היה לי סיוט בלילה

א ס נ ת י

New member
היה לי סיוט בלילה ../images/Emo5.gif

חלמתי שאני עוזבת את דביר באמבטיה לרגע וכשאני חוזרת הוא טבע
ואני צורחת וצורחת בחלום וגם צרחתי במציאות. אוי איזה חלום נורא!!!!!!!!! אני ממש מתחלחלת כשאני נזכרת בהרגשה שלי בחלום כשהבנתי שהוא טבע (ח"וח), זה היה כ"כ מציאותי
 
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

גם לי היו סיוטים על לירי וזה נורא...אתה מתעורר בהרגשה שחרב עלייך עולמך
כל כך מזדהה איתך... לכי תנשקי את דביר שלך, תריחי אותו ותשמחי שזה היה רק חלום והנה התעוררת והכל בסדר.
 

g a v i

New member
אבא שלי אומר שחלום רע מסמל משהו טוב

ושמים מסמל כסף ופרנסה טובה = תתעודדי!!
 

אמאדובה

New member
../images/Emo24.gif זה רק מראה כמה שאת אוהבת

אותו ורוצה לשמור עליו מכל רע. לי כל יומיים בערך יש חלום זוועה על אלעד, אני לא רוצה לחשוב על החלומות האלה אפילו
 
למעלה