הטענה שגויה ברב-קו

dodoronon

New member
הטענה שגויה ברב-קו

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
הטענה שגויה ברב-קו
שלום,
השבוע עליתי על האוטובוס וביקשתי להטעין את כרטיס הרב-קו שלי.
הבאתי לנהג 30 ש"ח ואחרי שהתיישבתי שמתי לב שכתוב שהוטען 37.5, מכיוון שאני סטודנט, מגיעה לי הנחה של 33% ולכן היה צריך להיות כתוב שהוטען 45 ש"ח.

פניתי לדן, והם אמרו שהם מתנצלים אבל עליי היה להודיע לנהג כי אני סטודנט... זה די מעצבן, הרי למה נתתי להם כל כך הרבה פרטים אישיים אם לא בשביל לקבל הנחה, ובסוף אני צריך להסביר לנהג מה מגיע לי - הוא הרי רואה את זה במכונה שלו....
בכל אופן
רציתי לדעת האם בעיה כזאת או דומה התרחשה למישהו כאם עם הרב-קו?
האם הוגשה תביעה קטנה / ייצוגית בעניין הרב-קו עד כה?

לפי דעתי יש מקום להגשה של כזאת... כל כך מעצבן הרב-קו הזה.

יש עו"ד בקהל?
 

דניאל 130

New member
פרופיל כרטיס ה"רב-קו" צריך להיות מוגדר

הטענה שגויה ברב-קו
שלום,
השבוע עליתי על האוטובוס וביקשתי להטעין את כרטיס הרב-קו שלי.
הבאתי לנהג 30 ש"ח ואחרי שהתיישבתי שמתי לב שכתוב שהוטען 37.5, מכיוון שאני סטודנט, מגיעה לי הנחה של 33% ולכן היה צריך להיות כתוב שהוטען 45 ש"ח.

פניתי לדן, והם אמרו שהם מתנצלים אבל עליי היה להודיע לנהג כי אני סטודנט... זה די מעצבן, הרי למה נתתי להם כל כך הרבה פרטים אישיים אם לא בשביל לקבל הנחה, ובסוף אני צריך להסביר לנהג מה מגיע לי - הוא הרי רואה את זה במכונה שלו....
בכל אופן
רציתי לדעת האם בעיה כזאת או דומה התרחשה למישהו כאם עם הרב-קו?
האם הוגשה תביעה קטנה / ייצוגית בעניין הרב-קו עד כה?

לפי דעתי יש מקום להגשה של כזאת... כל כך מעצבן הרב-קו הזה.

יש עו"ד בקהל?
פרופיל כרטיס ה"רב-קו" צריך להיות מוגדר
כ"סטודנטיאלי".

לפי מיטב ידיעתי,פרופיל כזה אמור להטעין אוטומטית חוזה מסוג "ערך צבור" בהנחת סטודנט רגילה של 33%.
 
אני מעלה אפשרות לריבוי חוזים

פרופיל כרטיס ה"רב-קו" צריך להיות מוגדר
כ"סטודנטיאלי".

לפי מיטב ידיעתי,פרופיל כזה אמור להטעין אוטומטית חוזה מסוג "ערך צבור" בהנחת סטודנט רגילה של 33%.
אני מעלה אפשרות לריבוי חוזים
שמעתי כבר על כך שברב קו ניתן להטעין מספר חוזים (משהו שעדיין לא הבנתי למה הוא טוב, הרב קו הוא אישי הרי)
ואולי זה לא היה על הסטודנט. בכל אופן דן צריכים לזכות אותו על השלמת הטעינה כנדרש. מדובר בפרופיל סטודנט מאומת וקיים ובטעות עקב תום לב בשילוב טעות גם מצידם הוטען באופן שגוי.
 

dodoronon

New member
הבהרה

אני מעלה אפשרות לריבוי חוזים
שמעתי כבר על כך שברב קו ניתן להטעין מספר חוזים (משהו שעדיין לא הבנתי למה הוא טוב, הרב קו הוא אישי הרי)
ואולי זה לא היה על הסטודנט. בכל אופן דן צריכים לזכות אותו על השלמת הטעינה כנדרש. מדובר בפרופיל סטודנט מאומת וקיים ובטעות עקב תום לב בשילוב טעות גם מצידם הוטען באופן שגוי.
הבהרה
הם הסכימו לשלוח לי זיכוי עבור ההפרש בדואר. אבל אני רוצה לבדוק האם נעשה ניסיון לתבוע אותם על בעיות עם הרב-קו, כי שיטת המצליח הזאת ממש לא בסדר...
 
יש מצבים של ריבוי חוזים

אני מעלה אפשרות לריבוי חוזים
שמעתי כבר על כך שברב קו ניתן להטעין מספר חוזים (משהו שעדיין לא הבנתי למה הוא טוב, הרב קו הוא אישי הרי)
ואולי זה לא היה על הסטודנט. בכל אופן דן צריכים לזכות אותו על השלמת הטעינה כנדרש. מדובר בפרופיל סטודנט מאומת וקיים ובטעות עקב תום לב בשילוב טעות גם מצידם הוטען באופן שגוי.
יש מצבים של ריבוי חוזים
לדוגמא, לי יש חופשי חודשי של רכבת ואוטובוס בין תל אביב לפתח תקווה.
רציתי להטעין את הרב קו בכרטיס רכבת הלוך חזור מתל אביב לחיפה, זה נחשב חוזה אחר.

בלי קשר, הפרופיל אמור להיות מעל כל החוזים...
 

J e n i e

New member
זה לא מטעין אוטומטית את החוזה הנכון

פרופיל כרטיס ה"רב-קו" צריך להיות מוגדר
כ"סטודנטיאלי".

לפי מיטב ידיעתי,פרופיל כזה אמור להטעין אוטומטית חוזה מסוג "ערך צבור" בהנחת סטודנט רגילה של 33%.
זה לא מטעין אוטומטית את החוזה הנכון
לפחות לא בכל החברות.
אם שמים את הרב-קו על המכשיר, הוא כנראה מציג את הפרופיל שיש. אבל, הסתכלתי על המסך של הנהג כשהוא טוען, הוא יכול לטעון את כל האפשרויות: סטודנט, סטודנט 50%, ורגיל, באוטובוס שאני הסתכלתי. (נראה לי של קווים)

לי קרה שטענו לי סטודנט 50% כאשר בעצם מגיע לי 33%, ולא הצלחתי לשכנע את הנהג שזו טעות. זו הסיבה שהיום אני מסתכלת על המסך של הנהג כאשר הוא טוען לי כרטיסיה.
 

Citizen Y

New member
תגובה ממש מעצבנת של דן

הטענה שגויה ברב-קו
שלום,
השבוע עליתי על האוטובוס וביקשתי להטעין את כרטיס הרב-קו שלי.
הבאתי לנהג 30 ש"ח ואחרי שהתיישבתי שמתי לב שכתוב שהוטען 37.5, מכיוון שאני סטודנט, מגיעה לי הנחה של 33% ולכן היה צריך להיות כתוב שהוטען 45 ש"ח.

פניתי לדן, והם אמרו שהם מתנצלים אבל עליי היה להודיע לנהג כי אני סטודנט... זה די מעצבן, הרי למה נתתי להם כל כך הרבה פרטים אישיים אם לא בשביל לקבל הנחה, ובסוף אני צריך להסביר לנהג מה מגיע לי - הוא הרי רואה את זה במכונה שלו....
בכל אופן
רציתי לדעת האם בעיה כזאת או דומה התרחשה למישהו כאם עם הרב-קו?
האם הוגשה תביעה קטנה / ייצוגית בעניין הרב-קו עד כה?

לפי דעתי יש מקום להגשה של כזאת... כל כך מעצבן הרב-קו הזה.

יש עו"ד בקהל?
תגובה ממש מעצבנת של דן
וההערה שכתבת כל כך נכונה:
"הרי למה נתתי להם כל כך הרבה פרטים אישיים אם לא בשביל לקבל הנחה, ובסוף אני צריך להסביר לנהג מה מגיע לי - הוא הרי רואה את זה במכונה שלו...."

לא רק שבאף הטענה לא חשבתי בכלל להנחות את הנהג בדיוק איזה פרופיל מגיע לי (זה הרי כתוב במכונה!) גם שמעתי נהגים שמשתיקים בעדינות (דיי בצדק) נוסעים שניסו, הנהגים פשוט אומרים שהם יבדקו איזה חוזה מגיע לפי המכונה.

אולי זה באמת תלוי בחברה, בכל מקרה זה שהמכונה של דן משום מה לא מסננת לנהג את האופציות, זה לא סיבה להעניק שירות גרוע לנוסע, ועוד להצטדק אחרי זה.
 
למעלה