היום אני הולכת לנהריה ויש לי כמה שא שאלות... 1) איפה נמצא אקסטרים בנהריה? 3) ואיזה חברות לאגרים יש שם ואיזה הכי שווה? (וכמה עולים....) תודה למי שעונה =]