היום בירושלים- אכזבה חסית
הייתי בירושליים היום בהרבה איזורים- אני ממש מרחם עליהם. אצלינו בגבעה גשמים קלים כל היום (לפי דיווחי אמא) ועכשיו מתארגן גוש גדול לכל ירושלים, אז תתכוננו- עוד 15 דקות רוב ירושליים תכוסה בגשם עם ס"ר. וואי, שמעתי רע"ם (זאת בלא תעמולה)