היה לי קרוב משפחה שבנתיים הלך לעולמ

שרוף

New member
היה לי קרוב משפחה שבנתיים הלך לעולמ

איש אשכולות שבשנות החמישים או השישים יותר נכון היה באוגנדה מהנדס ראשי וחבר מאוד אישי של היילה סלאסי ובנה שם גשרים ענקיים. זוכר אני עוד בהיותי נער עול ימים את פגישותנו המשפחתיות ברמת גן מקום מגוריו של האיש ואת ההדר והכבוד שרחשתי אליו מה לומר אישיות מהממת. והנה לאחר מספר שנים לקה האיש במחלה שרבים וטובים לוקים בה והיא הסתיידות המוח אצלו זה היה חזק ומהר ובבת אחת הפך האיש להיות שבר כלי וילד. זוכר עוד אני את דודי שהיה נשוי לבתו של האיש אומר יום אחד לאבי בעצב לקחו לו את הרישיון .נסעתי איתו לפני זמן מה והוא לא עצר בעצור לשאלתי מדוע לא עצר בעצור ענה לי שהם יעצרו הכוונה לנהגים האחרים מה הם לא רואים שאני נוסע פה? כשאני רואה את פרס ואת המבט הכבוי בעינים שלו אני רואה את הסימפטומים של הסתיידות חזקה כשאני שומע את פרס אומר הצבא מפריע לי אני שומע את המשפט שהם יעצרו הם לא רואים שאני עובר?. אז לפרס נכון אין רישיון נהיגה יש לו רישיון להנהיג העם ובכל תאונת דרכים שלו אנחנו העם משלמים את המחיר אז אולי הגיע הזמן לשלול לו את הרישיון להנהיג העם? ואת שרון וחבורת המוקיונים שלו מן הליכוד המזוייף והמושחת (שס) צריך לסלק מן השלטון ויפה שעה אחת קודם.
 

אלוני.

New member
פרס ושרון

כמו שני החברה מה"חבובות" שיושבים למעלה........ רק שבמקרה הזה אנחנו יושבים למטה ולא מול הטלויזיה. ומשהו קטן: "כשאני שומע את פרס אומר הצבא מפריע לי" ספר לי היכן שמעת את פרס אומר דבר כזה
 

Thats

New member
לאלוני

כותרת ראשית של ידיעות ביום ו´: "מקורבי פרס: צה"ל מפריע". בעמוד 2 בידיעות יום ו´: "מקורבי פרס: צה"ל מחבל בהפסקת האש". אנחנו מדברים על הכותרות הראשיות ולא חס וחלילה על אותיות קטנות. חוץ מזה לא ידעתי שלפרס נותרו "מקורבים", תמיד חשבתי שהוא מצוטט כאילו הוא המקורבים שלו. ועוד לא הלכתי למעריב להקריא לך מה כתוב שם, "על המקורבים של פרס". חה חה חה Thats all folks
 

אלוני.

New member
ואני

שמעתי את פרס מתראיין אצל אריה גולן בבוקר (אתה יודע שזקנים מתעוררים מוקדם) מספר פעמים בשבועיים האחרונים וראה זה פלא, שמעון לא אמר דבר כזה. מעבר לדברים שהוא עושה שנראים או לא נראים לך יש בהודעות הללו "טביעות אצבעות" , אבל מה זה חשוב.... הרי על שמעון אמרו: "שהכל נעשה בדברו"
 

RUT777

New member
פרס והפגישות

אם כל אי אהבתי לפרס, אני שמחה שיש עדיין מישהו במדינה הזו שכן רוצה שנידבר עם שכנינו שכן מאמין שאפשר בסופו של דבר לחזור לנורמליזציה כל שהיא, אני מקווה מאוד שפרס לא ירפה, (למרות שאני כאן סותרת את עצמי, כי אני באופן אישי לא מאמינה שיש לנו עם מי לדבר). אבל אסור לנו לאבד תיקווה ואסור לנו לזנוח שום דרך, כדי לנסות להביא לרגיעה באיזור. כי המחיר שאנחנו משלמים יקר מידי. זה מחיר שהורס אנשים הורס משפחות. אחרי פיגוע ולא משנה אם פיגוע פציעה או מות. החיים של אותם אנשים וקרוביהם לא חוזרים להיות מה שהיו לפני אותה תקרית אותו פיגוע. את תוצאות הפיגועים השונים שהיו השנה, אנחנו נראה עוד שנים רבות. כי הטראומות של הנפגעים לא יחלפו עד יום מותם. לכן אסור לנו לשלול אף דרך לנסות להיגע לנורמליזציה ולהפסקת הטרור.
 
למעלה