היום בשעה טובה הבן שלי עלה לתורה

רותי 11

New member
היום בשעה טובה הבן שלי עלה לתורה

הנסיך הקטן שלי, סוף סוף הגיע לגיל מצוות כמובן שתאריך בר המצווה לשו נופל בראש השנה ככה שיש לי חג פעיל מאוד. וזאת בעצם הסיבה שאני לא מעבירה השנה כמו בכל שנה מסרים לשנה החדשה, אבל טוב שיש לנו את ערן שממלא את המקום הזה באהבה
 

ינוקא1

New member
מזל טוב !

שיגדל לתורה , לחופה , למעשים טובים ושתרוו ממנו הרבה נחת ! |ע
וגה|
 

Simply Miri

New member
יוסף לקחת לי את המילים מהפה -מזל טוב רותי'לה!

אגב הגדול עדיין בארה"ב?
 

UNIVERS1

New member
רותי יקרה, מזל טוב!!../images/Emo140.gif../images/Emo141.gif../images/Emo39.gif

 

רותי 11

New member
תודה רבה לכם, ועכשיו ההכנות לשבת

וזה לא הכי קל כשזה נופל בדיוק אחרי החג. אבל לא נורא נתגבר.
 
למעלה