הידעתם שקיילי מינו תשתתף בגריז 3?

turrican

New member
הידעתם שקיילי מינו תשתתף בגריז 3?

כן כן.ותנחשו מי תשחק את אימא שם? אוליביה ניוטון ג´ון ולא אחרת..רגע..לא שכחתם את טרבולטה.. האא.. הוא עסוק עם הצעצוע החדש שלו..למי שלא ידע טרבולטה קיבל רישיון טייס ומטיס בזמנו החופשי ג´אמבואים..
 

turrican

New member
הוא למד עם המדריכים

שהדריכו את חברי אל קעיידה..סתאם.. האמת יכול להיות נחמד לטוס איתו . ד"א מי שלא ידע הם קיבלו תעודת טיסה מוסמכת אחרי פיגוע התאומים. אמריקאים - לך תבין אותם-וזה אמיתי !
 

ט ו ר ה

New member
גריז 3 ??../images/Emo12.gif

חשבתי שהספיק לנו אחד סחתיין על התמונה של קיילי!
 

alpha80

New member
אלכסיס

אתה לא קורא חדשות 80...... זה פורסם לפני 4 חודשים............
 

turrican

New member
אחי 4 חודשים..מי זוכר

לא יודע דווקא חשבתי שאלה חדשות טריות.. אבל עשתי Follow Up להודעה המקורית.. להכניס קצת בנזין לפורום. מה המצב ידידי?
 

turrican

New member
מה עם חדשות טריות ועסיסיות?

אני מתגעגע לחנן מחדר החדשות. ד"א ראית את החדשות שרשמתי לגבי דפשמוד?
 
למעלה