היום בשעה טובה הבן שלי עלה לתורה
הנסיך הקטן שלי, סוף סוף הגיע לגיל מצוות כמובן שתאריך בר המצווה לשו נופל בראש השנה ככה שיש לי חג פעיל מאוד. וזאת בעצם הסיבה שאני לא מעבירה השנה כמו בכל שנה מסרים לשנה החדשה, אבל טוב שיש לנו את ערן שממלא את המקום הזה באהבה