היה פה תיאום הדחה

turhkh

New member
היה פה תיאום הדחה

ארז המנוול מעולם לא הצביע לאלירז והפעם באופן מוזר העמיד להדחה את אלירז זאת אומרת שגם אילה וגם סער וגם ארז הצביעו באותה צורה למרות שארז מעולם לא אהב את גואל ומהיום הראשון העמיד להדחה רק את גואל ואת אלין... פתאום סתם כך החליט להעמיד את אלירז, שבאמת היה חבר טוב שלו ואמר לו את האמת בפנים.
 

sharon688

New member
בדיוק מה שכתבתי לפני רגע, בלי לקרוא את דבריך

מה שאומר שיש בזה משהו. זה פשוט מסריח מדי ובולט מדי.
 

ORIANESTER

New member
../images/Emo240.gifמשהו חשוב עך תיאום ההדחה אתמול:

היי אני מתערמת ! כרגע דיברתי עם מכרה שמבינה בתקשורת ושפת גוף ושאלי אותה לגבי השידור אתמו ולגבי העמדתו של ארז את אלירז להדחה. היא אמרה לי שלפי שפת גופו הוא אינו אומר את האמת,הוא חושש ממשהו אך נראה שהוא לא שלם וניתן לראות לפי תנועות ידיו ,הבעת פניו ובקולו כי הוא לא מאמין במה שהוא אומר\משקר היה תיאום הדחה ברור!!! אין ספק שסער ואילה שכנעו את ארז להצביע לאלין ואלירז תעשו משהו..... תפיצו את זה לאנשים בחוץ
 

נעמי10212

New member
תאום הדחה-סער+ארז

אתם זוכרים,את התרגולים שעשו השניים בקריאת השפתיים של סער בקול ואח"כ בלחישה(או רק תנועות שפתיים ללא קול)? ארז קלט את שניהם-וסער התפעל מיכולתו להבחין בין השניים. זו כנראה הדרך בה תאמו ביניהם-כאשר סער מנצל פינות בלתי נראות בבית.
 

זהר77

New member
נעמי וכולם. אין מה לעשות. נצביע אלירז ואלין,

ונסו להקל את הכאב ועוגמת הנפש האמיתית והצודקת שלכם: אין מה לעשות. אז בלית ברירה ניפול למלכודת שאיבת הכסף של קופרמן - ולא ניראה יותר את האח הגדול 3 והלאה.
 

22zivziv

New member
זה הרי ברור אני גם מאמינה שארז שומע קצת כי

אם הוא לא היה שומע אז כשסער לימד אותו את השיר פרפר נחמד איך הוא שר אותו עם המוזיקה בדיוק ואפילו סער אמר ארז אתה שר כך שהם ידעו יפה לעשות תיאום בעזרת ההפקה והצלמים
 

עדי203

New member
../images/Emo243.gif../images/Emo243.gif אם אכן היה תיאום הדחה:

אז זה אומר שאיילה בטוח נשארת ביום שבת. הרי איזו סיבה יש להפקה לאפשר מועמדים כאלה להדחה? זה ברור שעפ"י הלך הרוח בציבור איילה תלך הביתה, כי אני אישית לא מכירה מישהו שמסמס לאלירז ולא לאלין או להיפך. אבל התוכניות בימי רביעי ושבת רק מוכיחות לנו יותר ויותר שאיילה היא יקירת ההפקה, והם יעשו כל דבר אפשרי לשמור עליה מכל משמר שתגיע לגמר. אם היא תישאר בשבת, לכאב מהסטירה העוצמתית שההפקה תיתן לנו יקח הרבה הרבה זמן לעבור.. לא מתאים לי בכלל גמר בלי אלין ואלירז ביחד !!!!!
 
תיאום הדחה או לא - זה לא משנה

את העובדה שאלירז אהוד ברמות בלתי נתפסות
כנות ויושר... זה שם המשחק.
 

2תפארת

New member
לצערי הרב אלין אהובתי אשמה

לו היתה מעמידה את ארז , הוא היה עף בשבת. עכשיו היא הולכת, לא מקבלת מספיק סימוסים.
 

זהר77

New member
החשוב ביותר זה שאיילה תלך. היא השטן שפוגע

באלירז ואלין יותר מכולם. עם ארז יתמודדו, ושכל עם ישראל ישפוט. איילה זו הנחש בהתגלמותו בגוף אדם - שצריך להעיף מיד מכל חברת אדם.
 

lori3

New member
זה ברור התאום, הרי איילה וסער מתחת לשמיכה

בלילות, איפה האח הגדול "הכל יכול"???? בושה וכלימה לאח הגדול. וארז- שפל. כמה סיסמאות ריקות יש לטיפוס הזה, הוא איש שכולו רוע. וארז מעיז להגיד עוד לאלירז שהוא לא אמיתי איתו??? , כמה שהוא טיפש, לא תמים. סער מסובב אותו והוא כל כך אידיוט. אלין פיקחית, אמרה לארז: סער אומר לך מה שאתה רוצה לשמוע-לא את האמת. אין לי ספק שאלירז בסוף ינצח בתוך חבורת התכמנים שמתחת לאף האח הגדול.
 
השיחה של ארז אלירן ואלין, אני מקווה שמישהו

מקליט את זה. ארז הדרדר סופית. הוא לא העמיד את גואל??? העמיד את אלירז כי אין להם אינטראקציה וכי אלירז נותן לו צ'אפחות חבריות בעורף? צודק אלירז כאשר אמר לארז עכשיו שלעמיד בגלל צ'אפחה, זה לבוא ולצחוק לאלירז בפנים, זו בדיחה. צודקת אלין שאמרה לו שאלירז היה היחיד שאמיתי עם ארז בבית, לטוב ולרע. שיש לו אינטראקציה טובה עם סער רק כי סער אומר לו דברים שהוא רוצה לשמוע. צודק אלירז שהוא אמר שזה מגוחך לבוא ולהגיד שאין ביניהם אינטראקציה, היו ביניהם מלא שיחות עמוקות, מלא דברים ארז למד מאלירז והוא הרגע הודה שהוא למד מאלירז, ובכל זאת הוא קובע "אין אינטראקציה" רואים איך אלירז ממש התאכזב ונפגע מארז. ובצדק גמור. זו ההעמדה להדחה אחת ההזויות שראיתי, מישהו שם מרעיל לארז את המח.
 

Shirly23

New member
איך לאלין אין בושה להעביר ביקורת על ארז ?!

הבחורה יודעת שסער לא סובל אותה ואין ביניהם אינטראקציה מינימאלית ואת ארז היא ממש שונאת אבל את מי היא מעמידה להדחה ? את פותנה !!!!!!! את זו שגוננה עליה והרעיפה עליה חום אימהי כמעט לאורך כל הדרך, אז נכון שהיו ריבים קטנים פה ושם אבל פותנה אוהבת את אלין והיא יודעת את זה ועדיין בחרה להעמיד דווקא את פותנה. בעיני זה הרבה יותר סטירת לחי מאשר מה שעשה ארז לאלירז.
 
מזה קשור עכשיו לשיחה של השלישיה?

מזה קשור עכשיו להודעה שכתבתי? פותנה לא עשתה טעויות בהעמדה להדחה? עשתה. בקיצור, אל תשני לי נושא. פותנה לא מועמדת, זה מה שחשוב. אלירז כן, ורק בגלל ארז.. כי סער ואיילה זה היה ברור שיעמידו אותו.
 

abcd80

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

קחי בחשבון שכאן זה לא פורום האח הגדול. ממליצה למנהלים לשנות את שם הפורום לפורום "אוהדי אלירז ואלין הפנאטיים".
 
למעלה