הידעתם? בארה"ב המצב גרוע בהרבה!

מסתקרן

New member
הידעתם? בארה"ב המצב גרוע בהרבה!

עפ"י סקר שהתפרסם לאחרונה למעלה משליש מהציבור הקרוי `אורטדוקסים` גולש בקביעות באינטרנט. שומעים שם על ישיבות וסמינרים שלמים שהתלמידים כולם נ-ש-ר-פ-ו ! (שריפת נשמה וגוף קיים הייסט אויך א ברען... עפ"ל אדמו"ר מויזניץ). קטסטרופה של ממש.
 

חרב זהב

New member
מנסיון...

למדתי שם בעברי.. כל החיים שם אחרת שם גם אין בעיה שתדבר עם אשה ברחוב... כאן... מי דיבר... בקיצור שם האפשרויות לקילקול הם הרבה יותר מזדמנות...
 

איווט

New member
שוב פעם הטרול?

מה שמעניין אותך זה לדבר עם אשה ברחוב?! באיזה אוניברסיטה לפילוסופיה למדת שם?!
 
חרב זהב = הסטודנט לפילוסופיה =

= הטרול = עוד מישהו שהודה כאן לפני יומיים שהוא הטרול וחזר לפתע! ידע הציבור ויזהר
 

מסתקרן

New member
לצערנו הבן אדם צודק

זה המצב שם. בעיני ראיתי. דברים שפה לא יעלו על הדעת שם זה לכתחילה בלי שום שאלה. זו המנטליות שם.
 
למעלה