הטרגדיה הגדולה של מוטי אלון היא החינוך שקיבל

קיצוני מידי...

‏¿עושה רושם שאתה מצהיר הצהרות שטרם ניתן להוכיח,תנסה להיות יותר רלבנטי ולא לזרוק ספינים לאויר כדי לזכות לתשואות רמות ורועמות... רכוש לך מעט אובייקטיביות.
 
סהר מתוק כמו דובשניה (שהכנת...)

לא מתאים לך נשמה כך לדבר עלר בנים. כבודם במקומם מונח. אתה מוזמן יקירי להצטרף לקומונה החדשה שפתחתי בשעה טובה למגזר ההומואים - חרדים דתיים ומסורתיים, הנה הלינק: http://www.tapuz.co.il/Communa/usercommuna.asp?communaid=37470 אשמח לראותך מתגייס גם לשורותינו
 

no nick7

New member
אני רוצה להגיב.

ראיתי את הכתבה בערוץ 2, ועכשיו אני קורא פה. קיוותי שיכתבו על זה משו בתפוז. אם אני מבין נכון, הוא נגע בקטין? כי אם כן, זה מעולה! מעולה למה שאני הולך לכתוב. אכן, נראה שלרב היו נטיות הומוסקסואליות\בי, מה שכן, ומה שמיוחד ולא שמתם לב - המשיכה והמעשים המגונים בתלמיד קטן זוהי סוג של פדופיליה... הרב יכל לקיים יחסים עם אנשים בני גילו ובכל זאת בחר בתלמיד צעיר. אני חושב שלא רק צריך שיהיה מודעות בקהילה החרדית לנושא הנטיה המינית, אלא , שימו לב - גם לנושא של משיכה לנערים צעירים. אני חושב שהרבה! מאוד אנשים שאני מכיר וגם בציבור החרדי - נמשכים למראה הנערי והתמים. זה לא רק הנטיה, זה גם היותר נטיה.. הפדופ... ובקטע אני אומר - צריך לטפל בזה, בקטע טוב. בשום אופן לא מאסר ולא שטויות. צריך תמיכה...! ודרך לפתור את זה. אני עדיין לא חשבתי על דרך, אני מאמין שיש, אבל רק נקודה למחשבה.. ומי שרוצה להגיב בצורה בוטה - מוזמן להתכאסח איתי פה... I LIKE THIS
 

konito

New member
ישנו שלב מסוים בו טיפול אינו מספיק

והשלב הזה הוא כאשר אתה פוגע באחר ללא הסכמתו או מנצל יחסי מרות (רב - תלמיד). ואז עולה השאלה על איזה אינטרס אנחנו רוצים יותר להגן, מניעת האפשרות שיפגעו עוד או על אותו אדם שפוגע וזקוק לטיפול. התשובה ברורה, יש להרחיקו מהחברה ואז לתת לו טיפול הולם. תשובה זאת כמובן כללית ומנותקת מהנושא שכרגע בכותרות.
 

yosef770

New member
יש הבדל בין הומו לפדופיל

יכול להיות הומו שימשך למראה הנערי והצעיר, אבל יש גם בגירים עם מראה כזה, פדופיל הוא אדם שנמשך לילדים שעוד לא או רק עכשיו התפתחו מינית והוא נמשך אליהם רק בגלל שהם ילדים. אין לך מה לפחד מעצמך... כל זמן שאתה לא עושה כלום בנידון, וגם לראות פורנו של קטינים זה פדופיליה ונקרא לעשות משהו, אתה בסדר גמור.
 

flydragonfly

New member
העלו את ההודעה שלך בעמוד הראשי ומשם הגעתי.

ממש חשוב לי להגיב היות ואתה מטעה את עצמך ואת הקוראים. אלון אינו הומוסקסואל. אלון הוא פדופיל. אילו היה הומוסקסואל היה מנסה ליצור קשר עם בחורים/גברים בוגרים. וממש לא בסביבתו הקרובה. היה "שם תחפושת ונודד לעיר אחרת". אלון הוא פדופיל היות ופיתה נערים צעירים מאד וכאלה שהיו תחת פיקוחו המיידי והקרוב וכאלה שנתנו בו אמון! זה הכי גרוע! נתנו בו אמון!!! יש כאן בגידה קשה ביותר באנשים שתחת השגחתו וגם בתפקיד שנטל על עצמו כמורה, מדריך ותומך. על אחת כמה וכמה שהוא דמות נערצת ומוביל בלימודי-דת. הוא נחשף מול הצעירים שפיתה, לבד מבגידתו בהם, בדו-פרצופיות, בצביעות, בערמומיות ובדבר שקר יום-יומי! צריך להפנים את מה שכתבתי לעיל ולחשוב ולדמיין ע"מ לקלוט מה גודל ועומק הפגיעה שנפגעו ממנו הנערים. לא סתם איזה מאניאק שמפתה אותם לבוא לחצר לעזור לו במשהו. האבא-אמא שלהם. הרבה יותר גרוע ממה שיכול לדמיין מי שעבר התנסות מול המאניאק שמפתה לבוא איתו לחצר או מול הורה שבוגד בתפקידו ועושה מעשי נבלה. בתחילה כשקראתי את כל הגועל נפש, היתה בי תקווה שיש כאן עליהום על הרב. בהמשך, כשהבנתי שהפרסום יצא מ"תקנה" הרמתי ידיים ואמרתי (שוב) שהמציאות מזוויעה מכל דימיון. ואני חופשייה גמורה ואין לי דבר בעד או נגד הדת/הדתיים לבד מהתנגדותי המוחלטת לכפייה דתית.
 

konito

New member
דווקא על פדופיל אני לא סגור

מגע עם אדם מעל גיל 16 אינו קשר פדופילי. אבל אם הוא פדופיל, אז הוא הומו פדופיל.
 

flydragonfly

New member
א. יכול להיות. ב. אין דרך לדעת איך היה נוהג

אילו היו נתונים להשגחתו ילדים צעירים או ילדות. ג. וגם אין לנו דרך לדעת אם לא יצר מגע מיני עם בחורים וגברים שאינם מתחום עיסוקו. ד. היות והכל מסתכם בכך שאיננו יודעים אלא מה שהתגלה ע"י המתלוננים ומי שהביאו את דבריהם לפרסום, כדאי ראוי ורצוי שלא נחליט ונפסוק. ה. עדיין, הדבר החמור ביותר בעיני הוא, הבגידה שבגד האדם באנשים שהיו נתונים להשגחתו ולמרותו והתייחסו אליו ביראה, באהבה ובאמון מלא. ולמעשה הוא פגע קשות בכל מי שקשור אליו, כולל משפחה, חברים תלמידים וכל אנשי הקהילה שבה היה מוכר ומוערך.
 

flydragonfly

New member
גם במקרה של קטינים חייבת להיות תלונה.היא יכול

יכולה להגיע מצד המדינה (משטרה) או מצד אזרח. היות והמשטרה היא הראשונה לחקור, אף פעם לא פותחים בחקירה ללא תלונה שמוגשת רשמית בתחנה משטרה.
 
אם כבר נכנסים לדקדנות בחוק, זה גם לא מדויק-

עפ"י ס' 59 לחוק סדר הדין הפלילי, אם נודע למשטרה על ביצוע העבירה, גם ללא הגשת תלונה, היא חייבת לחקור- אלא אם קצין משטרה בדרגת פקד ומעלה מחליט שאין בכך עניין לציבור, או שיש רשות אחרת (הכוונה היא בד"כ לשב"כ) שמוסמכת לחקור את העניין. החריג היחיד לכך הוא במקרים המחייבים אישור של היועץ המשפטי לממשלה לצורך ההעמדה לדין (שחשד לביצוע עבירות מין בבגירים ע"י אדם שאין לו שום תפקיד ממשלתי בוודאי אינו חלק מהם), בהם עפ"י בג"ץ 6302/01- דרעי נ' הממשלה, ניתן שלא להעמיד לדין אם היועמ"ש מחליט מראש בכל מקרה לא יאשר העמדה לדין (אם ברור מראש שאין על מה להעמיד לדין, אין הכרח לפתוח בחקירה). את העניין עם הקטינם והבגירים סתם כתבתי בהסתמך על ההסברים בתקשורת (ולא על המרצה שלי בסדר הדין הפלילי)- טעות שאולי לא הייתי צריך לעשות...
וד"א, הבהרה קטנה- המשטרה היא לעולם מקבלת התלונה ולא מגישת התלונה- למעט במצב שהיה לפני הוצאת מח"ש מהמשטרה עצמה...
 
קודם כל,"תלמיד"בחברה הדתית זה לא תלמיד בי"ס!

זה יכול להיות אדם בן 30, 40, 50 ואפילו 100. כל אחד הוא תלמיד של מישהו. ודבר נוסף: טבעי שאדם ינהל רומן מחוץ לנישואין (שוב, אני מדברת בכלליות, כל עוד לא הוכח אחרת) עם מישהו מהסביבה הקרובה. מה עדיף, ללכת לבית ##### או לגן החשמל?! אם יש למישהו כזה מזכירה (או בוסית)- הכי סביר שיתחיל איתה, ואם זה מזכיר (או בוס, או "תלמיד")- אז איתו. אנשים נקשרים למה שמוכר וקרוב. די כבר לזעוק חמ(א)ס כמו שהתשקורת הSMALLנית אוהבת. יש אנשים שנמשכים לבעלי מעמד, ולאו דווקא מדובר בניצול. שוב, לא ברור בכלל במה מדובר. יכול להיות שמדובר בטכניקות הסבר שלא הובנו כראוי ע"י מישהו בעל סף רגישות נמוך במיוחד. לא כל מי שנוגע בך נמשך אליך, תפסיקו להחמיא לעצמכם.
 

davidlev0255

New member
אניחושב שאתם חורצים את דינו! (אני לא הו"ד)

אבל אתם קובעים קביעה נחרצת מדי וזה לא נעים
 

אמא130

New member
אשתו וילדיו הם הנפגעים העיקריים

אשתו וילדיו נפגעו,מהשקר הרמייה,דמות האב והבעל שנסדקה ונרמסה, אין ספק שאבא הומו גאה,אמיתי וכנה עדיף על אבא-רב-שקרן נצלן-הנטפל מינית לתלמידיו כואב הלב על האשה והילדים,חבר"ה צאו מהארונות ותחיו לאור האמת הפנימית שלכם. אלוהים סולח על הרבה,אבל לא על פגיעה בילדים
 

yess1

New member
מה זה השטויות האלה?

מספיק היום שמישהו *אומר* עליך משהו, כדי שנאמין? לאן הגענו, כחברה? המשטרה בכלל לא מעורבת, לא חקרה, ואין ממצאים. הכל יכול להיות. תפסיקו לחגוג על הבלאגנים בציבור הדתי, טוב?
 
אני חייבת לציין,חייבת אבל.

תסתכלו על עצמכם!מאיזה זכות וקנה מידה אתם מדברים בכלל?! אתם כבר חורצים את גורלו,לשווא אולי,ומתארים אותו כאדם סוטה מעכשיו?? איך אתם לא מתביישים!?גועל נפש.התקשורת הזאת,כמה שהיא מנפחת,אתם עם הפורומים האלה מנפחים יותר.. תחכו ותשמעו. אני גם באה מהציבור הדתי הלאומי המזרחיסטי,ואני מודעת לכך שלא כולם מושלמים,וגם לי יהיה כואב לדעת אם כן,אבל על עוד פעם-על סמך מי ומה?כ"כ שמחתם אה?בעיקרון-כול הדתל"שים למינהם וההומואים הדתיים השנאה שלהם כלפי הדת בהרבה יותר גרועה מאנשים לא דתים רגילים.ובאמת אני שואלת את עצמי-האם אתם עושים חושבים עם עצמכם?אולי בגלל שאתם בעלי נטיה הפוכה,אתם מנסים להוציא את הרב כי בעצם להצדיק אתכם?!אני לא מבינה מה הולך פה! בושו והכלמו,זה מגעיל אותי. לא פעם ולא פעמים התקשורת הזו מנסה להוציא את הציבור הדתי לאומי לא בסדר,כ"כ המון פעמיים.די נמאס,נמאס. אני ממש ממש ממש מקווה,שזה לא נכון,אני עוד אצחק על זה..(כמה שזה עצוב אפילן) בע"ה וב"נ-אתם תראו שזה לא נכון ותחשבו לפני שאתם מדברים ככה לאדם מכובד,תשפילו את ראשכם,גועל נפש
 
למעלה