היה לכם מדהים אבל נגמר....

P u s s i c a t

New member
אבל...

מה שהיה אז היה אז. והאדם כאדם כן התאים לי אחרת לא הייתי מתחילה איתו קשר מלכתחילה... אין לי בעיה עם טעויות שעשיתי בעבר - כי אכן צודק שיש דברים שצריך לעבור בחיים אבל אני כן יכולה להגיד לך - בראיה של היום - שאותם גברים ספיציפיים ש"פסלתי" אז בגלל שטויות (הכרחיות לאותה תקופה או שלא - זה כבר לא משנה) כן היו מתאימים לי היום י מלבד אותו פרט מטופש שאז הכי עניין אותי - הם כן התאימו לי כבני זוג. צודק שלא צריך לחזור על טעויות אבל מה שזה אומר מבחינתי הוא - שהיום אם היינו חוזרים להיות יחד - פשוט לא הייתי חותכת את הקשר שוב בהנחה שהוא - כמובו - לא עבר שינויים משמעותיים באופי / ערכים
 
הקטע הוא

שככל שאנחנו מתבגרים אנחנו פחות ופחות מתייחסים לכל מיני עקרונות שבעבר נראו לנו חשובים הנסיון לימד אותנו שאין רק שחור ולבן למדנו לקבל סוג אחר של אנשים,דיעות אחרות זו דעתי לפחות.
 

טמפורה

New member
כן ולא

כי מצד שני מפתחים עקרונות אחרים. האם העקרונות החדשים טובים או לא? ימים יגידו... (האמור לעיל מתייחס כמובן רק לבעלי העקרונות. אני את שלי מכרתי כבר ממזמן)
 
ברור שהעקרונות טובים יותר...

אנחנו בוגרים יותר,מנוסים יותר,חכמים יותר אני משנה לשנה נהיית אדם פחות ופחות עקרוני,וטוב לי עם זה אני מרגישה שבעבר הפסדתי בגלל עקרונות ילדותיים ושטחיים מאוד היום,אם נשאר עקרון פה ושם,הוא קיים כי באמת בדקתי עם עצמי וגיליתי שרק ככה אני יכולה
 

טמפורה

New member
חשבתי לפתוח בורסה לעקרונות

לכל השאר כבר יש. יש לקפה לקקאו לכבשים לפרחים לברזל להכל. אז שיהיה גם לעקרונות
 

טמפורה

New member
כעקרון, בשעות הפעילות הרגילות,

אבל כאמור, אני אין לי עקרונות. אז בכל שעה. או עד 18:30. או עד שנסגרת הבורסה בסינגפור. חייבים מסגרת? יש לי עקרון אחד. שאין לי עקרונות. או מסגרות. ושהתגובה לא עולה על 100 מילים. זהו.
 

Adrian5

New member
וובכן

האדם הוא משהו מורכב. ואינטרקציה בין שני אנשים היא לא מבודדת אלא תלויה מאוד בנסיבות ונתונים חיצוניים (טיימינג מצב סיוציואקונומי וכו). נכון שתיאורטית כוח שבאהבה הרומנטית יכול להתגבר, ולו זמנית, על הדברים האלה. אבל בסופו של דבר הם יכריעו. אם שני אנשים מרגישים או הרגישו באיזשהו שלב אחדות גורל אחד עם השניה, כנראה שיש התאמה עמוקה ביניהם. זה עדיין לא אומר שהם יהיו זוג טוב. אהבה היא תנאי הכרחי אך לא מספיק. מנסיוני בעבר, אם מוצאים מישהו שמרגישים אתו אהבת אמת, דבר נדיר מאוד, כדאי לנסות הכל לפני שנפרדים. ואם נפרדים בלי לנסות הכל, אולי יש טעם לחזור ולנסות שוב. אחרי הכל אהבה היא לא משהו שמגיע יותר מדי פעמים בחיים. היא דבר נדיר. אני חושבת שהמבחן לזה הוא האם גם אחרי פרק זמן ניכר מצליחים להתגבר לגמרי על האדם. אם לא, אם משהו עקרוני בלב נשאר אצלו/ה, אולי יש טעם לנסות שוב. כמובן בהנחה שזו לא הייתה מערכת יחסים חולה, אלא שהיו בה אי אילו ליקויים שלא הצליחו להפתר.
 

תשוקית

New member
כל דבר נגמר מסיבה מסויימת וכנראה שז

מה שצריך להיות ולרוב צריכים להשאיר את הדברים כמו שהם....כמו שאמרת לא בוכים על חלב שנשפך,היה טוב וטוב שהיה,הופכים את הדף ומתחילים פרק חדש...לוקחים מזה תובנות וממשיכים הלאה... מעולים לא הצטערתי על שום מערכת יחסים שנגמרה...כל דבר יש לו א העיתוי שלו...ולרוב ממרחק מסויים מבינים שוואלה זה לא היה זה...וטוב שנגמר...
 

straycat

New member
תשובה מהצד השני של המתרס:

קשר שנגמר, לא נגמר סתם. תמיד ישנו גורם. כל עוד לא השתנה אותו גורם, אין שום טעם לחדש את הקשר, כיוון שברור שהוא יסתיים שוב, כנראה במהרה. מעולם לא ניסיתי לחדש קשר שהסתיים, אבל מספר חברים או ידידים לשעבר ניסו לחדש את הקשר איתי. אני תמיד מסרבת, מהסיבה שציינתי לעיל. פעם אחת נתתי הזדמנות נוספת והתוצאה היתה, שפשוט נפגעתי פעם נוספת. לא בעד חידוש קשרים. אם נגמר, עוברים הלאה.
 

BABELICIOUS

New member
../images/Emo4.gif

כן, קרה ששפטתי מהר מדי. בעיקר בגלל הפחד שמצאתי משהו טוב כ"כ מהר, ואח"כ מה-זה הצטערתי. אבל לא היה מתחת לכבודי להודות בכך אבל היה מאוחר מדי, הוא נפגע ולא הסכים. הבנתי אותו. עשיתי שטות ושילמת עליה.לכן כיום משתדלת מאוד שלא לעשות זאת שוב. אני אומרת ששווה לנסות. אין יותר אציל מאשר להודות על טעות / פזיזות.
 
ברוך שובך

יקירתי
 

ד נ י ת3

New member
תודה דארלינג.

שמחה שמישהו התגעגע.
הייתי בכמה ימי כייף שכללו שופינג מאסיבי בקניון ארנה. אחחח.. עונג צרוף.
 
יש כאלה ש...

יכולים להרשות לעצמם שופינג מסיבי בארנה ויש כאלה שלא אני הסתפקתי בשתיית אלכוהול מרובה וקריעת רחבת הריקודים עד השעות הקטנות של הלילה.
 

BrandyC

New member
כן

קרה שהאקס חזר וביקש צ'אנס נוסף לאחר שעברה תקופה ארוכה והסכמתי לנסות שוב.
 
למעלה