הטרגדיה הגדולה של מוטי אלון היא החינוך שקיבל

קודם כל, לא הפורום אמר את זה. ודבר שני-

החשדות פורסמו ע"י הרב לבנון, הרב ליכטנשטיין, הרב שרלו, הרב שפירא, ורבנים גדולים וחשובים נוספים. אני לא מבין מאיפה כל הדתיים מוצאים פתאום את החוצפה לצאת כנגד חבורה כ"כ גדולה ומכובדת של רבנים, רק משום שהאשימו את הרב מוטי אלון- או ליתר דיוק, רק בגלל שהם בחרו לפרסם את הדברים ולדבר עליהם בגלוי, ולא לטאטא את העניין מתחת לשטיח. אני מבין שאת חשה פגועה בגלל הכתם שהדבר מטיל לכאורה על הציבור הדתי-לאומי, אבל את צריכה להבין שזה בדיוק להיפך- אם הדברים לא היו מתפרסמים, הרי שהכתם המוסרי היה גדול עוד יותר.
 
איסילמיר,

אני מדגישה שוב,כמו שטענתי-יהיה לי כואב לדעת כמובן שאכן הדבר הוא אמת והוא עשה זאת,אבל בהתחשב בעובדה שעדיין איננו יודעים כלום ככה להכפיש?! ואם כן!ברור ברור וברור,שאני לא אצדיק,ואפילו אתבייש בזאת. אבל אין צורך לעשות מהומות כ"כ גדולות,לא עדיף שתשמרו זאת לאח"כ? ואמת בדברייך-אכן זה עצוב לדעת שאם יקרה דבר כזה,זה יהיה בנסתר,ולא בגלוי. אני לא יוצאת נגד הרבנים,פשוט אני חושבת שצריך לתת צ'אנס לעניין,ולחקור זאת.(וזה מה שיעשו אני מקווה לפני שימהרו לחרוץ את גורלו. ואם כן והדבר אמיתי-אז הוא הוריד את הערך לעצמו,לא לכלל ציבור הדתי לאומי.רק לעצמו-ברשות עצמו.אנחנו לא נתבזה בגלל רב,אנחנו גאים בציבור שלנו,ובהיותנו כאלה. אבל הכותרות האלה "הציבור הדתי לאומי הוכפש,ומכה לדתיים"לכל אדם צריך להיות מוסר וערכים,לא רק לציבור הדתיזה לא שלכם צריך להיות פחות מאיתנו,ולנו יותר מכם..גם אם אדם חילוני היה עושה זאת,אני רק מנסה לחשוב את כמות הכותרות שהיו,אולי שתיים שלוש,ואח"כ היו מעבירים זאת.. נקודה למחשבה. בע"ה נקווה לטוב.
 
אני מסכים לגמרי לגבי הביקורת על התקשורת...

אמנם להגיד "ככה זה" לא תורם לכלום, אבל אין לי שום דבר אחר להגיד- התקשורת בהחלט מחפשת תמיד את הפיקנטריה, חוגגת על הדם, ומנצלת ומעצימה את המתחים הקיימים גם כך בין הציבור הדתי והחילוני. אני לא חושב שמעשיו של הרב אלון, אם אכן נעשו, מראים משהו על הציבור הדתי- אך פעולותיו של פורום תקנה בהחלט מלמדים על שיפור והתקדמות עצומים ביושרה של הציבור הזה, ובמוכנות שלו לטפל בדברים ולא להחביא אותם מחשש לחילול שם שמיים או פגיעה בתדמית של הציבור הדתי לאומי.
 

flydragonfly

New member
אנשים מאד מכובדים בעולמך,רבנים משכמם ומעלה

הוציאו את הדבר לפרסום והביאו לידי הגשת תלונות. אז על מה את מדברת? יכול להיות שהזעזוע כלכך גדול ועמוק שהפכת עיוורת לאמת המרה?
 
עם כול זאת שהם הוציאו לו כבר את השם..

האם הדבר נבדק?אומת?אוקי-נחכה ונראה למשפט.אני אכעס בדיוק כמוך וכמו כול אדם אם אדבר אכן אמיתי. אינני עיוורת לכלום ,ואם אתה אולי חושב שאני אולי מצדיקה מעשה שכזה,אז זה ממש לא נכון.אני מגנה מעשים כאלה,נגעלת,ומבזה. אז לו לרגע שלא תחשוב ככה.
 

אור2221

New member
אם אין תלונה במשטרה - לא יהיה משפט

הרבנים הבינו, שתלונה ככל הנראה לא תהיה (אבל מעניין אותי לדעת עד כמה הם ניסו להשפיע על המתלוננים להתלונן במשטרה) והבינו שהם חייבים לצאת בצעדי מניעה. עוד פעם, לפי מה שהבנתי היתה שם הודאה של הרב אילון. במקרה כזה, מה היו הרבנים אמורים לעשות.
 

flydragonfly

New member
התגובה שלך מראה שהידע שלך בתחום החוק

חסר עד לא קיים. אפשר שתוגש תלונה למשטרה על עבירה לכאורה - תיערך חקירה ולא ייפתח תיק. אפשר שייפתח תיק בעקבות החקירה - ולא יעבור לפרקליטות להמשך הטיפול. אפשר שהתיק יעבור לפרקליטות - ושם יחליטו על אי הגשת תביעה. אפשר שבפרקליטות יחליטו על הגשת תביעה - והתיק יוכן למשפט. וגם תקרא את זה ואת התגובה שלי מעליו - יכול לעניין אותך.
 
אני "גויה" חילונית ומסכימה איתך

נמאס מהפשיזם של כנופיית אנשי אקדמיה-(תת) תרבות-תקשורת-בית המשפט העליון שהשתלטה על המדינה, נוהגת בשיטת הפרד ומשול ומשסה ציבורים זה בזה כדי לשמור על הכסא הנוח שהיא יושבת עליו. אני בעד הפרדה של דת ומדינה כמו שיש בארה"ב (טוב, ברמת ההצהרה), דבר שיגן על הדת מפני התערבות ויחזק אותה. זכותם של האנשים להתאגד ולהגדיר את עצמם כרצונם. נלחמים בכתות וקבוצות במקום להלחם בפשע המאורגן, סחר בבני אדם, רצח על רקע כבוד המשפחה ועוד תופעות רצחניות כאלה.
 

adikachlon

New member
הוא איש מקסים

אני לא מכירה אותו אישית אבל ממה שראיתי הוא אדם מקסים
 
יש לי כמה דברים להגיד לפורום הזה

קודם כל, אם אתם מוגדרים כדתיים, אז מדוע יש לשון הרע פה? לומר על הרב אלון שהוא הומו זה לשון הרע בין אם הדבר נכון ובין אם הוא לא נכון. מה גם שאני כלל לא מאמין לסיפורים האלה, ואין שום ראיות בסיפור. לא הוכח כלום, וכל עוד לא הוכח כלום, מי החצוף הזה שמעז להגיד שהרב הגדול הזה הוא בעל סטייה?! שנית, וזה לגבי כל הגישה. אכן צריכה להיות מודעות גם בציבור הדתי להומוסקסואליים, וצריכה להיות פתיחות, אבל האם אנחנו צריכים לעודד חיים עם בן אותו מין? האם פריקת היצרים היא הדרך? לא כך היא מגמתה של התורה, ובתור הומואים ד-ת-י-י-ם, כדאי שתפנימו את זה. הדרך היא התגברות על היצר הזה, ולא מתן לגיטימציה עבורו. גם למי שטוען שאי אפשר להפסיק להיות הומו, אין זה נותן היתר כלשהו לעבור על משכב זכור, וחמור מכך, לחלל את כל המגמה הטהורה של התורה. דתי אמיתי מבין שמימוש הנטייה הטבעית הזו היא נגד רצון ה', ואדם דתי צריך לעשות רצונו כרצון בוראו. תגובתי מתייחסת להודעה הראשונה, שהיא ממש שערורייה לדעתי.
 
קראתי את דבריך ואתה...

צודק לחלוטין!!! אני כאדם דתי דומיני, בוש ונכלם משפיכת דמו של הרב מרדכי אלון וחריצת דינו בטרם הועמד למשפט (אם בכלל). אכן יש כאן לצערי הרבה לשון הרע ולצערי הרב לא כל הכותבים כאן דתיים, בוודאי לא כותב ההודעה הראשונה. יהי רצון שהקב"ה יחזיר את כולנו בתשובה שלמה ונזכה לגאולה שלמה מהרה אמן ואמן.
 

yosef770

New member
לשון הרע?????????????

מה לשון הרע בלהגיד על מישהו שהוא הומוסקסואל? מה רע בלהגיד על רב גדול שהוא בעל סטייה (=הומו) ? איזה חטא/עבירה/עוון יש בזה? אני לא מאמין שאנשים כותבים דברים כאלה בפורום כזה...ושעוד אחד מחברי הפורום תומך בדבריהם...מצפה לגאולה1 אכזבת אותי. אני מצפה ממך להתנצלות בפני כל ההומואים כאן בשירשור זה. אמירה על אדם שהוא הומוסקסואל איננה לשון הרע.
 
יוסף מה קרה לך, מישהו הצליח להשפיע

/tapuzforum/images/Emo26.gifלהשפיע עליך כאן ולהפיל אותך ברשתו וכי אני אמרתי שלהגיד על מישהו שהוא הומו זה לשון הרע, אני חושב שלא רק של הבנת אותי ולא רק שדברים הוצאו מהקשרם אתה גם מנסה בי דברים שלא אמרתי ולא אליהם התכוונתי. הלשון הרע המומעת כאן זה לא הנטיה בפירוש לא, הלשון הרע זה שאומרים שהו הטריד מינית, אם זה נכון או לר, זה לשון הרע ולהגי שהחינוך שקיבל הביא אותו למצב הזה זו הוצאת דיבה כנגד החינוך הדתי/חרדי וכנגד כל העוסקים בחינוך הזה. זה לשון הרע. להיות הומו/דומיני זה כלל לא רע יוסץ יקירי ואנא ממך שמור על עצמך אתה עדיין צעיר ואל תיגרר אחרי אלה שמנסים להוליך כאן שולל את הצעירים המובכים והמתלבטים. ועכשיו הגיע תורך להתנצל כלפי מי שיכול להיות אביך ומי שמבין לליבם של חברי לקהילה ומנסה לסייע ככל יכולתי. אני מראש מוחל וסולח לך יוסף הצדיק והצעיר וה` יסלח לכולנו וישלח את משיח צדקנו במהרה בימינו. ולגאולה שלמה מהרה.
 

yosef770

New member
חשבתי

שאתה כותב על ההודעה של ירוק בליבו "מסכים עם כל מילה!" והוא כתב שלהגיד על מישהו שהוא הומו זה לשון הרע... אני מתנצל אם היתה אי הבנה, אני התכוונתי בדיוק לזה. אני לא מבין למה להגיד על מישהו שהוא הומו זה לשון הרע. אם טעיתי אני מבקש סליחה, אבל כך הבנתי את דבריך ומאוד נפגעתי מהם על פי פרשנות זו.... שבת שלום!
 
הומו, זה כמו להגיד למלמד שהוא מורה

/tapuzforum/images/Emo26.gifוכי זה לשון הרע? או להגיד למי שעובד במשרד שהוא פקיד, זה לשון הרע? ודאי שלא. אבל להציג אותו כמי שעשה רע לילדים והטריד מינית זה לשון הרע גם אם זה אמת ואם זה שקר זזו הוצאת דיבה!!! ואני יוסף כמובן מקבל את התנצלותך ומוחל וסולח תמיד. עכשיו הנושא הובהר וחבל שאנו דשים בו יותר מידי. אני חוזר ומדגיש את מה שאמרתי כל הזמן, כל עוד לא הוכח אחרת, הוא בחזקת זכאי!!! ולא רק הוא אלא כל אחד אחר וזה ממש לא משנה מאיזה מיזגר, דת או גזע הוא בא. כל אדם באשר הוא אדם נחשב כזכאי, כל לא הוכחה אשמתו בבית המשפט!!!
 
אתה רציני או שאתה עושה את עצמך?

לא רק אמרו שהוא בעל נטיות. אמרו שהוא מימש אותן בפועל. וזה אכן לשון הרע. וודאי שזה לא לשון הרע לספר שאדם מסויים הוא הומו (אם כי יכול להיות שזה אסור משום הלבנת פנים או "ואהבת לרעך כמוך"), ומכל מקום, כאשר אדם מספר על חבירו שהוא מימש את נטייתו - ודרך אגב, גם אם זה לא היה בן אלא בת - זה כבר לשון הרע.
 

yosef770

New member
ירוק בליבו תקרא

"קודם כל, אם אתם מוגדרים כדתיים, אז מדוע יש לשון הרע פה? לומר על הרב אלון שהוא הומו זה לשון הרע בין אם הדבר נכון ובין אם הוא לא נכון." העתק הדבק- לא נגעתי. למה זה הלבנת פנים? מה הקשר ואהבת לרעך כמוך?
 
הניסוח שלי אכן מטעה

וסליחה על כך. כמובן שהתכוונתי למה שכתבתי בהודעות האחרונות. הלבנת פנים משום שאדם ממוצע, גם אדם בעל נטיות הפוכות, מתבייש בעובדת היותו הומו, ולכן זה יכול להיות הלבנת פנים. אני לא יודע, כי אני לא רב, אבל רק רציתי להעיר את תשומת הלב לכך שגם אם אין בלספר על אדם מסויים שהוא הומו לשון הרע, ייתכן ויש בכך דברים אחרים האוסרים את הדבר. שבוע טוב
 

konito

New member
על פי גישתך אסור לסטרייטים לחיות יחד

שכן הם פורקים יצרים. נראה לי שראוי שתבין מה היא נטייה מינית, סטרייטית או הומוסקסואלית. מדובר במכלול תחושות ורגשות שהמין הוא חלק קטן מאוד. בזוגיות הומוסקסואלית האהבה, הביחד והאינטימיות הם רוב הקשר אשר ברור גם כולל הנאה פיסית.
 
למעלה