היא מכירה הרבה הרבה גברים

היא מכירה הרבה הרבה גברים

אתם הולכים עם מישהי לטיולים ואתם מגלים שהיא מכירה ומדברת עם המון גברים.פה ושם יש פלירטוטים קטנים. מה תגידו על זה? האם זה נכון לקנא לה,או טעות ביסודה?!
 

p a t h o s

New member
מה זה פלירטוטים

כעקרון אני מפלרטט כל עוד אין לי משהי אבל זה סתם לדבר ולצחק , אם אני יוצא עם מישהי מן הסתם יש לי כבוד בסיסי אליה . אלא אם בכלל לא עובר לי בראש שהיא רצינית בקשר אליי . רות . סוף .
 

linu2

New member
מישהי?

אם זה מה שהיא בשבילך - מישהי - ולא חברה או אהובה, אז אני לא חושבת שאתה צריך לקנא לה.
 

T i g r e s s

New member
מותר לקנא קצת...../images/Emo13.gif

אתה נמצא כנראה עם בחורה מושכת..
אז קצת תקנא לה וקצת תחמיא לעצמך. אל תתן לזה אבל להציק לכם ביחסים. הכל טוב, אם הוא במידה הנכונה...
 
אני לא חושב שזה

דבר שנכון או לא נכון לעשות. אחרי הכל זוהי הרגשה. בין אם היא נכונה או לא. זה מה שאתה מרגיש. ואי אפשר לשנות את זה רק משום שזה נכון או לא על פי הגדרה מסויימת. לעניין השאלה עצמה. אם אתה מדבר עם הרבה בנות. או אפילו מישהי אחת שלא קשורה לאותה אחת שטיילת איתה. האם זה מפחית את העניין רק משום שמדובר באחת אחרת שאתה מדברת איתה המון או שזה בסדר כי זו רק בחורה אחת מעבר לאותה אחת שטיילת איתה? אם כן היכן עומד בעצם הגבול? אני חושב שזה עניין לגיטימי לחלוטין להיות בעל הרבה מכרים וחברים וידידים. זה בהחלט לא פסול לדבר איתם. אבל זה באמת לא ברור גם מה טיב היחסים בינך לבין אותה בחורה שטיילת איתה? רק התחלתם לצאת? ידידים? אולי סתם מכרים?
 
קנאה זה רגש מבחיל...

שלצערנו היא מנת חלקנו היומית. מותר? זה לא שאלה של מותר, אלא של כדאי. זה רגש שלוקח ממך הרבה אנרגיות חיוביות ומכניס בך כאלה שליליות. לא אמרת מהי מערכת היחסים בינכם, אבל אני משערת שמדובר בידידות. ואם כן...אתה צריך לברר עם עצמך למה אתה מקנא לה...
 
למעלה