הידעתם? בארה"ב המצב גרוע בהרבה!
עפ"י סקר שהתפרסם לאחרונה למעלה משליש מהציבור הקרוי `אורטדוקסים` גולש בקביעות באינטרנט. שומעים שם על ישיבות וסמינרים שלמים שהתלמידים כולם נ-ש-ר-פ-ו ! (שריפת נשמה וגוף קיים הייסט אויך א ברען... עפ"ל אדמו"ר מויזניץ). קטסטרופה של ממש.