היום אני הולכת לנהריה ויש לי כמה שא

mcGooo

New member
היום אני הולכת לנהריה ויש לי כמה שא

שאלות... 1) איפה נמצא אקסטרים בנהריה? 3) ואיזה חברות לאגרים יש שם ואיזה הכי שווה? (וכמה עולים....) תודה למי שעונה =]
 

msn1

New member
אקסטרים נהריה נמצא בגולומב 19

זו מין סימטא כזו זה ממש קרוב לקונדיטורית פאי שממ קשה להפסיד וזה אחרי הבנק ואל תקני FKD!!!! הם חרא! אם איןאחרים אל תקני אז תמנעי כמה שאת כולה באפקיידי
 

mcGooo

New member
בעע בעסה אני צריכה לאגרים יש לי

חרא של לאגרים.. =[
 

eric kossston

New member
שמעי... אם את לחוצה בזמן אז את צכה

להשקים קום ולהגיע שעתיים לפני לאיזור ולפתוח בחיפושים... כי החנות די מוחבאת למי שבא פעם ראשונה.... אז תשאלי ותחפשי ואל תוותרי!!! ועוד עצה...... אל תסתובבי עם טוטו ותחפשי אלא תעשי חיפוש רגלי...
 
למעלה