היום אני באיכילוב לקבוע תור לניתוח

sprite4

New member
היום אני באיכילוב לקבוע תור לניתוח../images/Emo70.gif

לא קצת מוקדם מדי לקבוע תור? האם יעשו לי הערכת מצב בבי"ח ויקבעו תור לניתוח. אני מתארת לעצמי שהם יראו בעצמם שאין מה למהר כי אין לידה מוקדמת מאיימת, הצוואר שלי כאורך הגלות... (40 מ"מ נכון לשבוע שעבר). אני מסיימת היום שבוע 32 והרופא המטפל שלי אמר לי שהוא ממליץ על ניתוח בשבוע 38. זה עוד המון זמן! מה עם האפשרות ללדת בקיסרי אלקטיבי בשבוע 39? ובנוסף, שבוע 38 יוצא בחלקו על פסח, כך שאני גם לא יודעת עד כמה יעשו ניתוחים אלקטיביים בסוף שבוע 38 שזה האידיאלי מבחינתי (זה ממש יוצא חג פסח, 38 מלא יוצא היום הראשון של חול המועד פסח). מישהי יודעת האם באיכילוב עושים ניתוחים אלקטיביים בכל יום שהוא לא שבת או חג או רק בימים מסויימים בשבוע?
 

Almog6607

New member
ספריייט, קודם כל בהצלחה רבה!!!!

אני לא מכירה את איכילוב, אולי בנות אחרות תכף יסייעו לך... אני בשבוע 32+3 וכבר קבעו לי ניתוח לתחילת 37,ועשו לי הערכת משקל בבית חולים ( אבל קבעתי תור) הרופא שלי לא מוכן בשום אופן לנתח אלקטיבי תאומים אחרי 38, אכן תחילת 38 זה יום לפני פסח, אל תשכחי שאמנם נראה שהכל בסדר וב"ה צוואר סגור והכל רגוע ( בדיוק כמו שאנו רוצות בשבועות הללו) אבל מצד שני אסור לשכוח שכ"כ הרבה יכול להשתנות בשבועות האלה..(חס וחלילה לא ממקום של להלחיץ ..) ולא נראה לי שרופאים יקחו צאנסים ויקבעו ניתוח לשבוע שיובילו חלילה לקיסרי חירום,... שיהיה המון בהצלחה!!! ותעדכני:)
 
מרגיש לי כאילו כל הפורום יולדים באיכילוב

חוץ מהצפוניות והירושלמיות? שיהיה בהצלחה היום מחכים לעידכונים
 

sprite4

New member
תודה לכולכן... מעדכנת

סה"כ היינו אצל הרופאה 5 דקות כי היא כבר מכירה אותנו... גדלה באותו רחוב עם בעלי ודיברתי איתה בטלפון לפני כשבועיים להתייעצות על התאריך... קבענו תור ל-31 למרץ שיוצא 38+0, כלומר 38 מלא - התאריך האחרון שממילא סוחבים הריון תאומים באיכילוב, במיוחד מונו-בי. זאת כמובן אם הראשון שכרגע עכוז לא יתהפך עד אז... ואם הוא יתהפך (עכשיו אני 32+0) מישהי יודעת האם מותר לתת זרוז בלידת תאומים? כי אם כן, אני מאמינה שזה גם יהיה התאריך לזרוז שלי... אני ממש מבסוטית מהתאריך כי כך הבריתות של שניהם לא יהיו בפסח, שניהם יהיו כמה שיותר זמן בבטן ואנחנו נהיה באשפוז 4 לילות במקום 3 אחרי קיסרי כי הלילה הרביעי יוצא מוצ"ש... מקווה שאני אכן אסחוב עד אז!
 

NIKI2109

New member
יופי שאת כבר יודעת את התאריך

לגבי המצג - כן עדיין יכול להתהפך, למעשה אומרים עד שבוע 34 עוד יש להם מקום (מעניין מאיפה). לגבי ללדת בפסח - לצערי אני עברתי שתי לידות בחגים - ראש השנה ופסח - ממש, אבל ממש לא הייתי ממליצה לך, אין לך מושג איזה דבר נוראי זה להיות בבי"ח בפסח, גם האוכל מגעיל, גם הרופאים/אחיות זה רק בתורנות וכוחות מצומצמים ביותר, אני הייתי מנסה להקדים את הלידה בשבוע, ללדת בשבוע 37 זה מעולה, במיוחד תאומים ואם המשקלים טובים. וגם תחשבי שאת החג את עושה כבר עם הגוזלים שלך בבית ועם כל המשפחה. לגבי הזירוז - אם לא עברת קיסרי בעבר - כן יכולים לעשות לך זירוז, אבל גם זה לא הייתי ממליצה לך, את הילדה שלי ילדתי בשבוע 42 עם זירוז והיה לי נורא קשה ואני מאמינה שזה בגלל הזירוז, לעומת זאת לידה ללא זירוז, הייתה לי קלה בהרבה. הכל כמובן לשיקול דעתך, מה שחשוב שיעבור בשלום בידיים מלאות.
 

sprite4

New member
ניקוש אין יותר מדי ברירה

ללדת תאומים ב-37 כשאפשר ב-38 בגלל האוכל בבי"ח זה ממש לאכול על חשבונם... חוץ מזה ההרוים של בעלי גרים במרחק 10 דקות הליכה מאיכילוב, וחוץ מזה שלא תזיק בכלל קצת דיאטה אחרי ההריון הזה... לגבי זרוז - אני לא מאמינה שתתפתח לי לידה ספונטנית גם ככה עד אז... אז ברור שעדיף זרוז על ניתוח.
 

shushoni

New member
ניתוח קיסרי

היי, אני בשבוע 32+5, יש לי תור עוד יומיים לרופא בקופת חולים והוא בטח יפנה אותי לקביעת תור לניתוח, אני גם נוטה ללכת לליס, וגם לי יוצא סביב פסח, אז נראה לי שאנסה לקבוע ללקראת סוף 37 כדי להספיק בע"ה להיות בבית לפני החג. אולי נפגש שם
 

sprite4

New member
וואי, באמת אולי נפגש!

יש לי בדיקות לפני הניתוח בערב פסח, בחג הראשון אני לא שם אבל למחרת החג אני מתייצבת שם על הבוקר לניתוח...
 

אלה145

New member
איזה מרגש!

קודם כל בשעה טובה
, זה ממש מתקרב, אה? אני גם בשבוע 32, במעקב היחידה להריון בסיכון וממש לא דברו איתי על לידות וקביעת תאריך לניתוח. כרגע (השתנה מלפני שבוע) שניהם במצג ראש אבל נראה לי שבגלל החששות אולי אצטרך ללדת קודם (חשד ל IUGR ומיעוט מי שפיר). השאלה אם זה אומר ילוד חירום... האם הרופא שלך העלה את האופציה? זה נהוג לקבוע קיסרי בתאומים? אגב- אני קוראת את ההודעה שלך וממש שמחה בשבילך, אבל באופן אבסורדי לא מצליחה להבין שאולי זה אומר את אותם דברים עלי כי אני ממש בשבוע שלך....
 

sprite4

New member
אצלי קיסרי כי הראשון עכוז

והרופא לא חושב שהוא עוד יתהפך. השני התהפך לי כבר, אבל הבנתי שמה שנדיר הוא שהראשון יתהפך, כי זה יותר קשה לו. אני לא יודעת מה זה IUGR ומה ההשלכות של מיעוט מי שפיר ומתי בגלל זה מתכוונים לילד אותך, אבל אם שניהם במצג ראש אז אולי את יכולה ללדת רגיל, ואין צורך לקבוע תור לקיסרי. מכיוון שאין אצלי שום חדשות מרעישות, הרופא די אופטימי לקבוע ניתוח ל-38 מלא, ולמה לא, עדיף שנוכל לבחור מראש מה מתאים לי. אני מתחילה עכשיו 33 כך שזה עוד 6 שבועות (ה מ ו ן זמן). אני מתארת לעצמי שאם יש ממצאים חריגים, אז גם אם קובעים תאריך לזרוז או קיסרי עדיין זה יכול להיות כ"כ דינמי לכאן ולשם, וחבל ליילד מוקדם יותר אם אפשר שלא, ואין טעם לקבוע תאריך ליעד שהוא לא ריאלי כי הוא מאוחר מדי... אולי תעלי את הנושא בתור הבא שלך אצל הרופא?
 

שרונה49

New member
איזה כיף לך

אני מחר נמצאת באיכילוב ומחר אנ אהיה 35+1 מקווה שיתן לי ב37 ניתוח
 
למעלה