היה לי ממש כיף הסופשבוע הזה

סוזן מ

New member
היה לי ממש כיף הסופשבוע הזה

פגשתי חברים ראיתי סרטים היה ממש כיף שכחתי מהכל קצת נהנתי יצאתי ,כל כך הייתי צריכה לצאת אני פשוט צריכה לצאת יותר, כמה שיותר לחיות להנות לפגוש אנשים זה הפתרון לדעתי גם שאין חשק לצאת בסופו של דבר אני תמיד חוזרת שמחה גם אם יצאתי ככה ככה איך עבר עליכם השבת ? מה עשיתם משהו מיוחד? מישהו ניקה את החדר שלו? לי אין כוח ... סתם שאלות אם בא לכם תענו, בכל אופן שיהיה לכולכם שבוע טוב ומבורך ומלא בכיף שולחת חיבוקים חמים לכולם והרבה כוח ממני באהבה מיה.
 
../images/Emo203.gif

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה ניקיון ... שבת מתעצלים קצת עד שהבת יושנת ... ואחרי זה אוי אחרי זה ... ממשיכים מאיפה שהפסקנו אבל בשישי ... היה יום הכי כייפי שהיה לי
 

סוזן מ

New member
שמחה לשמוע חחחח כן גם אני לא

ניקתי לא סידרתי ולא כלום אני אומרת קודם אני אעשה קצת סדר בחיים שלי אחר כך בחדר ......מה לא ?
 

Break away

New member
אני כל כך שמחה בשבילך שיצאת ונהנת..

את האמת לי הסופ שבוע קצת עבר לאט.. השבת עברה לא ממש טוב אבל כשהגיע השעה לראות מכושפות ואז אבודים הייתי מאוד שמחה
דרך אגב איזה חתיך סוייר היה בפרק הזה. אמא שלי כבר כמה ימים אומרת לי לנקות את החדר ואת הארון אבל למי יש כוח. היא רוצה שתנקה היא חחח באמת מקווה שלכולנו היה סופשבוע נחמד.לי לא ממש אבל בסדר, יהיה בסדר. חג שמח,אוהבת המון! שולחת לך חיבוק ענקי
ניקול.
 

Break away

New member
רציתי לשאול אותך

את רואה את העונה השנייה של אבודים? איזה עונה יפה
 

סוזן מ

New member
תודה כן גם אני לא ניקתי לפסח השנה

וכן ברור שסוייר חתיך הוא תמיד חתיך שיוו אני מתה אליו שיתחתן איתי אז מה אם הוא גדול ממני ביותר מ-15 שנה לי זה לא מפריע, חחחח איזה חתיך בא לי תמונה שלו בחדר על כל הקיר ,בעצם על כל הקירות נראה את הסיוטים באים אלי באוירה כזאת ...... בעזרת השם נעבוד איתו... לסדרה יש עוד כמה שנים היא רק התחילה בעזרת השם אני אהיה גם דמות שם אולי אם אני לא אעשה איזה סרט או משהו בעזרת השם בנתיים שולחת חיבוק גדול חג שמח ויום מקסים ממני באהבה מיה .
 

Break away

New member
אוי החלום שלי הוא להשתתף בסדרה כמו

אבודים או מכושפות..לעצרי מכושפות הסתיימה. 8 עונות בהצלחה אבל אני מקווה שיום אחד אני יעבוד בסדרה כמו אבודים או אפילו באבודים. בעזרת השם שהחלום הזה כבר יתגשם הוא נראה כל כך רחוק
שולחת חיבוק גדול והמון אהבה.ניקול
 

סוזן מ

New member
בעזרת השם ברור שיתגשם

אני בטוח שם זה המקום שלי של הנפש שלי זה פשוט אני למרות שאני יותר מעדיפה סרטים מסדרות סדרת תוקעות אותך קצת משייכים אותך לדמות מסויימת אני יותר בקטע של קולנוע בכל אופן בנתיים שיהיה לך לילה טוב וחג שמח שולחת לך חיבוק גדול ומחייך ממני ותמיד עם תקווה מיה .
 

ליאללל

New member
איזה סרט ראית? ../images/Emo9.gif

אנחנו ראינו אתמול את "עידן הקרח 2" סרט ג-ד-ו-ל לא הפסקנו לצחוק. גם אני תיכננתי לנקות את הבית לפסח אבל עד שהיה לי יום חופשי אחד בעיקר נחתי..
 

סוזן מ

New member
אני ראיתי "רוקדים " עם אנטוניו

בנדרס שיוו הבן אדם חתיך בכל גיל בכל מצב וחץ מזה שסרט מדהים ברמות במיוחד למי שאוהב ריקוד ורוקד חבל על הזמן שזה ב- DVD קונה בטוח זה באמת גרם לי להבין כמה שהריקוד או בעצם הטיפול שלי וחושבת אולי אני בכלל לא צריכה טיפול אולי אני רק ארקוד ואם לא הולך לבד אז אולי טיפול בתנועה ? בכלל בשביל מה צריך טיפול אני לא מבינה באמת ? אולי טיפול פשוט לא מתאים לבן אדם כמוני אני כל כך מחוברת לעצמי ומודעת טיפול בחיים לא חידש או עזר בכלום מה שהכי עוזר לי בעולם זה לרקוד ולהיות עם החברים שלי בשיעורי ריקוד אני גם התלחתי שבא להקיא פשוט ללכת לרקוד קצת בחדר וזה עוזר אולי ריקוד ומשחק זה הפיתרון לא יודעת העובדה שמישהו יקח קרדיט על העובדה שלי עם עצמי העובדה שמישהו יחשוב שבגללו משהו השתנה מעצבן אותי כי סליחה זה הכל אני שיש לי כוח אני נלחמת אני מצליחה שאין לי אני מוותרת ישר זה לא קשור לטיפול אף מטפל לא נמצא איתי שאני מקיאה זה הכל תלוי ביי וזה לא שהם עוזרים להרגיש יותר טוב ואז בא לי להילחם בזה ,זה הריקוד גורם לי להרגיש יותר טוב ואז בא לי להילחם זה המשחק זה הכתיבה זה הכישרון שלי זה הקמיעה שלי לחזור לניו יורק והגעגועים שלי ואני יודעת שרק בריאה אני אוכל לחזור לשם זה מה שעוזר לא טיפול מה שעוזר לי זה החיבוק הזה ולא לדבר על זה פשוט חיבוק אני לא צריכה לחטט בפצע אני צריכה לנגב אותו וללטף אותו חיטטו בו כבר מספיק כאב לי מספיק ,די מגיע לי קצת שלווה מספיק מטיפולים רק שלווה ואין דבר שמעיניק לי את השלווה הזאת יותר טוב משיעור בלט בנתיים ככה ...הקורס משחק החדש מתחיל אחרי פסח וגם זה בטוח יכניס לי המון אור ללב ועם הריקוד זה פשוט הכלים הכי יעילים להבריא ואם לא ילך לי לבד אז אולי אני אלך לטיפול בתנועה נראה ננסה נחיה נלחם ,נלחם בעזרת הכישרון אולי זה הדרך אולי?...... בנתיים ממני לילה טוב חג שמח המון חיבוקים לכולם תהנו מהחג תלכו לסרטים זה מזה כיף ביי בנתיים אוהבת המון מיה .
 

סוזן מ

New member
סליחה מה זה החוצפה הזאת

אני בכיינית ? כל היום אני רק משחקת חזקה כל הזמן אף פעם לא נשברת מראה לכולם שהכל בסדר ולא בסדר והמצב חרא ופה המקום היחיד שאני יכולה להיות באמת כנה בלי מסיכות ואז זה בכיינות אז ממש לא אכפת לי אני לא יודעת אם יש לך הפרעות אכילה או לא אבל זה סיוט שאני בו כבר 8 שנים ונמאס לי ולפעמיים ממש בא לי למות כבר זה מתיש אותי ואני לא יכולה יותר טוב אז שאת כל היום רעבה או שאת כל היום באסלה אז בסוף היום באא לך קצת לבכות ואם זה מפריע לך ? אז בעיה שלך !
 
מיה...

אאל"ט טוהר לבן הגיבה לליאל שאמרה שהיא תכננה לנקות את הבית אבל עד שהיה לה יום חופשי היא נחה. אז טוהר לבן אמרה לה בצחוק "אפשר לחשוב שאת עובדת" לא נראה לי שהיא התכוונה אליך ואין לך מה לקחת את זה אישי ולהיפגע.
 

ליאללל

New member
מיה

התגובה הייתה מופנית אליי.. אם תשימי לב ליד כל הודעה יש נקודה כחולה כל נקודה כזאת שהיא מתחת להודעה קודמת זה אומר שהיא נרשמה כתגובה ליד אותה הודעה ספציפית. בבקשה בפעם הבאה לא לתקוף.. אפשר לברר לפני. יום טוב
 
מיה-הבהרה!

באמת הודעתי הייתה מופנת לליאל.. לא מזלזלת בך לרגע יודעת שקשה לך מעולם לא טענתי שזה בכיינות להוציא מהכאב החוצה. זה מומלץ ביותר ואני עושה זאת גם. והרבה. מצטערת על האי הבנה ואם נפגעת.
 

סוזן מ

New member
סורי לא הבנתי כנראה סליחה גם

אני פשוט בלחץ נוראי עד שהחג הזה כבר יעבור ואין לי ברירה אלה לנסוע לחדר כי אני לא רוצה שבגללי ההורים יריבו כבר עשיתי להם מסיק צרות ובלגן מאז שסיפרתי להם ... וגם סבא וסבתא לא יודעים מכלום והם מאוד יעלבו אז יאללה רק שיגמר כבר נו ... ואיזה יום מעצבן כל כך נמאס לי כבר לגור באסלה עדיף לא לאכול בכלל כבר כואב לי הגרון סורי אם זה טריגר למישהו . אבל דיברתי היום עם מטפלת בתנועה שיש לי איתה פגישה שבוע הבא כי כפי שרואים עם כל הרצון שלי ושל ההורים שלי לא כל כך הולך לי לבד איזה באסה אני שונאת טיפול אני שונאת פסיכולוגים איכס שונאת אותם הם כאלה מעצבנים אבל אני חייבת עזרה לא יכולה ככה יותר הלך לי הגרון אני לא יכולה לשיר אח"כ שלא לחשוב על מה זה עושה לקיבה אני פשוט לא יכולה לתת לעצמי להנות מאוכל כל עוד אני מרגישה כל כך אשמה אני כל כך כועסת על עצמי אני ממש מרגישה אשמה שהכל באשמתי שהכל היה יכול להימנע אם הייתי נלחמת יותר בהתחלה וזה לא היה מדרדר ככה עכשיו אני כבר מטומאת ומלוכלכת ומגעילה הוא הרס אותי ונראה שאף אחד חוץ מההורים שלי לא חושב שמה שעשה לא בסדר כולם מתנהגים כאילו זה כלום ואני צריכה לתבוע בצביעות הזאת בחג הזה וממש לא בא לי ורק בשביל סבא וסבתא אני אספוג את זה אבל אמא אמרה לי היום שיגיע היום שהוא יקבל את שלו גם אם זה יגרום לבלגן עם אבא אני מעריכה את אמא על זה אבל אני לא אסכים שההורים שלי חס וחלילה יפרדו בגללי בגלל הסיפור הזה טוהר לבן סליחה שלא הבנתי מצטערת חשבתי שדיברת אלי בכל אופן שיהיה לילה טוב לכולם וחג שמח וחלומות מקסימים והמון בריאות וים חיבוקים ממני מיה .
 

ליאללל

New member
לא רק שעובדת

קורעת ת'תחת.. הופ הנה נכנסתי הביתה אחרי עבודה והופ עוד חמש דקות יוצאת שוב. את מוזמנת לבוא לנקות לנו ת'בית אם בא לך
 

סוזן מ

New member
אני מחר אולי אסדר את הארון בגדים

וזהו אולי גם את השולחן אין לי כוח יותר חשוב לי לסדר את עצמי מבפנים אבל תאמת הארון בגדים שלי באמתתת נראה כמו אחרי טורנדו ושלוש הוריקן וגם צונמי אחד פותחים את הארון הכל נופל עליך טוב אני בטוחה שאני אסתדר גם החדר יסתדר דבר משפיע על דבר בנתיים שוחה בבלגן פנימי וחיצוני אבל מתישהו יהיה מסודר מאמינה מקווה הלוואי .... אמן .
 

סוזן מ

New member
אתם לא מאמינים שוב לא ישנתי כל

הלילה אבל לא זה העניים העניין הוא ששיעמם לי אז מ-4 בלילה עד 7 בבוקר ניקיתי וסידרתי את החדר לפסח סידרתי את הארון בגדים שולחן ניקתי קצת אבק זרקתי זבל וניירות ממש עשיתי סדר החדר נראה מהמם שאלוהים ישמור מה ששיעמום יכול לעשות לך לפחות דבר אחד טוב יצא מהלילה הזה
 

Break away

New member
גם אני לא ישנתי אתמול בלילה אבל

לא סידרתי שום דבר,למי היה כוח..חח החדר שלי עדיין בלאגן העיקר יצא לך משהו מהלילה הזה. מיה אני מקווה שתצליחי לעבור את הליל הסדר תשתדלי לא להיזכר,למרות שזה קשה אני מאחלת לך חג שמח ושולחת לך חיבוק ענקי. אוהבת המון,ניקול.
 
למעלה