היום בפעם הראשונה...

עדיגי

New member
היום בפעם הראשונה...

אמרתי בפארטי צ'אט "FUCK YOU GUYS" ויצאתי. למה לעזאזל לאנשים אכפת כמה דיפיאס אני עושה (או לא עושה) בפאקינג Auchenai Crypts?? מה קרה למשחק, לעזאזל?? גועל נפש.
 

Nadavvitlam

New member
האמת שכן באמת גועל נפש

במיוחד בלבלים הנמוכים, אבל את יכולה להתנחם בעובדה שזאת לא תהיה הפעם האחרונה שתגידי את זה בקבוצה :) יצא לי כבר כמה פעמים להגיד לאנשים דברים מהסוג הזה ואפילו קצת יותר P:
 

עדיגי

New member
מעולם לא עזבתי קבוצה באמצע

נכון שלא כל הPUGS היו מושלמות (נהפוך הוא) אבל בקבוצות כאלה מגעילות נתקלתי רק בשבוע האחרון. כל פעם הקבוצה מצאה שעיר לעזאזל - בין אם זה אני ובין אם זה מישהו אחר.
 

SiC

New member
וואו

אני מופתע כל פעם מחדש... לאן התדרדרנו
 

JaneLame

New member
רק עכשיו?

אני הייתי עושה ragequit חופשי מפאגים, כל הזמן. ולדמויות שלי תמיד היה ציוד טוב, DPS טוב והילינג טוב, כך שזו לא היתה הבעיה. אנשים בפאגים מרשים לעצמם דברים מטורפים, כי הם יודעים שברגע שהם יצאו הם לא יפגשו אותך שוב לעולם. אם לא בא לך, תקום ותלכי. את לא חייבת להם כלום. נ.ב. את ואחותך באות למפגש גילדה בשישי ולטיול לקראזן קריפטס בשבת?
 

עדיגי

New member
אל תשכחי שלא שיחקתי הרבה זמן

נחתתי היישר לתוך חגיגת הRANDOMS והקללות. נ.ב: בטח שבאות! אפילו נרשמנו.
 

samaria

New member
אני לא אגיע ../images/Emo9.gif

אנחנו נוסעים לחופשה-חלומית-בחוף-טרופיTM, סוף סוף! תהנו!! (ווילה בכינוי אחר)
 

ailag

New member
אם יש להם מדד הם ישתמשו בו ../images/Emo10.gif

אם היה מדד מזל שמגריל מספרים הם היו משתמשים גם בו כדי לקטול אנשים. סיפרתי לך על ההוא שצחק על הDPS שעשיתי על הטראש הראשון במבוך? ולא כבדיחה אלא במרמור כזה.
 

JuffoWup

New member
קרה לי שנכנסתי למבוך, לא יריתי בשום דבר

והטנק קרא לי נינג'ה, כי המטה שלי טוב.
 

ailag

New member
סיפרתי פה כבר על הצייד שעשה סולו לבוסים של

ולנטיין, לא? הוא הלך עם קבוצה, לחץ על האמל, הגיש בטעות את הקווסט והתחיל את הקרב כשאף אחד לא היה מוכן והיה ווייפ. אז הוא חשב שזה נקרא סולו. ואז הגיש בטעות את הקווסט דקה אחרי שהוא סיפר לנו את זה. מ ט ו מ ט מ י ם. כמו הטנק ההוא. טנקים בכלל זה מכה כי הם כ"כ נדירים שכל אדיוט מרגיש שהוא מלך העולם.
 

פנריר

New member
כמה דברים מגעילים שנתקלתי בהם באחרונה:

1) אני במבוך HELFIRE REMPARTS עם הדרואיד בתור הילר, והטנק היה DK. נפלה טבעת עם MP5 ואינטלנקט, וה-DK עושה עליה NEED וזכה בה. אני מתעצבן ושואל למה הוא גנב את הטבעת, והוא אומר: "im the tank, i can do whatever i want. you dont like it you can live". אז הוא משך קבוצה חדשה של מובים, ולא ריפאתי אותו והוא מת, ואז ה-DPS הרגו את המובים ועזבתי את הקבוצה בלי להחיות אותו. (ולא היה בקבוצה עוד מישהו שיכול להחיות אותו
). 2) עשיתי את הHC היומי עם המייג' בשביל ה-2 פרוסט, וזה היה נקסוס. הקבוצה דילגה על כל הבוסים פרט לראשון שאי אפשר לדלג עליו, הגיעה לבוס הרביעי, ושם יש את ה-ELDER של החג. ואז מיד כל הארבעה עזבו.
3) נרשמתי שוב ל-LFG והגעתי ל-UK, ששם כבר דיברתי עם ה-ELDER. אז מיד על התחלה ביקשתי שאף אחד לא יעזוב אחרי שנמצא את ה-ELDER כי אני צריך את הפרוסט שלי. היה שם פלאדין אחד שאמר שהוא נמצא במבוך עד הסוף, ובכלל אם רוצים את ה-ELDER אפשר למצוא אותו בגרסא הנורמאלית ולא צריך להיכנס ל-HC, אז הוא לא מבין למה אני חושב שמישהו מתכוון לעזוב באמצע. ומה אתם חושבים קרה? ברגע שהגענו ל-ELDER אותו פלאדין עזב את הקבוצה. למזלי, השאר נשארו והמשכנו כ-4 אנשים. 4) הייתי עם הדרואיד כהילר ב-UNDER BOG, והטנק שוב היה DK, איזה פלא
הוא לא חיכה לאף אחד, משך מיליון מובים, תמיד נהרג, וה-DPS הרגו את המובים בשבילו. והוא ממש התרגז עליי שלא ריפאתי אותו וגרמתי לו למות, בלי קשר לעובדה שהוא מושך 20 מובים כשאין לי מאנה בכלל, וחוטף כל כך הרבה נזק שהוא מרוח על הרצפה לפני שאני מספיק לטעון REGROWTH. אז הסברתי לו, והוא התחיל לקלל אותי: "NOOB HEALER, dont know nothing, stupied tree, do your job. JUST HEAL #$%#$' JUST $#%#ING HEAL!!!!" אז אמרתי שלום יפה ועזבתי.
 

א ו ח נ ה

New member
../images/Emo6.gif זאת בערך השידרה היומית ב-wow

שלשום הזמינו אותי ל-toc25 בגלל שאני חמוד ועושה הרבה נזק (חחח זה ציטוט שלהם לא שלי) בכל מיקרה אחרי 3 הבוסים הראשונים הרייד לידר פשוט לקח לעצמו את את הטרופי של toc כמובן שכולם היו בהלם ושאלו אותו מה זה צריך להיות - והוא פשוט ענה שבגלל שהוא אירגן את הרייד אז הטרופי מגיע לו כמובן שעזבתי את הרייד בעצבים וישר סיפרתי על המיקרה בטרייד צ'אנל ומסתבר שזאת לא הפעם הראשונה שהוא על תפקיד הנינג'ה. יש בהחלט המון מיקרים שממש מוציאים את החשק להשתתף בריידים.
 

harabecw

New member
אצלנו לקחו את זה רחוק יותר

בן אדם הקים גילדה שלמה רק כדי לגנוב ("אני לוקח את זה, זה, זה וזה לבנק, בשביל בעלי המקצוע שלנו") דברים מריידים. אח"כ כמובן ראינו את הכל ב-AH. אם אתם עושים PUG ורואים רוג בשם Tiat מסילברמון, אתם יכולים לקרוא לו זבל עופות.
 

SiC

New member
חח האמת שאותי דברים כאלה מצחיקים

אין לי סיפורי פאגים פסיכיים כאלה, למרות שאני כשנתיים במשחק. למרות שאתמול היה לי פאג מהגהינום. היו לי 45 דקות פנויות עד שהרייד של הגילדה היה אמור להתחיל, אז אמרתי שנעשה איזה random קצרצר כדי לאסוף תגים לציוד PVP. הגענו ל-UK, וחשבתי לעצמי "כמה נפלא מבוךף קצר". הטאנק היה פאלדין עם שם שמתחרז לנאקסרמקס ואמונם אני לא שופט, אבל היה לו GS של באיזור ה-2K. טוב, טנק מתחיל. נתמודד. אבל מה, הוא לא ידע כ-ל-ו-ם. משך מובים בלי הפסקה לא חיכה שאני אשיג מאנה חזרה. לגרום לידר נמאס והשיא היה שהטנק והגרופ לידר התחילו לריב מי מהם יהיה הטאנק. אם אתם תוהים, הגרופ לידר היה warlock. כשהגענו לבוס הראשון (אחרי 2 ווייפים על רחבת הפרוטו דרייקס!!) הוורלוק משך את הבוס לפני שכל המועצה שלו מתה. הוורלוק מת, אבל כך גם הבוס (מזל) ואז בדרך לבוס השני, הוורלוק שוב מושך את המובים ואז אומר "oops, sorry guys, have to leave" ובורח כשכל המובים עלינו. נשברתי ועזבתי גם.
 

א ו ח נ ה

New member
האמת גמני צוחק מזה כמעט תמיד

בהירואיק אתמול הייתי ה-Melee-Mage הראשונה בתולדות wow הטנק משך את קינג דרד עם 6 דינוזאורים, למזלי הדינוזאורים הקטנים מתו לפני שהטנק וה-dps השני מתו, אז נשארתי אני וההילרית מול 25% של קינג דרד ובעזרת ה-slow הצלחתי להרוג אותו שניה לפני שהתפגרתי. יקודמו המייג'ים לתפקיד טנק!
 

עדיגי

New member
אני מרגישה ממש בת מזל :)

אגב, אם כבר מדברים על לונר פסטיבל ,איך בדיוק הורגים את הבוס שם? צריך להיות רמה 80, לא?
 
למעלה