש בישראל
הפורום הרשמי להרכב הרוק הישראלי להקת nova
אוהבים לרקוד? פורום משחקי ריקוד -IDDR במיוחד בשבילכם
הפורום הרשמי של תוכנית המערכונים החדשה - קצרים
עכשיו יש מקום לדבר על פרסומות באינטרנט פורום אינטרנט שיווק ופרסום כמו כן, אתם מוזמנים להתעדכן באירועים ובאירוחים שיתקיימו בתפוז אנשים בשבוע הקרוב: http://www.tapuz.co.il/forums/main/eventsAll.asp
המשך גלישה נעימה בתפוז אנשים
 
../images/Emo32.gifרק בתל אביב

מתוך התכנית כל לילה עם אסף הראל (פורום בלינק) 60 שניות על ת"א / כותב בתוכנית 30/11/04 רק אנשים שגרים ביפו עדיין מאמינים שהם חלק מתל אביב. רק בחוף הים בתל אביב אתה יכול לפגוש את ארוחת הצהריים שאכלת ביום שישי . רק בתל אביב ילדים בני שלוש יודעים להגיד פסיפלורה. רק בתל אביב שמעון פרס מנצח בבחירות כבר 20 שנה רצוף. רק בכיכר המדינה אתה יכול לראות אנשים הולכים עם חליפה של ארמני וקקי של כלב בידיים. רק בכיכר דיזינגוף תקעו משהו גדול וצבעוני שמשפריץ מיים וקראו לו מירי אלוני. רק בתל אביב בנין מרובע ובנין עגול נחשבים לפלא ארכיטקטוני. רק בלונה פארק בתל אביב אתה עולה על רכבת שדים אבל מת מפחד מפיגוע. רק בתל אביב העירייה נסגרת בצהרים אבל הרכב שלך יכול להגרר ב-02:00 בלילה. רק בתל אביב אתה עומד שעה בגשם בשביל להיכנס למועדון שעד אתמול היה מוסך. רק בתל אביב אתה חייב לשלם ארנונה, גם אם אתה ישן על ספסל. רק בעיריית תל-אביב חושבים שבאמת אפשר לחזור לשחות בירקון. רק בתל-אביב קוראים לשכר דירה גבוה, זיהום אוויר וצפיפות - "איכות החיים". רק בתל אביב אתה יכול לראות ירושלמים מאושרים. רק בתל אביב יותר קל למצוא סמים מאשר מקום חניה. רק בתל אביב יותר קל למצוא לחם ארז מלחם אחיד. רק בתל אביב רואים את התוכנית הזאת. רק בתל אביב כשרואים תמונה של נעדר צוחקים על מה שהוא לובש. רק בתל אביב בגן החשמל אין חשמל בדולפינריום אין דולפינים ובשכונת התקווה אין תקווה. רק בתל אביב ראש העיר צריך להתמודד עם כל החוליגנים שהוא גידל בתיכון.
 
היום בתפוז../images/Emo43.gif 15.12.04

היום התפרסמה החידה החמישית במסגרת משחק "חפש את המטמון" של חג החכנוכה. היכן מסתתר החלק היומי?
הערב ב-20:00 יתארח live אוהד אשכנזי, עורך "ביפ"- ערוץ הצחוק, שיענה לשאלותיכם לגבי תוכניות הערוץ ויספר על התוכניות הצפויות לעלות בקרוב. אתם מוזמנים להשאיר לו שאלות בפורום
ב-21:00 יתארח בפורום הפרעות קשב ד"ר יוסי גובצ'נסקי, פסיכיאטר המטפל בגישה הקוגניטיבית התנהגותית, שיענה לשאלות ובעיות הגולשים.
כל יום בתפוז אנשים - מלחמת אחים - רן אדליסט וזאב ז'בוטינסקי הולכים ראש בראש בנושאים האקטואליים הכי חמים.
 
למעלה