היה לי חלום, אבל לא בטוח שהוא צלול

הדגדגן

New member
היה לי חלום, אבל לא בטוח שהוא צלול

החלום היה כמו שבהודעה הקודמת שלי: חברה שלי באה, היא הציעה שאני ידגדג אותה, קשרתי אותה, דגדגתי אותה ואז התעוררתי זה היה כיף, אם לא הייתי מתעורר הייתי ממשיך לדגדג אותה ולדגדג אותה ולדגדג אותה ולדגדג אותה עד שתשתגע, יש לה צחוק יפה....והיא גם מאוד רגישה!!!!!!!!!!!! אם יש לכם תגובות על זה או חלומות דומים תרגישו חופשי להשיב לי!
 

BladeRaider

New member
ובכן...

זה לא היה צלול. פשוט חלום "בהזמנה", הרבה פעמים פנטזיות באות לידי ביטוי בחלומות בדיוק כמו שפחדים באים לידי ביטוי. אם זה היה חלום צלול היית יוע שאתה חולם ואז היית יכול לממש כל פנטזיה שלך, בלי לקוות שהתת מודע יועיל בטובו לתת לך 3 דקות של חלום שבו את ממש את הפנטזיה שלך.
 

אלון ב

New member
אז דיגדגת אותה בסוף ??

תקשיב זה מאד פשוט - אם בזמן החלום עצמו ידעת שאתה חולם אז זה היה חלום צלול, אם בזמן שהחלום התרחש לא ממש ידעת שאתה חולם וחשבת שזו המציאות אז זה לא חלום צלול. מבין ? אלון
 

הדגדגן

New member
כן, דיגדגתי לדקה והתעוררתי

תודה לך אלון, עכשיו הבנתי מה זה חלום צלול, אבל איך אני חולם חלום כזה?????????
 

אלון ב

New member
תיכנס לאתר שלי ותקרא שם קצת

אחר כך נענה לך על שאלות אם יהיו לך לחץ כאן לכניסה לאתר בעיקרון אחרי שאתה מבין שאתה חולם אתה מוצא את עצמך פתאום ער בתוך עולם מציאותי לחלוטין שבו אתה יכול לעשות מה שבא לך ! אפילו לדגדג את חברה שלך עד מחרתיים ! אלון
 

הדגדגן

New member
אוקיי רק עוד כמה שאלות

1) איך אני מכין את עצמי לפני שינה לחלום צלול, ואיך בזמן החלום אני לא מתעורר? 2) אני באמצע החלום ואני בבית שלי, איך אני מביא את החברה שלי, עושה הוקוס פוקוס והיא קשורה למיטה שלי מוכנה לעינוי בדגדוג אמיתי??
 

אלון ב

New member
לדגדגן

שב בסבלנות וקרא את כל הדפים באתר, שם תמצא תשובות לכל השאלות ששאלת עכשיו. אלון
 

BladeRaider

New member
ובכן....

תקרא באתר של אלון איך להגיע לחלום צלול. נניח שאתה כבר שם, פשוט תדמיין שהיא נמצאת בחדר שלך או מאחורי דלת, או סתם מאחוריך ואז תלך לשם.
 

הדגדגן

New member
אז ככה....

קראתי, ואני מבין עכשיו. תודה לאלון..... אבל....שאלה קטנה: חייבים שעון מעורר?? אני בכל מקרה ישן בחצות וקם בשמונה בלי שעון מעורר
 

אלון ב

New member
תקשיב זה מה זה פשוט

יש סך הכל 3 שיטות עיקריות להגיע לחלום צלול - 1. בדיקות מציאות 2. MILD 3. WILD בשיטה הראשונה לא צריכים שום שעון, פשוט צריכים לעשות הרבה בדיקות מציאות במשך היום, בשתי השיטות האחרות צריכים שעון כי אתה צריך לקום אחרי 5 שעות שינה בערך ואז לחזור לישון ולנסות. מה כל כך מהר קראת את כל האתר ?? מדהים ! עברת קורס לקריאה מהירה ? דילגת על קטעים ! נו ידעתי !
אלון
 

הדגדגן

New member
לא הצלחתייייייייייייייי

לא היה לי אתמול חלום צלול אחד!!!!!1 מה לעשות?????
 

חלמן

New member
-אלון- שאלה..

אלון.. יש לי שאלה.. תראה אם אני הולך לישון ואני קם אחרי 4 שעות... ואז אני חולם חלום צלול.. (אלוי!) אחרי שיגמר החלום אני יתעורר???? תודה..
 

חלמן

New member
=-=-=-=-= השאלה הזאת עדיין פתוחה=-=

(אני מתכוון לשאלה שלמעלה...
 

אלון ב

New member
======= עכשיו היא סגורה =======

תמיד כשיש לך חלום צלול בדרגת צלילות גבוהה אתה מתעורר מיד כשהוא ניגמר וזוכר אותו גם מצויין ! אתה יודע איך חלום צלול ברמת צלילות גבוהה מסתיים תמיד ? פשוט מאד - אתה מתעורר ממנו בשלב מסויים ! את כל מהלך ההתעוררות מהחלום הצלול אתה עובר עם מודעות מלאה ורואה ממש את כל ההתעוררות מול העיניים שלך ( פתאום הכל נהיה חשוך ואתה מוצא את עצמך לפתע במיטה ) אז ברור שאתה גם זוכר אותו טוב מאד כי רק השניה התעוררת ממנו וכל הזמן היית מודע לגמרי ! אבל לישון קודם רק 4 שעות זה נראה לי מעט מדיי אם אתה שואל אותי. אלון
 
למעלה