היה לי עכשיו חלום צלול מעניין

deep ocean

New member
היה לי עכשיו חלום צלול מעניין

נכנסתי לישון שעה, כי הייתי ממש עייפה לקח לי מלא זמן להירדם. טוב בסוף נרדמתי..... פתאום הבנתי שאני חולמת אחרי הרבה זמן שחלמתי משהו בקיצור נזכרתי בשיחה שלנו בן שאמרתי לי שמה שאני עושה הוא לא כל מה שאפשר לעשות עם חלומות צלולים ושאפשר לעשות הרבה יותר (אתה יודע למה אני מתכוונת, אני לא אפרט אבל כי אני לא יודעת אם אתה רוצה) הדבר המצחיק שרק עכשיו כשקמתי אני זוכרת למה התכוונת כשחלמתי זכרתי שבן אמר לי שאפשר לעשות יותר אבל לא זכרתי למה הוא התכוון?!?! אז סתם ניסיתי לשנות את חוקי הכבידה (עכשיו כשהתעוררתי אני זוכרת שלא לזה התכוונת אבל לא משנה) הסתחררתי באוויר במעגלים כאשר באותו הזמן הסתחררתי לכיוון השני ואז קרה משהו שאני לא אפרט-הופיע איזה משהו שבחיים לא עלה בשום חלום/מחשבה וזה עדיין מפחיד אותי כי הדבר שקרה הוא לא באמת קרה לי בחיים וזה די זעזע אותי ואז אמרתי רגע אולי אני אעבוד על אחד מהפחדים שלי טוב התחלתי לעבוד עליו ואז אמרתי אולי אני אדבר עם בן דרך החלום ואשאל אותו למה הוא התכוון בשיחה? ואז אני זוכרת שמאד התלהבתי מזה-כן אני אדבר עם בן! אבל אני לא ידעתי אם אני אצליח בו ואז רציתי כזה להתבונן או לחפש אותך במרחב או משהו כזה והתעוררתי!!!!!!! שיט.
 
היי מיכלי, תקראי

היי מיכלי, ממש יפה שאת לוקחת את החיים כל כך בסבאבה ובכייף, את נשמעת לי ממש אחלה בחורה ! קראתי בקשר למחלה שלך ואני חושב שזה מצויין שאת יודעת לקחת דברים בקלות ושאת לא ניכנסת לדיכאון עמוק ומשברים נפשיים בעיקבות המחלה ( או שלפעמים אולי כן ? ). מה שרציתי להגיד לך ( ואולי את כבר יודעת ) שאת יכולה להעזר בחלומות צלולים כדי לנצח את המחלה שלך, תדעי לך שלמוח שלך יש כוח ריפוי עצום וחלומות צלולים זו דרך מעולה לנתב את היכולת הזאת לצורך ריפוי. חלום צלול הוא נקודת פתיחה מצויינת לריפוי טיבעי משום שבזמן חלום צלול נוצר מצב מאד מיוחד ויוצא דופן של מודעות ותת מודעות שניפגשות יחד, את יכולה לדוגמה להיכנס בזמן חלום צלול לתוך גופך ולהגיע עד לגידול ולרפא אותו, או למצוא בחלום הצלול רופא ולבקש ממנו שירפא אותך. אני באמת חושב שכדאי לך לנסות את זה. ראיתי תוכניות מדע בטלוויזיה ( ערוץ 8 ) וכמו כן קראתי על מיקרים ממש מדהימים של ריפוי גידולים סרטניים בשלבים מאד מתקדמים תוך זמן קצר אך רק בעזרת שיטות של דמיון מודרך וניצול יכולת הריפוי המדהימה של המוח. אשמח מאד לשמוע את דעתך בנושא והאם בכוונתך לנסות. בהצלחה ! אלון
 

deep ocean

New member
ואוו אלון תודה לך!!!!

קודם כל תודה על המחמאה-כן, אני חיה נהדר ולוקחת דברים נפלא! משברים? כן, תמיד יש, השאלה איך מתמודדים אותם ואני לא מדברת על הסרטן בלבד או עלי בלבד משברים קורים לכל אחד חיינו הם מה שאנו עושים איתם וחיי מאושרים-כי אני בוחרת אותם ככאלו :))) בכל אופן אני פשוט לא מאמינה אתה הצעת לי משהו שבחיים לא חשבתי עליו כשאני חושבת על זה עכשיו זה ממש מגוחך שעד עכשיו לא חשבתי לנצל את החלומות נצלולים לעבודה על הסרטן!!! אלון-אתה מלך! :)) אוקיי הקטע הוא שאני לא ממש מתמצאת במיקום ובמראה פנימי של כל מיני חלקים בגוף האדם. אולי אני צריכה להיכנס לאתר כלשהו ולראות מפה או משהו. כי קשה לי לדמיין איך הכבד נראה מבפנים (למרות שאני יודעת איפה הוא ממוקם)... טוב אני הולכת לנסות בפעם הבאה משהו בכיוון! לגבי ריפוי טבעי-כן מכירה כאלו אישית שנרפאו רק על יי תזונה/דמיון מודרך ועבודה על הנפש טוב נו.......זה רק המון כח רצון כי סרטן זה משהו שמי שחולה בזה-עשה את זה לעצמו ובשביל להירפא הוא צריך לעבוד על הגוף-נפש שלו טוב אין לי כח להרחיב על זה עכשיו אבל כן אני יודעת שאני יכולה לרפא את הסרטן :))))) ואני הולכת להעזר בחלומות הצלולים בפעם הבאה!
 
תודה מיכלי ../images/Emo13.gif

מיכלי, אני מאד שמח לשמוע שאהבת את הנושא, פשוט כשכתבתי על כך בהודעה הקודמת לא ידעתי אם שמעת על הנושא הזה בעבר ולא הייתי בטוח אם זה בכלל יעניין אותך ! כמו שאמרתי לך יצא לי כבר מספר פעמים לראות תוכניות טלוויזיה בנושא זה ואני זוכר שהראו שם דוגמאות פשוט מדהימות של אנשים עם גידולים סרטניים בשלבים מאד מתקדמים בבטן ושכבר לא היתה אפשרות לנתח אותם, והאנשים האלו החליטו שהם ינצחו את המחלה והם התחילו לעשות מדיטציות ותרגילים של דמיון מודרך על הגידול ותוך זמן קצר הגידול נעלם ל-ח-ל-ו-ט-י-ן !!! וראיינו את הרופאים שעשו להם צילומים לפני ואחרי והם היו פשוט המומים ולא האמינו למראה עינייהם ! קראתי גם לפני חודש קטעים מהספר "כוחו של התת מודע" וגם שם דיברו על זה, וכותב הספר כתב שלפני 40 שנים היה לו גידול סרטני ביד והוא ריפא אותו לחלוטין באמצעות דמיון מודרך ! מתוך כל השיטות של ריפוי באמצעות דמיון מודרך, חלומות צלולים הן הדרך הקלה ביותר לעשות זאת ! כי מה לעשות, יש אנשים שיש להם בעיה עם לנסות לדמיין דברים בראש, לא לכולם השיטות האלה קלות, אבל בחלום צלול את לא צריכה לדמיין כי הכל מופיע לך בצורה הכי מוחשית מול העיניים ! בזמן חלום צלול הדמיון שלך והמחשבות שלך והתת מודע שלך מופיעים מול עינייך בצורה הכי מוחשית ומציאותית שאפשר ! בגלל שבזמן חלום צלול את בקשר ממש ישיר לחלוטין עם התת מודע שלך אז הדברים האלו הרבה הרבה יותר קלים בזמן חלום צלול ! יש לדוגמה את הסיפור שבטח שמעת עליו על הילד שחיסל גידול סרטני שהיה לו באמצעות חלומות, הגידול הופיע אצלו בחלומות כקבוצה של ספינות חלל של האוייב שהוא היה צריך להילחם בהן, ויום אחד פתאום לו הופיעה אף חללית אוייב והוא הבין שהוא ניצח את המחלה, ויום אחרי זה עשו לו צילום וראו שאין זכר לגידול ! אני מאד מאמין ביכולת הזאת של המוח לרפא כמעט כל דבר אם לא כל דבר, היכולת הזאת של המוח בריפוי היא הרבה יותר חזקה ממה שאנשים חושבים, אחת התאוריות היא שבאמצעות דמיון מודרך המוח פשוט יכול להפסיק את אספקת הדם לתאים הסרטניים ובכך הוא גורם להם למות. מצאתי בעבר המון אתרים שמסבירים על נושא של ריפוי באמצעות חלום צלול ואני אשתדל למצוא לך בקרוב כמה אתרים מעניינים בנושא שתוכלי ללמוד מהם, אני מקווה שאין לך בעיה עם קריאת אנגלית. אשמח לשמוע ממך שוב מיכל כיף לשמוע ממך ! אלון
 

deep ocean

New member
אלון כיף לקרוא את מה שאתה כותב!

קודם כל- כן כן כן ניתן להירפא לבד מהסרטן אם זה דרך תזונה או דמיון מודרך או עבודה על הנפש בגלל שאת הסרטן האדם בעצמו יוצר לעצמו-אז אין ספק שכל אחד יכול לרפא את עצמו! (אם אתה רוצה עוד מידע לגבי הדעה הזאת שהיא לא רק שלי- מופיעה גם בספר "סרטן כנקודת מפנה", למשל, רק תגיד) בכל אופן, כן גם כוחו של התת מודע עוסק בזה! (ספר מדהים). אנחנו יכולים לרפא כל דבר-כי אנחנו בעצם יוצרים כל דבר החיים הם מה שאנחנו עושים מהם וזאת לא סתם סיסמה זה ממש כך! מסכימה איתך לחלוטין בכל מה שכתבת! אני פשוט בדיעה שאם אני ארגיש מאושרת אעשה דברים נהדרים אחיה באהבה והרמוניה אעבוד על הבעיות שחסמו אותי בחיי ואחיה חיים נפלאים (וזה מה שאני עושה אגב..חחהחה) הסרטן לא יישאר שם כי סרטנים לא אוהבים להישאר איפה שיש אהבה הם גודלים נהדר על מצע של כעס, שינאה, פחדים, מעצורים, טינה, וייאוש! כבר כתבתי בפורום אחר את סיפור חיי ועל זה שהסרטן ילך כאשר הוא יסיים את התפקיד שלו מרגע לרגע הוא הופך פחות הכרחי בשבילי ללמידה, התפתחות ושינוי! :) עם המון אהבה אליך אלון מיכלאה, ובקשר לאתרים שמסבירים על הנושא של ריפוי באמצעות חלום צלול - אני יותר מאשמח לקבל אותם ממך! האנגלית שלי מצויינת כך שאין לי בעיה (לא שפת אם, אבל מאד טובה) שיהיה לך יום מדליק ותודה על הכל ממשיכה ל י ה נ ו ת מההודעות שלך!
 

deep ocean

New member
צריך להיות רווח בסוף

בין מיכל לבין אה, ובקשר לאתרים שמסבירים על הנושא של ריפוי באמצעות חלום צלול אבל בטח הבנת :)
 

deep ocean

New member
אהההההה ואם אתה לא יודע

אז הקרדיט להתחלת החלומות הצלולים שלי הם בעקבות האתר שלך! הגעתי לאתר שלך איכשהו (ממש לא זוכרת איך) יכול להיות שפירסמת אותו בפורומים של IOL? אז גלשתי שם בכינוי PrInCeSS (אם השתתפת בפורומים שם) בקיצור הגעתי לאתר שלך וקראתי ממש ברפרוף כי אז הוא היה בנוי אחרת והיה טקסט כזה ארוך ולא מסודר בקיצור אחרי כמה ימים התנסיתי בחלום צלול הטכניקה בה השתמשתי בכי לדעת שאני חולמת היא לשאול את עצמי כמה פעמים ביום-אני חולמת או לא חולמת ואז שאלתי את עצמי את זה בחלום והבנתי שאני חולמת! מאז זה בא לבד-אני פתאום מבינה שאני חולמת...... אז יש לך את הקרדיט!
 
מיכלי - עכשיו אני יודע ../images/Emo6.gif

שלום מיכלי, התחלתי לקרוא את הסיפור שלך ( בקישור שרשמת לי להודעה שלך בפורום הלוחמים ) אבל כשהתחלת לספר על הטיפולים שעברת וכל שאר התאורים המפורטים אז הפסקתי לקרוא כי פשוט לא יכולתי להמשיך ולקרוא, יש לי רגישות מאד גבוהה לקריאה או צפייה של דברים כאלה ואני פשוט לא עומד בזה ( ולא בגלל עניין של רחמנות שברור לי שאת לא מעוניינת בה אלא פשוט בגלל מחסום פסיכולוגי חזק שיש לי לתאורים ולדברים מהסוג הזה ) , מצטער, אולי בעתיד אני ינסה לקרוא שוב את ההמשך למרות שאני מאד בספק ... בקשר לדעה שלך על כך שאדם יוצר לעצמו את מחלותיו בעיקבות לחצים נפשיים, פחדים ומתחים פסיכולוגיים שהוא צבר במשך חייו אז בעיקרון אני בהחלט מסכים איתך ואשמח לשמוע עוד מדעתך בנושא אך אני לא בטוח שתמיד זה כך, ראי לדוגמה אנשים שפיתחו גידולים סרטניים בעיקבות קרינה קדיואקטיבית שהם נחשפו אליה או בעיקבות מגע עם חומרים רעילים כמו שקרה לאנשי שייטת 13 - הקומנדו הימי שצללו בקישון וחלו בסרטן. כן את האתר שלי פירסמתי בעבר באיי-או-אל באתר החלומות של קשקפית, הפורום שלה כבר אינו שם. אני מקווה שניכנסת גם לאחרונה לאתר שלי וקראת בו כי הוא שונה מאד מאיך שראית אותו אז והרבה יותר מעודכן, אני מציע לך לקרוא אותו שוב ובעיקר את הפרק "טכניקות מתקדמות" שהוא פרק שעידכנתי ממש לא מזמן. דרך אגב על אילו שיטות את בעיקר מתאמנת בימים אלה ? את מנסה שיטות מתקדמות כמו לדוגמה WILD שאנו דנים בה כאן הרבה לאחרונה ? בקשר לאתרים בנושא של ריפוי באמצעות חלומות צלולים, אז האמת שהאנגלית שלי טובה אבל היא לא מספיק טובה כדי לעבור על כמות גדולה של חומר, אז בהנחה שהאנגלית שלך יותר טובה משלי אז רשמתי לך כאן למטה קישור לתוצאות חיפוש שביצעתי בנושא ריפוי באמצעות חלומות צלולים, אני מציע שתעברי על 20 התוצאות הראשונות ברשימה ( הקישור הוא רק לדף התוצאות הראשון, יש אחריו עוד דפים רבים בנושא ) ואני מאמין שבחלק מהם תמצאי חומר בנושא שיעניין אותך. מקווה שלא שכחתי משהו, תמשיכי לדווח ותהיי בקשר !
אלון
 

deep ocean

New member
הי אלון :))))) איך נגרם סרטן?!?!

האמת שהשתדלתי לא לזעזע אנשים, ולא התכוונתי לכתוב מונחים או תיאורים מגעילים. לי אישית גם קשה לשמוע/לראות סרטים שמראים רצח/אונס/כאב כי אני מרגישה את הכאב על עצמי...ככה אני.....רואה כאב וממש מרגישה אותו על עצמי (כל כאב). הכנתי גרסה מצונזרת לך, תיכף אצרף אותה בקובץ NOTEPAD וכן בקובץ WORD (של OFFICE XP) :) איך אני? עכשיו אתה יכול לקרוא, השמטתי את כל המילים שעלולות לגרום לך להרגיש רע. מקווה שתבין את הסיפור, כי השמטתי חלקים בשבילך, אז אם משהו יהיה לא ברור-אז תשאל! בקשר לאתר שלך-לא יצא לי לעבור עליו הרבה בזמן האחרון, אבל אני אעשה זאת. שמעתי פה על שיטת ה-WILD אבל לא התעמקתי, כך שאין לי מושג מה היא. אני אקרא בקרוב! בקשר לאתרים בנושא של ריפוי דרך חלומות צלולים-המון תודה!! זה ממש יעזור לי! בקשר לדעה של על כך שאדם יוצר לעצמו את מחלותיו בעקבות לחצים נפשיים, פחדים ומתחים פסיכולוגיים שהוא צבר במשך חייו, אבל מה אני אומרת על מי שצלל בקישון?! אז ככה- עובדה שלא כל מי שצלל בקישון חלה בסרטן אני מניחה שמתוך מי שחלה הוא אנשים עם מצב בריאותי-נפשי-רגשי פחות טוב כל יום הגוף שלך ושל אחרים מתמודד עם גידולים סרטניים ונאבק בהם אני אצטט פה קטע של מהו סרטן ואז תבין אותי למה כולם חשופים לסרטן ולמה חלק לא מצליחים להתמודד איתו. הקטע הזה לקחו מהספר "סרטן כנקודת מפנה" אבל גם בחוברת של האגודה למלחמה בסרטן מוצגת אותה תיאוריה (אך ללא ההרחבה של הסיבות ל"למה" המערכת החיונית נשברת לפעמים) "לפי התיאוריה הטובה ביותר העומדת לרשותנו היום, אצל כולנו מתפתח סרטן פעמיים רבות בכל יום. בשעה שמיליארדי התאים מתחלקים ומתרבים, חלקם מאבדים את הלכידות (Coherence) שלהם עם שאר תאי הגוף, ונהרסת יכולתם לשמור על קשר עם האיבר שהם מצויים בו. כך נוצר בגוף סרטן. תופעה זו מתרחשת בגופנו שוב ושוב, אבל בשרך כלל מטפל במצב זה מנגנון ההגנה בפני סרטן- מנגנון שאיננו יודעים עליו הרבה באופן ספציפי, אך ידוע לנו שהוא קיים. עוצמתו של מנגנון הגנה זה, שהוא חלק מהמערכת החיסונית, נקבעת במקור על ידי התורשה הגנטית שלנו. כלומר, אנו נולדים עם מנגנון הגנה בעל עוצמה מסוימת, אבל מספר גורמים יכולים להחליש את עוצמתו. סוגים אחדים של תוצרי פחם-זפת יכולים להחליש אותו, קרינה יכולה לפגוע ביעילותו, ולפחות סוג אחד של מתח רגשי ארוך טווח יכול גם הוא להפחית מעוצמתו. כיום אנו מכירים רק סוג אחד של מתח רגשי הגורם לכך, והוא כאשר אדם מאבד תקווה שיוכל אי פעם לחיות חיים בעלי משמעות ומלאי התלהבות- שיוכל אי פעם לשיר את שירת חייו ולהיות בעולם, ליצור בו ולהתייחס אליו בדרך המשמעותית ביותר עבורו. כיום שונה מוקד העניין שלנו בתחום זה. ה ´סיבות´ לסרטן כבר מעסיקות אותנו פחות. ידוע לנו שלעיתים קרובות גורמים רגשיים משחקים תפקיד בהתפתחות המחלה, אך אין לנו מושג מה מידת השפעתם. ייתכן שהשפעתם היא בשיעור חמישה אחוזים בלבד (לדעתנו היא קצת יותר גבוהה מזה :) ) ; בכל מקרה, גורמים רבים אחרים, כמו תורשה גנטית וזיהום סביבתי, ממלאים גם הם תפקיד משמעותי. כיום מעסיקה אותנו השאלה מה יכול האדם לעשות כדי לגייס את יכולות הריפוי העצמי שלו לעזרת הטיפול הרפואי, ואיך נוכל להביא את הרופאים החיצוניים ואת ה ´רופאים´ הפנימיים לעבוד יחד ולעשות כמיטב יכולתנו. גם אם התפקיד שהגורמים הרגשיים ממלאים הוא רק חמישה אחוזים, אנחנו הרי יודעים שחמישה אחוזים יכולים להיות גורם מכריע במערכת בחירות צמודה!. ועוד ציטוט מהספר המדהים שחבל שאני לא יכולה להדפיס יותר ממנו (זה קצת מתיש, אתה יודע): "מטופלת עם סרטן שד גרורתי הגדירה את הדברים במילים אלו בסוף פגישתנו השבועית: ´אם אני מבינה נכון, אתה אומר שעד היום חייתי את חיי כאילו קניתי בגדים ישר מן הקולב בחנות כל-בו. הם התאימו לי, אבל אלה בגדים שנתפרו בפס ייצור סטנדרטי. אם אני רוצה לשמש דוגמה למערכת החיסונית שלי, אני צריכה להתחיל לחיות את חיי כאילו שהבגדים שלי נתפרים במיוחד בשבילי בידי מעצב עילית- בגדים וחיים שמעוצבים במיוחד בשבילי, לא בשביל מישהי אחרת שהיא בערך במידה שלי, שרוצה להיות מקובלת על האחרים ולובשת בגדים שנחשבים אופנתיים. אתה אומר שאם אהיה מחויבת לנהוג כך, אז המערכת החיסונית שלי כאילו תביט בי ותאמר: "האישה הזאת שווה שיילחמו בשבילה". למה לא אמרת את זה קודם?!´ אני צריכה לתת לגוף שלי דוגמה בכך שאטפל בעצמי ואטפח את מי שאני, במקום להתאים את עצמי למה שנמצא על הקולבים של החיים". אני פועלת למען האושר שלי חיה כפי שאני רוצה לחיות שרה את שיר החיים נהנית מהכול ויודעת שבאמת הכול קשור לאושר ולאיך אנו חיים את חיינו! ממיכל שמרגישה מעולה כרגע ומאחלת לכולם יום מקסים!!!!!!
 

deep ocean

New member
הגירסה המצונזרת בקובץ NOTEPAD

זה במידה ויש לך OFFICE ישן מאד שלא יכול לפתוח קבצי WORD מ- OFFICE 2000
 

BladeRaider

New member
אני קראתי את כל הסיפור

ואני קצת מצטער על כך.... אני קצת היפוכונדר ואני די מבין מה אלון הרגיש. יש לי רק דבר אחד להגיד לך: תמשיכי כך! את חזקה, אופטימית ויודעת לחיות!
 

deep ocean

New member
אופס- מצטערת שגרמתי לכמה אנשים

להרגיש רע מהסיפור שלי- טוב בשביל זה נועדה הגירסה המצונזרת בקשר להיפוכנדריות-גם את זה בטח אפשר לפתור דרך חלומות צלולים רק האם התכונה הזאת מפריעה לך? או שאין לך בעיה עם זה?
 

חלמן

New member
מיכל\ מיכלי..

היי מה המצב? טוב קודם כל זה ממש יפה איך שאת מאמינה באצמך וזה שאת אופטימית.. ממש יפה לשמוע שיש כאלה אנשים שלא מדוכאים כל הזמן.. ועוד משהו.. מעניין אותי לדעת בת כמה את?
 

BladeRaider

New member
זה לא מפריע, יותר מדיי...

אני לא ממש היפוכונדר כל הזמן, אבל יש בי מעט מהתכונה הזו.
 

BladeRaider

New member
דרך אגב...

הטיפולים עוזרים להקטנת הגידול? או לפחות למנוע התפשטות של גרורות?
 

shabaz

New member
וואו

im speech less זה פשוט מדהים המאמץ שלך להחלים. חבל שלא היית פה לפני 16 שנה.... שבז
 
למעלה