הדודה המתוקה
New member
היה זה הצט הכי הזוי עם זאת ../images/Emo45.gif
הכי מדליק, הכי נפלא הכי עשיר , הכי מגוון ובעיקר הכי נוסטלגי כל מי ששכח שיום שלישי ולא בא, הפסיד לא זוכרת כמה זמן ישבנו ככה אבל היה שווה כל רגע תודה לאריק
על המוסיקה הנפלאה. תודה לכל המשתתפים שלא נתנו ללכת לישון עד עכשיו ולמתאפקים הידד
הכי מדליק, הכי נפלא הכי עשיר , הכי מגוון ובעיקר הכי נוסטלגי כל מי ששכח שיום שלישי ולא בא, הפסיד לא זוכרת כמה זמן ישבנו ככה אבל היה שווה כל רגע תודה לאריק