מתי זה משודר?היום בתכנית יש עם מי לדבר בגל"צ
יהיה קו פתוח בנושא ניצ"ן ולקויות למידה. אני מתכוונת לנסות לשאול שם לגבי ניצ"ן וילדים מחוננים. תקשיבו.
צביההיום בתכנית יש עם מי לדבר בגל"צ
יהיה קו פתוח בנושא ניצ"ן ולקויות למידה. אני מתכוונת לנסות לשאול שם לגבי ניצ"ן וילדים מחוננים. תקשיבו.
צביה
שמעתי את דבריךהיה נחמד להכירך גם בקולך...
כן שמעתי...תודה.
אבל התאכזבתי מהם. במיוחד הגישה הזו שכל הפרעת קשב מטופלת בהכרח בתרופות ממש הרגיזה. נציגת ניצ"ן במיוחד נשמעה לי פוליטיקאית יותר מאשר אשת חינוך, ולא נתנה לי שום תשובה אמיתית. הייתי עצובה.
כן שמעתי...
איך שהיא התחילה לדבר על זה כבר ידעתי שזה לא בכיוון שלך בכלל... בכל מקרה ענית לך מאוד באסרטיביותאגב, איך החיפושים מתקדמים? יש לכם כיוונים חדשים?
יש מורה. הוא אפילו שכן למרבה המזל. נתן כמה טיפים חשובים ואני נזהרת לא לקלקל ולא להלחיץ (אבל כבר קיבלה 93 בגיאומטריה, ועוד מבחן שמרגישה לגביו מעולה בפונקציות, אבל עוד אין ציון). התחושה שאנחנו בכיוון טוב, אבל אני נזהרת עדין מלשמוח.
היום בתכנית יש עם מי לדבר בגל"צ
יהיה קו פתוח בנושא ניצ"ן ולקויות למידה. אני מתכוונת לנסות לשאול שם לגבי ניצ"ן וילדים מחוננים. תקשיבו.
יש לו מבדק היוםמתעלקת על שרשור
יש לו מבדק היום
מבחן אמצע שנה כיתה א' אם הוא יעבור והמורה מצפה שהוא יעבור היא תתחיל לתת לו חומרים של כיתה ב' לדעתה מבחינה לימודית הוא יכול להשתלב יפה בכיתה ב' אבל מבחינה רגשית יהיה לו קשה מה שיפגע לו בהנאה מהלימודים בקטע הזה אני מאוד מסכימה איתה לדעתי הקפצה רק תפגע בו ולא תועיל מבחינה לימודית הוא אולי מתאים אבל מבחינה רגשית ממש לו הוא ילד חברותי מאוד וזקוק לחברים סביבו ובכיתה ב' מין הסתם הוא ירגיש בחוץ וזה רק יכול להזיק
ובכיתה ב' הוא יקבל חומר לימוד של ג'לנתנאל
אני מאוד מאמינה בתחושות של אמא! אם לדעתך הדלגה רק תפגע בו אז אין סיבה להדליג... אני מבינה שאת החומרים של כיתה ב' הוא יוכל לקבל גם אם הוא ישאר בכיתה א' נכון?
אולי אתה צודק אבל מה הפיתרון?ובכיתה ב' הוא יקבל חומר לימוד של ג'
ובג' יקבל חומר לימוד של ד', עד מתי זה ימשך? תשובה : עד שבסופו של דבר יההפכו אותו בלית ברירה ל"כמו כולם", קצת מעל הממוצע ולא יותר מזה. סליחה מראש שזה קצת "קר" וציני. אני לא מתיימר לדעת מהו הפיתרון הנכון, כי יש פה בעיה, ואין ממש פיתרון ראוי. אצבע מאשימה אני מפנה למשרד החינוך.
לא אברח לצדדים, אענה לך בכנותאולי אתה צודק אבל מה הפיתרון?
להדליג לכיתה ב' ילד שלא מוכן לזה מבחינה רגשית? הרי זה לדעתי יפגע בו יותר אחרי טו בשבט יערכו מבחני סינון נוספים אם הוא יעבור את שלב א' הרי שיגש לשלב ב' במידה והוא יעבור את כל האיבחונים הרי שהוא יתחיל לקבל העשרה בעיר מגורי יש מסגרת טובה למחוננים תמיד ישנה האפשרות שהוא פיקח וחכם ומצטיין אבל לא מחונן כרגע מדובר על להעשיר את הידע שלו כי תענית הלימודים של כיתה א' משעממת אותו הם לומדים בתתוכנית בלי סודות וכל חוברת לוקחת לו בממוצע שבוע וזה בגלל שהמורה מגבילה את ההתקדמות שלו אחרת הוא היה מסיים חוברת ביומיים
לא מוכרחים לפתור את כל הבעיות מיידאולי אתה צודק אבל מה הפיתרון?
להדליג לכיתה ב' ילד שלא מוכן לזה מבחינה רגשית? הרי זה לדעתי יפגע בו יותר אחרי טו בשבט יערכו מבחני סינון נוספים אם הוא יעבור את שלב א' הרי שיגש לשלב ב' במידה והוא יעבור את כל האיבחונים הרי שהוא יתחיל לקבל העשרה בעיר מגורי יש מסגרת טובה למחוננים תמיד ישנה האפשרות שהוא פיקח וחכם ומצטיין אבל לא מחונן כרגע מדובר על להעשיר את הידע שלו כי תענית הלימודים של כיתה א' משעממת אותו הם לומדים בתתוכנית בלי סודות וכל חוברת לוקחת לו בממוצע שבוע וזה בגלל שהמורה מגבילה את ההתקדמות שלו אחרת הוא היה מסיים חוברת ביומיים
לא מוכרחים לפתור את כל הבעיות מייד
לדעתי אפשר גם להתמודד עם הבעיות אחת אחת כשצצות. עכשיו יש בעיה. יש פתרון שנראה לכם נכון - לכו על זה. הפתרון קל והפיך ואין לו כמעט חסרונות בשלב זה. משכך, הוא גם לא מונע החלטות אחרות בהמשך. נראה לי אינטואיטיבית יופי של התחלה. בהצלחה רבה.
הנה לך קושיה, ...לא מוכרחים לפתור את כל הבעיות מייד
לדעתי אפשר גם להתמודד עם הבעיות אחת אחת כשצצות. עכשיו יש בעיה. יש פתרון שנראה לכם נכון - לכו על זה. הפתרון קל והפיך ואין לו כמעט חסרונות בשלב זה. משכך, הוא גם לא מונע החלטות אחרות בהמשך. נראה לי אינטואיטיבית יופי של התחלה. בהצלחה רבה.
איפה?הנה לך קושיה, ...
פתחתי שרשור לעניין, אשמח לתגובות מכם.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.