היה טיול משגע

היה טיול משגע

נכון לעכשיו, החבר'ה יושבים וטוחנים בשר במסעדה צפונית (אני פרשתי יותר מוקדם). תודה לאוהד שאירגן ולכל השאר שהיו, ונתנו את הפן המקסים שלהם לטיול הזה. היה כיף לקטוף פטל, להרגיז שפמנונים,להתפייט על הצבים הנהנים בשמש, ולנחש מה עובר במוחם של מאות השקנאים שנחתו באגם. אני הבנתי ממזמן שלא משנה לאן הולכים ולאיפה מטיילים; כשמדובר בחבורת ADD, אף פעם לא משעמם. פשוש
 

05 מיכל

New member
שמחה בשבילכם ומקנאה בשבילי...

כל כך רציתי לבוא (אפילו הזזתי את התור של הקטנה לרופא שניים מאתמול להיום...) אבל היום כבר לא היה אפשרי. שמחה שנהנתם. כמה הייתם בסוף? בבוקר אוהד דיווח לי על ארבעה. הצטרפו עוד?
 

o h a d d

New member
ואלה שמות בני הפורום היורדים צפונה

אני גומן זמיר פשוש ....ועוד כמה וכמה,סכ"ה שמונה במספר,היה טיול מגניב לאלה,נהנתי בכל רגע גם מהנוף,וגם מהחבורה העליזה....ולא לדאוג...פעם הבאה תהיה קרובה יותר ממה שאתם חושבים
 
לצפון עולים כפרה

חבל שאמרתי לש.ג. בכניסה לצפון לתת לכם להיכנס
 

amitexc

New member
אם הוא מירושלים הוא יכול לרדת

צפונה. אבל רק אם הוא מירושלים,אם לא אז יורדים רק לאילת...
 

Guman1973

New member
את ראשונה. טוב זה לא חוכמה.

הטיול רק התחיל כשאת פרשת. אנו עוד הלכנו לטפס על נחל א-טינה (מקווה שמדייק בהגדרה). משגע אכן היה ומי שלא בא פשוט ה פ ס י ד. יאללה, אני הולך להתקלח ולהתרסק על המיטה. כמעט סוגר 20 שעות על הרגלים.
 

zmir2003

New member
אכן הטיול היה מגניב ביותר

מאד נהניתי לבוא ולפגוש אנשים חדשים וותיקים כאחד. מבחינתי זוהיא בדיוק תכליתו של הפורום. להפגיש בין אנשים עם תחומי עניין דומים אשר חולקים משהו במשותף. החיבור הוא מיידי ומפגשים כאלו רק מחזקים את הקשרים וככה נוצרות חברויות אמת. מקווה שנוכל לעשות עוד טיול כמו זה בקרוב. תודה לכל מי שבא,היה פשוט פיצוץ. אז עד לפעם הבאה ביי :)
 

פיונה ש

New member
איזה כייף לכם../images/Emo70.gif

פעם אחרת, כשאוכל לקחת יום חופש, או בשישי...
 

o h a d d

New member
ותמונה קטנה...

שקנאים נוחתים להם....לא תמונה מאוד מוצלחת...מה יש
 
למעלה