היה לי סיוט בלילה ../images/Emo5.gif
חלמתי שאני עוזבת את דביר באמבטיה לרגע וכשאני חוזרת הוא טבע
ואני צורחת וצורחת בחלום וגם צרחתי במציאות. אוי איזה חלום נורא!!!!!!!!! אני ממש מתחלחלת כשאני נזכרת בהרגשה שלי בחלום כשהבנתי שהוא טבע (ח"וח), זה היה כ"כ מציאותי