היה לי נחמד היה לי נעים

pachanga

New member
היה לי נחמד היה לי נעים../images/Emo13.gif../images/Emo20.gif

הולכת להתכונן לקראת היציאה לריקודים... אולי אראה את הגבר המקסים שהייתי איתו אתמול בערב... אבל כמה דקות לא ממש יספיקו לי אז עדיף שנפגש ביום אחר.... אמסור לו נשיקות
מכולכם שמילאתי לכם את הפורום בחוויות בזכותו
ו reneg אחלה היה לדבר איתך אגב מה המשמעות של reneg ?? מחר בשעות הצהרים אם לא אלך לים אני אהיה כאן
reneg מקווה שגם אתה... פאצ´נגה *חיי לילה*
 

reneg

New member
תהני...

תפגשי אותו... התחלה מצויינת לערב... ואח"כ תמשיכי! להית!
 
למעלה