היום בבוקר

מיכל..~

New member
היום בבוקר

סבא שלי נפטר. אז בנתים אני פה בשקט
 
משתתפת בצערכם.../images/Emo7.gif

מקווה שלא תדעו עוד צער. ואולי אלה לא המילים שאת מחפשת כרגע, אבל זה יעבור, ועוד יהיו ימים בהירים וטובים יותר. אשמח לעזור בכל דרך אפשרית: ליזי.ק.
 
../images/Emo16.gif

אני אף פעם לא יודע מה להגיד במקרים שכאלו.. אבל, אני זוכר את ההרגשה, בבוקר לאחר שסבתי נפטרה. הייתי בגיל שלכן, פחות או יותר, וזה היה כמו מכה. גם אז לא ידעתי מה להגיד, או לענות למי שאמר ´אני מצטער לשמוע´. מה, אומרים ´תודה´? או.. עד עכשיו אני לא יודע.. ובכל זאת.. .. משתתף בצערכן..
 
אוי, מיכלי...

"כשאמות, משהו ממני, משהו ממני ימות בך. ימות בך. כשתמות, משהו ממך בי, משהו ממך בי ימות איתך, ימות איתך". לא יכולה לומר לך הרבה, מה גם שאני יודעת שכל מה שאומר לא יצליח להפיג את הכאב... אבל... שתדעי שאני איתך, מחבקת אותך חזק חזק, קרוב קרוב, ולא מרפה.
תהיי חזקה... ובאמת, אני מצטערת. יודעת כמה שזה קשה. אוהבת...
 

SnoopyS*GirL

New member
../images/Emo16.gif

אני כל כך גרועה בדברים האלה.. אני אף פעם לא יודעת להגיד את הדבר הנכון ברגע הנכון (את בטח כבר מתרגלת אליי) שולחת לך את החיבוק הכי חזק והכי נוצץ שיש לי
!
 
../images/Emo16.gif

מיצטרפת לתנחומים... לא ממש יודעת מה לומר, כי ליפני שנה, גם אני קמתי לבוקר כזה שחור.. והאמת היא שעד ההזכרה של השנה, שהיתה ליפני כחודש עד אז לא ממש עיכלתי את זה אני יודעת כמה שזה כואב תישבי בשקט שלך-אם זה מה שעושה לך טוב תיצעקי, תיבכי, תרביצי לקירות- אם זה מה שיוציא ממך את התסכול על האובדן תיכתבי כאן- אם זה מה שמוציא ממך את הרגשות רק אל תישתקי... זה עלול לחזור אליך בעוצמה כזו חזקה... תהיי חזקה תנחומיי
 

שש

New member
זה כואב, תנחומים

ככה זה, האנשים היקרים נפרדים מאיתנו וזה כואב יהי זיכרו ברוך
 

tairon

New member
מי יתן ולא תדעו עוד צער../images/Emo16.gif

יהי זכרו ברוך.. משתתף בצערכם...
 
למעלה