היה פה תיאום הדחה

abcd80

New member
כן? כשאלירז העמיד את איילה

בגלל שמשאירה כף מלוכלכת במטבח, זו סיבה טובה? סליחה.. אבל לא הבנתם את הסיבה של ארז. צ'פחות ונשיקות לא מעידות על אינטראקציה עמוקה ביניהם. כולה חיוכים וחיבוקים . איפה יש שיחות אמיתיות? אלירז כל הזמן יושב ומנהל שיחות עם אלין הילדותית, גואל הנחש ופותנה השתלטנית ואפילו עם איילה . אז הוא בא ונעלב מארז?? הוא לא יודע לקבל ביקורת! הוא עושה סבב עם כולם כדי לדעת מה מפריע להם בו, והוא לא יכול לקבל את הנימוקים של ארז? במקום להבין וליישר הדורים הוא נפגע ויוצא עליו. ואני בכלל תומכת באלירז.... ! הוא מקסים אבל יש לו חיסרון גדול הוא לא יודע לקבל ביקורת מאחרים.
 
כפרה

בגלל כף?
או בגלל התנהלות של פרזיטית במשך 3 חודשים?:)
יחי ההבדל הענק!!! אולי בגלל שהיא אומרת דבר אחד למישהו ודבר אחר למישהו אחר? אולי בגלל שהיא מפרפרת בין כולם כדי להיות בסדר, לוודא שלא יעמידו אותה להדחה, אבל אף אחד לא קונה את ההצגה שלה? אולי כי היא שונאת את אלירז? אולי כי אחת הצבועות והשקרניות שאני ראיתי על המסך ושהוא פגש מימי חייו?:) אפילו איילה אתמול אמרה לו, שלה אין מודעות לדברים האלו ואותה נקיונות זה לא מעניין, כגמו שזה מעניין אותו או את פותנה.
 

GILA42

New member
ארז יצאת אפס!!!!!

להגיד דברים כאלה על אלירז זה שקר לנפשך ושקר לכל העם שרואה אותך!!!! סער טחן לך את המוח יום ולילה אגיד מה שסער אמר לך אתה תמיםםםםם תתעורררררררררר!!!! יצאת אפס מאופס צבוע וטיפש!!!! ומעל לכל בוגד באמת שאתה כלכך דואג להגיד לנו שאתה מאמין בו איפה האמת עכשיו ארז???!!!
 

avishag8

New member
בגלל שארז הצביע לאלירז אז מנוול ???

זכותו להצביע למי שהוא רוצה..גם בהדחה הקודמת הוא לא הצביע לגואל..מזה השטויות האלה ?! שיש כאן תיאום הדחות ??? זכותו של כל דייר להצביע למי שהוא רוצה.. ולמה לכל הרוחות אלירז לא יכול לקבל את העובדה שהוא מעומד להדחה ?! למה הוא חושב שהוא חסין ??? הוא לא מוכן לקבל את זה ,גם כשהקהל הדיח אותו גם אז הוא פשוט לא היה מוכן לקבל את זה..ראו בפנים שלו ובצורת דיבור שלו..שהוא לא מוכן לקבל את זה... וגם עכשיו הוא ביקש מארז לומר לו מה מפריע לו בו ..וכארז אמר ..הוא פשוט לא היה מוכן לקבל את מה שארז אמר לו... ככה ארז מרגיש וחושב..אז מי אתה שתגיד לו שהוא מדבר שטויות ?? לדעתי מי שמנוול אמיתי זאת פותנה וגואל... קלטתם אייך פותנה עשתה סימן באצבע לאלירז שארז משוגע..אייך היא לא תביישת לעשות דבר כזה ?
 

avishag8

New member
אלו לא דמעות אמיתיות

בהתחלה אלירז היה הפייבוריט שלי אבל בזמן האחרון הוא פשוט מגעיל וחבל !!!! עכשיו אלירז בוכה וחבורת הצבועים (חוץ מאלין )מחבקים אותו ...פותנה נחשיתתתתתתת
 
זכותו להצביע

אבל הוא הצביע בגלל סיבות הזויות שלא היו ולא נבראו. ארז טוען שאין יבניהם אינטראקציה, זו שטות גמורה, הם מדברים המון וארז אף הודה שהוא למד ממנו דבר או שניים. אז אלירז נפגע ובצדק, כי זה אומר שהוא צוחק לאלירז בפנים ולא מעריך שום שיחה שהייתה להם ביחד. שהוא שוכח שהוא כל הזמן היה מסתובב בבית ואומר שאלירז בחור טוב, גם לסער ואיילה הוא היה אומר את זה. אז מה קרה פתאום מהפך?
 

avishag8

New member
מי אמר שאלו סיבות הזויות ?!

בשביל ארז זאת סיבה מוצדקת..אף אחד לא יכול לקבוע לאדם את מה שהוא מרגיש וחושב. ולדעתי לאלירז יש בעיה ..הוא פשוט לא מוכן לקבל את זה שמעמידים אותו להדחה... זה ממש מצחיק...תשימו לב שזה לא פעם הראשונה שהוא מתנהג ככה..יש לו בעיה ..
 
סיבות הזויות שלא היו ולא נבראו!!!

סיבות שקריות! לשכוח את כל השיחות שהיו להם? ולומר שאין אינטראקציה.. זה שקר גמור. ובגלל זה אלירז נפגע ואמר לו שהוא כפוי טובה זה לא להעריך את מה שעשו בשבילך ולצחוק לך בפנים. זו כפיות טובה. וגם אני התאכזבתי מארז.
 

abigl

New member
כדאי היה לשמוע את דברי ארז ולהבין שהוא רשע

רע לב ואטום. הבחור אמר לאלירז שהוא היחיד שדאג לו והוא זה שהכי השקיע בו ושינה לו את דרכו ובסוף נועץ סכינים. לכן הדברים כל כך כואבים. אם אלירז היה מתנהג אליו ברשעות - הוא היה מוכן לקבל ממנו כל דבר, אבל אדם שפותח את הלב למישהו ומשקיע בו ובסוף יורים בו - זה משהו נבזי מהרמה הכי גבוהה וגם ארז הסכים עם זה ופרץ בבכי ורץ להמשיך לבכות אצל האח הגדול על מה שעשה. אז לא כדאי להגן על אנשים פחדנים ורשעים.
 

22zivziv

New member
חבל שלא נשארתם ערים עד 4 לפנות בוקר הייתה ש

שיחה בין איילה ואלירז אני מקווה שמישהו הקליט אותה אלירז יודע שהכל עבודה בעיניים שההפקה עושה את העבודה שלהם הרי אלירז היה בחוץ והוא יודע חלק קטן ממה שראו עיניו את הבחוץ וזו האמת שלו ובפנים הוא מרגיש אחרת שזו צביעות ורמאות של ההפקה
 

McFLy AnNuShKa

New member
מה קשור תיאום הדחה? ארז אסטרטג!

ברור לו שאלירז פייבוריט הקהל. נקודה.
 
למעלה