היה נעים להכיר אתכם...

Hawk17

New member
שמש אתה קורע!!!!!../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

גם האופל וגם הבירה נשר! באונה שהשכחת ממני את הציון הגרוע בספרות! תודה! שנה טובה!
 

D a n n y b o y

New member
בחיי שאני לא מבין את בן גוריון...

ציון התאמה של 723.7 אמור לזכות אותי בפרס כניסה, אבל לא מזכה אותי במקום במדמ"ח. אגב, הציון הזה מספיק גם לבית הספר לרפואה...
 

metal_slug

New member
רגע, כתוב באתר שלא התקבלת?

היה לי סכם יותר נמוך מזה לפני שנה (לפני ששיפרתי את הציון במתמטיקה), ובכל זאת התקבלתי אז למדמ"ח. אין איזה שהם קריטריונים שמכשילים אותך? פסיכו´ נמוך מדי למגמה לדוגמה?
 
דניבוי

אני איתך, בנאדם..
(ישוע המקורי)
 

SmartKid

New member
מצטרף ..

על תתיאש אחי.. החיים הם הרבה יותר ממספר (ציון) או כל דבר אחר...
 

eitan007

New member
דניאל אחי, אתה תתקבל כמו גדול.

תאמין לי, לצבא חסר אנשים, ואתה נראה לי כמו בחור רציני מאוד. שלא תהיה לך הבעיה שלי. אני מתקבל די בטוח (עובר את הציון ההתאמה הדרוש בהרבה ואני בטוח שעברתי את קינן), אבל אני לא יודע אם אני רוצה ללכת לעתודה בכלל, לא בראש שלי ללמוד עכשיו, ויש לי הרגשה כאילו אני הולך לדפוק את החיים שלי, אם אני מתחיל ללמוד עכשיו. רק היום, כמעט הרמתי טלפון למדור עתודה בשביל להגיד להם שאני מוותר על כל הרעיון והולך לצנחנים כמו גדול. אבל אין לי מספיק "ביצים" לעשות את זה, אחרי שכבר "קיבלתי החלטה" ללכת לעתודה. רגע רגע, אחרי שקראתי את ההודעה שלך עכשיו עוד פעם, ראיתי שכתבת שלא התקבלת למה שרצית. מה פירוש הדבר ??!!
 
איתן,אף אחד לא מכריח אותך....

מה זאת אומרת "קיבלתי החלטה"!?!?!? אפשר לחשוב שאתה מתחיל שנה אחרונה של התואר שלך...אני מכיר לא מעט אנשים שפרשו מעתודה אחרי שנת לימודים,ואתה לא למדת אפילו יום אחד.... אחי,שזה יהיה השיקול האחרון שלך...
 

D a n n y b o y

New member
זה אומר שבדקתי

באתר של בן גוריון, ובעמודת ההחלטות בשורה בה מופיעה העדיפות: פיזיקה+מדמ"ח כתוב "דחיה". זה מה שזה אומר. גם אם היה לי ממוצע בגרות 119 לא הייתי מתקבל, הפסיכו שלי נמוך מדי. הייתי צריך להרשם לזה גם בטכניון, נראה לי ששם היו לי יותר סיכויים (נשמע מוזר, אבל הם נותנים יותר משקל לבגרויות). אבל הרישום שלי לטכניון נדפק, הם לא קיבלו את דמי הרישום והיה בלאגן שלם.
 
למעלה