היום בירושלים- אכזבה חסית

פדי

New member
היום בירושלים- אכזבה חסית

הייתי בירושליים היום בהרבה איזורים- אני ממש מרחם עליהם. אצלינו בגבעה גשמים קלים כל היום (לפי דיווחי אמא) ועכשיו מתארגן גוש גדול לכל ירושלים, אז תתכוננו- עוד 15 דקות רוב ירושליים תכוסה בגשם עם ס"ר. וואי, שמעתי רע"ם (זאת בלא תעמולה)
 

m70

New member
הגוש שאתה מתאר נמצא מצפון

לירושלים. אני מקווה שלא יפספס אותנו.
 

פדי

New member
אני יודע שאותי הוא לא פיספס-

המון ס"ר, הרבה יותר מהגשם שהיה פה ביומיים האחרונים (גשם קל שלא נפסק!!!)34 מ"מ וכמעט מאה רעמים בדקות האחרונות.
 

m70

New member
ראה מכ"מ גשם של סברס,ותבין

איך שנפספס את זה.
 

m70

New member
עכשיו הבנתי. התכוונת לא לגוש הספציפ

י שבמכ"מ אלא על המערכת שמדרימה.
 

פדי

New member
קיבת כבר ת´גשם?

כי אצלי כבר הרבה זמן גשם הס"ר הלכו...
 

פדי

New member
אני לא מאמין, אצלי גשם בינוני- כבד

כבר שעה... זהעוד כמה מילימטרים לאוסף. בכל מקרה ביום שבת עדיין ירד הכי הרבה... יותר מהיום ומאתמול חזרו הרעמים
 

פדי

New member
דרך אגב משה, לא הייתי מעודכן ביומים

האחרונים... תהיה סערה בבחירות? שלג? משהו?
 
למעלה