היה נעים להכיר אתכם...

D a n n y b o y

New member
היה נעים להכיר אתכם...

רשמית, בזבזתי את כל החופש שלי בלחץ. לא התקבלתי למה שרציתי, פישלתי בבגרויות... אין לי מושג מה לעשות... להתראות.
 

Mase

New member
אל תדאג...

גם אני דפקתי בגרויות (את הבגרות במתמטיקה, פעמיים!!!) מנסיוני הדל בחיים אני יודע שהחיים לוקחים לפעמים תפניות בלתי צפויות, אז יכול להיות שהכל לטובה. בכל אופן, שתהיה לך שנה טובה
 

liorz1984

New member
למה רצית להתקבל?

 

SmartKid

New member
אחי..תיקח הכל בקלות !

אפילו אם אתה לא מתקבל, ואני בספק... אז לך למשהו אחר.. שיהיה פיזיקה נקי, בלי מחשבים...מה הטרגדיה ? אפילו אם זה לא יהיה עתודה..בטוח שהצבא לא יבזבז את המוח שלך סתם.. לך לממר"ם או משהו, ואחרי השירות לך ללמוד.. הכל פתוח בפנייך, ותקח את החיים בכיף.
 

D a n n y b o y

New member
נדפקתי מכל הכיוונים.

אולי אני אלך לפיזיקה נקי, לא יודע עדיין. "הצבא לא יבזבז את המוח שלך סתם", כן בטח. לא קיבלתי זימונים לשום דבר. אתה יודע למה? כי קפצתי כיתה! הצו הראשון שלי יצא באמצע י"ב, כל המיונים התחילו בתחילת י"ב. התקשרתי לאיתור חמ"ן, אתה יודע מה אמרו לי? שהם מוותרים על הקבוצה הקטנה הזו! הגיוני, לא? לוותר על אנשים שקפצו כיתה... אם הצבא יודע לעשות משהו, זה דוקא לבזבז אנשים.
 

Aphophis

New member
אז מה?

פיזיקה נקי רע כלכך? אני הולך לפיזיקה נקי, יקרה משהו אם אתה תלך? אם תתשב ותבכה לא תשיג כלום, אז ההצעה שלי לך היא לא לדאוג ובסוף תמצא שפיזיקה זה כיף.
 

D a n n y b o y

New member
אני אוהב פיזיקה...

אני בטח גם אלמד פיזיקה בסופו של דבר, אחרי שאני אצא מהשוק. אני פשוט ממש מאוכזב מעצמי.
 

Aphophis

New member
:)

תתגבר, יהיה בסדר. השוק שקיבלתי מהציון במדמ"ח יותר גדול.
 

SmartKid

New member
גם אני קפצתי כיתה..

וגם אני לא קיבלתי אמנם זימון לחמ"ן, אך קיבלתי לדברים אחרים. בכל אופן..לך לפיזיקה ותעשה חיים. אני הולך למתמטיקה...ומה? אני בוכה שאני עומד להיות מורה בבי"ס, אחרי הצבא.. לא. נחייה ונראה. דני... לא קרה כלום !
 

D a n n y b o y

New member
רוצה לשמוע, ולצחוק?

קצונה ייעודית לחיל תחזוקה או חיל חימוש. היה לי ממר"ם בשאלון רצונות, בחרתי את זה, אבל אמרו לי שאין עוד מיונים. חוץ מזה, ממש כלום! אולי ייתנו לי להיבחן לתלפיות. אבל לפי איך שהדברים נראים, שום דבר לא הולך לטובתי. בטח יש לי קב"א מתחת לאפס.
 

SmartKid

New member
:)..קב"א מתחת לאפס..:)))...

לא נראה לי. האא...וגם הייתי במבחנים לתלפיות... וכמובן נכשלתי בהם..:( איזה אנשים יש שם ...:)..עוד יותר מצחיקים מעתודאים.. כל 8 השעות שהייתי שם,הייתי בהלם.. בהפסקות כולם דיברו רק !! (ואני לא צוחק) על משוואת ברנולי, בגלל שהיתה במבחן איזה שאלה בנושא..חחחח..
 

שמש27

New member
../images/Emo26.gif../images/Emo10.gif לכל המדוכאים עלי אדמות...

יו, דני, מה קורה ? מה המצב ? מה נהיה איתך ? מה רישמית שו רישמית, פישלת מה פישלת, מאוכזב מה מאוכזב... הכל ברור, הכל מובן, ואני מצטער שלא השגת מה שקיווית - אבל מכאן ועד לייאוש הדרך רחוקה. מה יקרה אם תלמד פיזיקה נקי ? יפול העולם ? מה יקרה אם לא תהיה בעתודה בכלל ? השמש לא תזרח ? יו, אולי תפסיק לחשוב בשחור ולבן ? אולי תאמין לאנשים כאן (אני, אמיר, רמיל, ברל´ה, פלטרון, יוסי99, אפופיס) שחוזרים ואומרים שהחיים זה לא עם הזמנה מהמלצרית - לטוב ולרע ? יאללה חלאס, צא מזה, ואל תפחיד אותי סתם. גם לך וגם לסמארטקיד אני רוצה להגיד: כל החשבונות הטיפשיים האלה שאתם מנהלים עכשיו - אני לא אהיה במחשבים אף פעם, אני אהיה מורה למתמתיקה - זה מה זה שטויות. אתם מה זה תצחקו על עצמכם עוד עשר שנים. תדפיסו, תדפיסו - שיהיה לכם על מה לצחוק. אתם לא קולטים שיום אחרי שתשתחררו (במהרה בימינו...) כל כך הרבה דברים יכולים ליפול עליכם - מעבודה בכלל לא קשורה באיזו חברת ביוטכנולוגיה - ועד למשרת ניהול באיזו חברת טלפוניה שבמקרה אחד הבוסים שם שירת איתכם בצבא... דוגמית: אחותי הגדולה למדה תואר במתמטיקה+מדמ"ח, אח"כ השלימה לתואר בסטטיסטיקה (סתם מרצון... משוגעת על מספרים) וככה על הדרך עשתה גם תעודת הוראה... היתה מורה למתמטיקה בתיכון לחמש יחידות שנתיים... ועכשיו ? עכשיו היא מנהלת את האגף לביטוח חיים בחברת הביטוח הגדולה בארץ. נו ? מה הקשר ? בירה נשר ! והמסלול שלי לא פחות מטורף, ואני בטוח שגם של כל אחד מהמשוחררים כאן. אז, יאללה, תשתחרר, אין לי כוח בשבילך...
 

yoss1bockchil

New member
אמרת יפה...

ושיסלחו לי יתר המועמדים\עתודאים אבל קינן שפי (אני מקווה) מסנן גם כאלו אנשים...שכשלון אחד או פיפס אחד וכבר העולם שלהם חרב...(או כאלו שמשחקים אותה ככה).או ואבוי או העולם היה מנוהל ע"י אנשים שהכשלון גורם להם לרדת מהפסים. יאללה חאלס, עם השטויות. יוסי
 

Aphophis

New member
שאלה

אם באתר של בן גוריון כתוב שבעדיפות 1)מדמ"ח יש לי דחייה, ובשתי האחרות עדיין בטיפול, זה סיבה לדאגה או שלא?
 

SmartKid

New member
מצטרף לשאלה בווריאציה שונה..

מישהו יודע מתי לכל הרוחות והשדים (תמיד חלמתי להגיד את זה), את"א יפרסמו משהו..?
 

שמש27

New member
ייקחך האופל !!! מאיפה לי לדעת ???

סתם... תמיד חלמתי להגיד את זה...
וחוץ מזה - אתה יכול לקרוא את זה עם פ´ דגושה - ואז זה סתם טרמפ ב opel...
 
למעלה