הטרקר המתלונן

pashposh

New member
חוסר העקביות עם מכשירי הקשר../images/Emo54.gif

כל כך לא אמין כל הסיפור עם מכשירי הקשר. איך המחשב יכול לדעת מתי הם סיימו לדבר במכשיר? ובכלל, לא קצת מוזר מכשיר עם רמקול כזה שכולם שומעים? או הדלתות - שמנחשות מצויין מתי מישהו רוצה לצאת או מתי הוא סתם נעמד מול הדלת.
 

AKIRA972

New member
נאסא מיישמת את זה כבר היום בתחנת חל

חלל הבינלאומית.
 

pashposh

New member
נו באמת...../images/Emo54.gif

אם אתה מתכוון למכשירי הקשר עם הרמקול - בסדר, לא חוכמה, הם שם לבד בתחנת החלל, זה לא כאילו שהם מסתובבים בכוכבי לכת אחרים וחשוב להם שאף אחד לא ישמע על מה הם מדברים. ואם אתה מתכוון לזה שהמחשב יודע מתי הפסיקו לדבר במכשיר הקשר בלי שיגידו לו - זה פשוט בלתי אפשרי טכנית. תחשוב על זה - נגיד שהמחשב נורא מתוחכם ועם בינה מלאכותית (וזה מה שמספרים לנו תמיד על המחשב של האנטרפרייז/ווייאג'ר) עדיין, בשביל לנתח את המשפט שאמרת ולהחליט אם לשדר אותו או לא, הוא צריך לחכות שתסיים לומר את המשפט, ורק אז לשדר... איך בדיוק אפשר לנהל קרב ככה? התקשורת חייבת להיות בזמן אמת (וככה זה גם נראה מהסדרה). בקיצור - פינה קטנה שלא חשבו עליה, וזה מעצבן. במיוחד שהשקיעו מחשבה רבה בהרבה פינות אחרות.
 

subatoi

New member
זה לא רק שזה מפסיק לבד.

המחשב (או מעכרת הקשר הממוחשבת) גם יודעת לנווט את המשפט הרלוונטי בדיוק לחדר בו נמצא האיש שלו קוראים, וכמו שציינת, גם לשדר את זה בזמן אמת, עוד לפני שמי ש"שולח" את השדר, אומר למי הוא מיועד. זה כבר חסר כל היגיון, ואין שום דרך להסביר את זה, אלא אם כן המחשב קורא מחשבות...
 

I א י י ל I

New member
הם לא מיישמים את הטכנו' של מכשיר

הקשר... אלא תקשורות בין אנשי הצוות למחשב של תחנת החלל, הם יוכלו לתת פקודות למחשב של התחנה והוא יוכל לתת ניתוח של ממצאים וכו' ובכך יחסוך לאסטרונאוטים זמן.. זה הולך להיות גדול בקיצר
 

subatoi

New member
אולי הוא התכוןן שנאסא מיישמת כבר

היום את טכנולוגית הדלתות הנפתחות
 
זה קל

First Contact פיקארד מספר לבחורה השחורה שיש 24 סיפונים באנטרפרייז. אחר כך (או לפני כן, אבל נראה לי שאחר כך, אני לא זוכר באיזה הקשר) מישהו אומר שקורה משהו בסיפון 26. אף אחד לא מגיה את הדברים האלה???
וגם - הפרק ההוא של אנטרפרייז - Dear Doctor, אז עצבן אותי שהם החליטו לא לעזור להם בסוף, מה הם חושבים שהם מנהלים את העולם?
 
סטיגמות

מי אמר שכל טרקי (או טרקר) חייב לענות על (רוב) הקריטריונים הבאים? 1- אינטליגנטי בצורה יוצאת דופן 2- מכור בצורה יוצאת דופן 3- אובססיבי 4- חסר חיים (חיים ברשת אינם נחשבים) 5- חסר מודעות חברתית what so ever 6- חסר מודעות אופנתית what so ever (כלומר- הולך בג'ינס ישנים וטי שירט של ספוק גם לישיבות הצוות בעבודה, בגיל 42 וכד') אני מכירה מספר טרקים שיש להם חיים, חברים ובגדים הגונים, ואני מכירה גם טרקים שהיו כל כך סתומים שבא למות. אין קשר בין המחט לתחת, אבל אנשים לא קולטים את זה. מעצבן!
 

oblique

New member
מה לעשות

בכל סטראוטיפ יש בסיס של אמת (הא איזה כיף גם אני למדתי סוציולוגיה ופסיכולוגיה השנה....) ומה לעשות אבל כדרך לקטלג את החברה ה"טרקית" הסטיגמה די קולעת. רובנו זכרים (מה לעשות אפילו שאת נקבה) רובנו חסרי חיים מחוץ לרשת (ז"א אם חיית מחמד וכמה כנסים מזדמנים -למרות שאישית אני לא הולך לכנסים מצטער הספיקו לי שניים לא מוצלחים במיוחד) לגבי מכור מכר למה? אני לא מעשן לא סמים ולא סיגריות אני לא חסר מודעות חברתית אבל כתוצאה מהסעיף הבא הרבה לא מבינים אותי. אני אכן יותר אינטליגנטי משאר הסובבים אותי -מה לעשות הם לא יודעים מה זו סינגולריות לדוגמא {ולעיתים הם חושבים שכשגשוש משוגר לחקור כוכב שביט וזה יקרה רק בעוד 10 שנים אז כנראה שהאסטרונאוטים שם יהיו מאוד מסכנים ובודדים לא? (בהן צדקי!!!)} ולגבי מודעות אופנתית- מצטער בגדים מחליפים רק כשהם נקרעים ולא ג'ינס של "סוזאן קלווין" (בדיחה בדיחה נראה מי יקלוט) או מה שלא יהיה ב500 ש"ח לא עושים לי את זה ג'ינס גנוב משוק רמלה לוד מספק בהחלט!!! (נ.ב. אין לי אף חולצת STAR TREK) זה הכל בינתיים...
 

sysiphus

New member
לא מסכים איתך

זה לא קשור לחובבי מסע בין כוכבים, למרות שהם בחוד החנית של קבוצת האנשים המוגדרים כחובבי מדע בדיוני, וללא ספק חלק ניכר מקהל החובבים אפשר לשייך לאחת או יותר מהקטגוריות שהצגת. (4 ו-5 לדעתי הם אותו הדבר). אפשר לראות את זה גם במפגשים - תסתכלי על אייקון ותראי אותנו... ותזהי בצורה מאוד פשוטה מראה והתנהגות שיהיו שכיחים יותר באייקון מאשר במקומות אחרים. אני אתן לך עוד משהו, מספר חובבי המדע הבדיוני שפגשתי שלא סובלים מאחת מהבעיות הרפואיות הבאות, שואף לאפס: 1. אסטמה ו/או אלרגיות שונות ומשונות 2. בעיות ראייה 3. פלטפוס 4. בעיות עור 5. היפוכונדריה ו/או בעיה מוזרה-מאוד ולא קונבנציונאלית אחרת (אי-קרישת דם למשל). כולם באחוזים שהם ללא ספק *הרבה* יותר גבוהים מהאוכלוסיה הכללית. התשובות גם ברורות לחלוטין, כי מד"ב ומס"ב מהווים מדיום של בריחה לצעירים המנוכרים מהסביבה שלהם, אצל חלק זה נשאר, אצל חלק לא, אצל חלק זה נשאר אמצעי לבריחה, אצל אחרים זה מתפתח לתחביב אמיתי ומשמעותי. זה שאת מכירה כמה יוצאים מן הכלל, וזה שמספרם של היוצאים מן הכלל הוא גדול, לא מעיד על כך שאין כלל, נהפוך הוא - זה אפילו מחזק את זה.
 

oblique

New member
צודק!!!

יש לי אסטמה אלרגיה לאבק ונוצות ו-9.5 במשקפיים ולפעמים קרישת הדם שלי לא משהו אני בסדר דוקטור??? (היפוכונדריה סתאם זה אין)
 

SirDreamAlot

New member
9.5?!

no shit, אני מכיר מישהו עם 6.5 והוא מזהה אותי רק מ2 מטר (בלי משקפיים). אתה בטח כמו חזרזיר מ"בעל זבוב" -בלי משקפיים הוא עיוור. (it was a mean thing to say, אבל זאת ההשוואה היחידה שיש לי:D)
 

oblique

New member
לא ראיתי בעל זבוב

מצד שני אני לא שמן רק טיפונת מעבר ל BTM הרצוי בשבילי, 75 ק"ג על 175 ס"מ יש לי עוד כמה בעיות בראייה אבל לא כאן המקום לפרט אותן בוא נגיד ככה שאף ניתוח לייזר לא יוכל לתקן את שאר בעיות הראייה שלי. בקיצור ככה זה בחיים....
 

ROZELESS

New member
צודקת .. היום הייתי אצל לקוחה שלי

היא בערך בת 75-80 והיא בעלת משרד תירגומים קטן .. וראיתי שהיא מקשיבה לספרי-אודיו של טולקין והיא אמרה שזה מרגיע אותה ועוזר לה להתרכז בחומר ופתאום ראיתי אצלה על הכוננית כמה ספרים של מס"ב כגון הכרונולוגיה של הסדרה ועוד איזה ספר על הלוגים של הקפטנים ועוד כמה .. דיברנו טיפה ומתברר שהיא אוהדת של פנטזיה ומד"ב בכללי ותבינו .. היא בת 80 !!
 

subatoi

New member
שיער לבן ,נמוכת קומה עם הליכון?

כי היתה כזו באיזה כנס אחד, לפני שנתיים בערך. באה להקרנה של TNG. באמת!
 

ROZELESS

New member
לא .. הלכה יפה בלי הליכון ושיער היה

צבוע אז לא יכול לדעת אם היה לבן .. אולי היה סגול כמו של גברת סלוקום .. חחחחחחחח
 
למעלה