הטרגדיה הגדולה של מוטי אלון היא החינוך שקיבל

konito

New member
הטרגדיה הגדולה של מוטי אלון היא החינוך שקיבל

בל נשכח, מוטי אלון הוא הומו כמוני וכמו כל אחד שקורא כאן. אני רוצה לכעוס עליו כי הוא פגע בילדים. אבל הוא גם קורבן כאן. מוטי אלון הדחיק את הנטיה המינית שלו. וכפי שאנו כותבים כאן שנים על גבי שנים, אי אפשר לברוח מהצל הזה והתעלמות מהצורך הבסיסי של אדם לממש את משיכתו ורצונו לאהוב את בן מינו מביא בסופו של יום לפיצוץ אדיר. אז נורא נחמד שיש כיום הרבה יותר מודעות בחברה הדתית, אבל זה לגמרי לא מספיק. הומואים בכל חברה, כולל בחברה הדתית זקוקים לתמיכה בצרכיהם לאהוב את בני מינם ותמיכה ועידוד להקים זוגיות עם בני מינם ומשפחה. הומואים הם אנשים נורמליים לחלוטין אם חיים על פי הנטיה ולא נורמלים לחלוטין כשבוגדים במי שהם. מוטי אלון הוא דוגמא לכך. ההומואים שמאחורי ארגונים כמו הו"ד או חברותא מעלים את נושא ההומוסקסואליות על סדר היום וזה כמובן מצויין, אך הם אינם דורשים פתרון נכון להומוסקסואל. להציע אוזן קשבת או לנשום עמוק, זה לא רק לא פתרון, אלא הטעיה מכוונת וסימום. בכך אתם הופכים שותפים לעוול. יש רק פתרון אחד ויחיד וכל מי שמתכחש למיניותו סופו דכדוך, דכאון ובמקרה הגרוע מוחו כבר כל כך מעוות שהוא אינו יודע את ההבדל בין טוב לרע ונכנע לצרכיו הנפשיים הלא ממומשים ופוגע בלא הסכמה באחרים.
 

konito

New member
באתר חברותא יש עדות של נפגע

ד' מספר לחברותא מדוע הסכים לחשוף את סיפורו, מדוע לא התלונן במשטרה ("אני רואה בכך שליחות ציבורית"), איך הגיע למגע עם הרב ("הוא ביקש להמחיש לי את ההבדל בין אהבת רעים לבין אהבה זוגית"), , האם הוא כועס עליו ("לא, רק מרחם"), האם יש לו טראומה ("אני חי בשלווה")', מהי הרגשתו עם חשיפת הסיפור ("לא מאמין שזה באמת פורסם"), ואיך נזכר בחשיפה שלו – אז לנגד עיני הרב ("הוא ביקש לגעת במקומות צנועים") * פרסום ראשון
 

sagie13

New member
אולי כדאי להזכיר

שלא רק הומואים דתים מבצעים מעשים מגונים. יש גם אנשים שחיים בחברה מתירנית שבה יקבלו אותם איך שהם ובכל זאת הם עושים דברים מזעזעים. לא נראה לי שהדחקה זה מה שגורם לדברים האלו. גם הומו דתי יכול להביא לידי ביטוי את הנטיה שלו בלי לפגוע באחרים. ככה שלא נראה לי שיש קשר בכלל. אם כבר, מדובר בד``כ באנשים שמנצלים את המעמד שלהם (מורים, הורים, נשיא המדינה וכו`)
 
ישנם גם חילונים מדחיקים

וכן אני מסכים איתך שהגורמים לפשע מסוג זה יכולים להיות רבים ושונים, ולא רק הדחקה. הדחקה היא רק אחד הגורמים
 

ItsikH

Member
יש קשר אך לא מובהק אפשר כך ואפשר גם כך. נאמר שאדם שמדחיק מצד אחד ונמצא בעמדת סמכות מצד שני - הוא בסיכון גבוה יותר להגיע למצב כזה.
 

sagie13

New member
אם אתם אומרים..

לי אישית קשה לראות קשר בין הדחקה לבין פגיעה במישהו אחר (ואני בן אדם שמדחיק)
 

ItsikH

Member
לכן אמרתי שהקשר אינו מובהק אם אתה מדחיק ויש לך אפשרות לפרוק את תסכולך באמצעות אדם שכפוף למרותך - זה עלול לקרות. לא חייב להראות לך כפגיעה באותו רגע (אולי הוא מסכים - זו עדיין פגיעה).
 
פזיזות!!!

למה אתה ישר מחליט שהוא אשם!!! הרי חקירה לא נפתחה עדיין!! ובכלל למה ד' לא התלונן במשטרה עד היום??? ואם זה באמת נכון, אז למה הוא לא מתלונן עכשיו????
 

sagie13

New member
סליחה?

לאנשים שעוברים דברים כאלה בד``כ מאוד קשה לשתף אחרים במה שקרה, ובמיוחד ללכת לחקירה במשטרה, במיוחד אם מדובר באדם חשוב, בין היתר בגלל תגובות כמו התגובה הזאת שלך.
 
10 שנים!!

תעשה לי טובה... זה באמת תמוה שפתאום אחרי 10 שנים הוא נזכר לספר על המעשים... אני חושב שאם בבית משפט יוכח שהרב אשם אז הוא צריך לקבל את העונש המתאים בחוק... וזהו, זה הדבר היחיד שאני אומר...
 

sagie13

New member
ראית כמה אנשים באו לתמוך בו היום?

עוד לפני שהם יודעים משהו. נראה לך שמישהו היה מקשיב למתלונן? דוקא הגיוני מאוד שעכשיו שהדבר יצא לאור ע``י רבנים ואנשי ציבור אחרים יהיה יותר קל לספר. בכל מקרה, הוא כנראה לא היחיד
 

ItsikH

Member
אי אפשר לדעת, אולי יריבי הרב מוצאים הזדמנות לפגוע בו. השקיפות - החשיפה - אינה ערך בחברה הדתית, להיפך, ולכן לא ניתן לדעת את האמת.
 

sagie13

New member
לא אמרתי שהוא עשה את זה

רק אמרתי שהגיוני שלא ירצו להתלונן על רב במעמדו, זה ברור שהוא יקבל תמיכה רחבה גם אם הוא באמת עשה את זה. אני לא יודע עד כמה אתה מכיר את חברי פורום תקנה, אבל חלץ מהם רואים ערך דתי חשוב בלהזהיר את הציבור. חבל שהתקבל הרושם שלטאטא בעיות מתחת לשטיח זאת הגישה של הדת. היא לא, למרות שלצערי היא מקובלת בחלק מהחוגים הדתיים
 

sagie13

New member
אז אני מבין

שבחברה החילונית הפתוחה והמתקדמת אין מקרי אונס, התעללות או הטרדות מיניות, או שגם זה בהשפעה של הדת?
 
הטרגדיה הגדולה היא שאתה קוניטו חבר בפורום הזה

אתה פשוט מוליך שולל את האנשים הצעירים והתמימים שנכנסים לכאן ומנסים להתייעץ ולדבר על מה שעובר עליהם, ואתה פשוט מציג צד אחד של העניין כל הזמן בלי להתחשב באף אחד!!! תתבייש לך!!!
 
אם יש לכם טיפת חוש אחריות ציבורית,

אז אני מצפה ממכם, אם אתם באמת חושבים שקוניטו "פוגע בצעירים תמימים שנכנסים לכאן", להשאר כאן בעצמכם ולהציג את העמדה שלכם. לברוח מכאן ולפתוח קומונה מקבילה, שאף אחד לא ידע על קיומה, זה בוודאי לא הפתרון. המסקנה, אם כן, היא שלא כ"כ מפריעה לכם ההשפעה של קוניטו על גולשים שנכנסים לפה, כמו שמפריעה לכם העובדה שאתם פשוט לא יודעים איך להתמודד מול הטענות שלו. תפסיקו לטמון את הראש בחול- אם יש לכם תשובות לקוניטו, תגידו אותם! ולמצפה לגאולה- לקוניטו מותר למתוח ביקורת על חברותא, בדיוק כמו שאתה מרשה לעצמך למתוח ביקורת על פורום תקנה (ואם כל הכבוד לרב רון, אני חושב שכבודם של הרבנים שפירא, ליכטנשטיין, לבנון, שרלו ועוד, שאתה מרשה לעצמך לזלזל בו, קצת יותר גדול). למה קוניטו "מציג צד אחד" ואתה לא? האם אתה מציג את האופציה של חזרה בשאלה ויציאה מהארון, כפי שעושה קוניטו?! מכיוון שהתשובה היא שלילית, אין לך מה לבוא אליו בטענות לחד צדדיות. הוא מציג את עמדתו, תתכבד אתה ותציג את עמדתך. פשוט מאוד. (במקרה שלא הבנת- זה בדיוק הרעיון של פורומים: כל אחד מציג את עמדתו).
 

yosef770

New member
אין שום קשר בין הרב רון לארגון חברותא

הרב רון הוא ראש ארגון הו"ד- הומואים דתיים ואין לו קשר לארגון חברותא
 
אדון איסלמיר היקר!!!

ללמר קוניטו בוחר בדרך של השמצות ובדרך של להראות רק צד אחד של המטבע... ההפך אין לי בעיה שאנשים יביעו את עמדתם בטח בנושא שכזה!!! אבל שים לב!! לכותרת הפורום: הומואים דתיים!!!! לא רגילים אלא דתיים!!! יש המון פורומים אחרים... למה לבוא לפה????
 
למעלה