"היום אף אחד לא מוכר מחירון"

amoss166

New member
"היום אף אחד לא מוכר מחירון"

מה זאת אומרת ? אז למה יש מחירון ? מחירון לא אמור לקבוע את תנאי השוק ? אם אנחנו בזמן של מיתון ,המחירון אמור לשקף זאת ? לא ? לתגובתכם אודה עמוס
 

Alfa156 GTA

New member
ממש לא.

המחירון זה אדם אחד שקובע מה שבא לו. המחירון משקף בערך. אתה משלם על מה שהרכב שווה. האלפא
 

ferrari if

New member
שאלה: עמוס האם אתה בעל ALFA 166

חבר שלי קנה כזו והוא מרוצה מאוד ממנה והיא ממש תמורה לכסף לטענתו.
 
למעלה