היה זה הצט הכי הזוי עם זאת

היה זה הצט הכי הזוי עם זאת ../images/Emo45.gif

הכי מדליק, הכי נפלא הכי עשיר , הכי מגוון ובעיקר הכי נוסטלגי כל מי ששכח שיום שלישי ולא בא, הפסיד לא זוכרת כמה זמן ישבנו ככה אבל היה שווה כל רגע תודה לאריק
על המוסיקה הנפלאה. תודה לכל המשתתפים שלא נתנו ללכת לישון עד עכשיו ולמתאפקים הידד
 

almiami

New member
דודה, עוד לא הלכת לישון ../images/Emo12.gif ?

האמת שכרגיל הדודה צודקת, היה מגניב ו-4 או 5 שעות עברו כהרף עין עם צחוקים, נוסטלגיה, התרגשות וזכרונות. גם אני נהנתי ותודה רבה למפרגנים
 

almiami

New member
היה גדול, מגניב, מרגש

וארררררררררררוך. כל פעם אני נהנה מחדש. אפשר להתמכר לזה
 

OrlyNL

New member
עשית סטרפטיז במצלמה?

שאני אדע אם לשלוח לך את ה300 דולר או לא
 
למעלה