הידעתם שמחירי חלקים של אופנועים

The Black Angel

New member
הידעתם שמחירי חלקים של אופנועים

זה שחיתות?!?!?!?!!?!?!?!?!?!
לא שאני מחדש פה למישהו, אבל זה פשוט מפתיע אותי בכל פעם מחדש! קחו לדוגמא...אתמול: נכון הזרוע האחורית באופנוע שמתחברת לגלגל, אז נכון המותחני שרשרת שיש שם משני הכיוונים בסופם, אז בסוף של כל אחד כזה יש בסופו מעיין אום מלבני (בGPZ הוא מלבני...) שסוגר על הזרוע ומונע מהמנגנון לזוז... הסוגר הזה התפורר לי כשהסרתי את הגלגל לצורץ טיפול, אז הלכתי לחפש אותו ברחבי ירושלים. ומכשלא מצאתי (כמעט...), כבר התחלתי לברר מחיר של חדש... עכשיו, רק לשם ההבנה, מדובר על חתיכת ברזל עם חור באמצע בגודל ס"מ וחצי X חמישה ס"מ. זהו. טלפון אחד למטרו, המתנה של 15 דקות לתשובה (עד שהפקידה הבלונדינית הבינה על מה אני מדבר בכלל...), ו...127 פאקינג שקלים!!!!!!!!!!!! (כולל מע"מ)...
על מה
אמרתי לעצמי, בטוח שהיא מבינה אותי לא נכון ומדברת איתי עך כל העסק (שזה כולל הסוגר, בורג+אום נוסף, והטבעת עצמה שמתחברת לגלגל), אבל לא! אם אני רוצה את כ ל החלק, אני אצטרך להיפטר מ400 שקלים (!!!), לא כולל מע"מ!!! בקיצור, אמרתי תודה, וחשבתי מה עושים. בסוף, במוסך האחרון בו בדקתי בירושלים מצאתי את החלק. רצה 50 שקל על מפורק מאופנוע במצב מושלם...בסוף הוצאתי ב20...
אז, זקי-תודה רבה. (אחלה בנאדם, מוסך סבבה, בירושלים), אז גם שמתי צמיג חדש של דנלופ על הדרך במחיר טוב.
 

The Black Angel

New member
ועוד דוגמא...

מפחידה אפילו יותר... היה איתי שם בחור בעל EN שאחד מהשפיצים האלו בג'נט של הגלגל נשבר לו ונפל...עכשיו קאסטום...האופנוע לא מתניע אם חסר לו שפיץ כזה בג'נט... רוצים לדעת כמה הוא שילם על שפיץ (בג'נט עצמו יש כ30-40 כאלו...) 100 שקלים! I want Italy!!!!!!!!!!!
 

DubiStein

New member
אבל... יש לי שאלה

למה אתה מדבר כמו ילד קטן ו-מ-ע-צ-ב-ן למה אתה ליכול להתנסח כראוי!?!? זה מציק!!
 

yarivos

New member
הרגת אותי..

כשמכרתי את הEN נראה לי שכבר לא היה שפיץ אחד.. אללה יוסתור איזה מחירים. תעשה כמוני, תקנה איטלקי.. אחד, שניים.. בשביל הפירוקים.
 

The Black Angel

New member
איזה...נעליים...

אני חייב להגיד לך שפירוק זה ממכר... ממש ככה...פתאום רואים עוד איזה משהו שמציק אז מפרקים ומטפלים... אתה רואה את האופנוע עכשיו אתה לא מזהה שזה אופנוע... מה שחונה עכשיו למטה קטן יותר מהטייפון שלך במצבו הנוכחי... וכל השאר...בבית...:) תעבור לאיזור, תראה. התחלתי מהמזלג, והמשכתי לדברים בכלל לא קשורים...עכשיו בדיוק אני מסיים שטיפת סולר לכל החלקים המשומנים ושימונם חזרה.
 
למעלה