הטרדת לקוח: יש הגנה?

hagaikatz

New member
הטרדת לקוח: יש הגנה?

שלום לכולם, אני זקוק לעצה, הפנייה או הכוונה. לפני יותר משנתיים היה לי מנוי לעיתון "ידיעות". מאז שביטלתי את המנוי, הם לא מפסיקים להתקשר, שוב ושוב, ולהיצע לי עסקאות נפלאות לחידוש המנוי. בכל פעם שהם התקשרו אמרתי להם בפירוש שהפסקתי את המנוי כי לא הייתי מרוצה מן העיתון, וביקשתי שיפסיקו להתקשר ולשדל אותי. זה לא עזר. ביקשתי שוב ושוב להימחק מרשימת התפוצה שלהם. זה לא עבד. עכשיו הם עברו לשיטה חדשה, מתחילת השבוע הם מניחים את העיתון על סף דלתי. התקשרתי כבר פעמיים שיפסיקו, אבל גם זה לא עוזר. האם יש לי הגנה בחוק? האם יש למי להגיש על כך תלונה? האם יש טעם להגיש תלונה? תודה מראש על כל עצה שאקבל. חגי מבאר שבע.
 

MAMI M

New member
שמעתי שמעריב מציע מנוי ב-45 ש"ח

ואני חידשתי עכשיו מנוי ב89 ש"ח, מה לעשות ?.
 
לצערי קורה גם לי

הייתי מנויה על ידיעות ומאז הם מתקשרים פעם בחודש להציע לי מנוי. אני מציעה לך לנסח מכתב שבו תאיימי עליהם בצעדים משפטיים אם לא יסירו אותך מרשימת הטלפונים שלהם, לשלוח בפקס ולודא שזה התקבל אצלם. עבד אצלי בכל מני מקרים, תתפלאי אבל גם במקרים של "דואר זבל" בדואר האלקטרוני. כמו כן אני ממליצה לך על שירות "שיחה מזוהה מחסוי". סלקום הציעו לי את השירות הזה שמחייב אנשים שמתקשרים אליך מחסוי להזדהות לפני שאת עונה. עולה 3 שקל ושווה כל גרוש.
 

yrnkrn

New member
השירות הזה קיים רק בסלקום

חבל, נשמע שירות שימושי.
 
למעלה