היה לי נחמד היה לי נעים../images/Emo13.gif../images/Emo20.gif
הולכת להתכונן לקראת היציאה לריקודים... אולי אראה את הגבר המקסים שהייתי איתו אתמול בערב... אבל כמה דקות לא ממש יספיקו לי אז עדיף שנפגש ביום אחר.... אמסור לו נשיקות
מכולכם שמילאתי לכם את הפורום בחוויות בזכותו
ו reneg אחלה היה לדבר איתך אגב מה המשמעות של reneg ?? מחר בשעות הצהרים אם לא אלך לים אני אהיה כאן
reneg מקווה שגם אתה... פאצ´נגה *חיי לילה*
הולכת להתכונן לקראת היציאה לריקודים... אולי אראה את הגבר המקסים שהייתי איתו אתמול בערב... אבל כמה דקות לא ממש יספיקו לי אז עדיף שנפגש ביום אחר.... אמסור לו נשיקות