הטענה שגויה ברב-קו
שלום,
השבוע עליתי על האוטובוס וביקשתי להטעין את כרטיס הרב-קו שלי.
הבאתי לנהג 30 ש"ח ואחרי שהתיישבתי שמתי לב שכתוב שהוטען 37.5, מכיוון שאני סטודנט, מגיעה לי הנחה של 33% ולכן היה צריך להיות כתוב שהוטען 45 ש"ח.
פניתי לדן, והם אמרו שהם מתנצלים אבל עליי היה להודיע לנהג כי אני סטודנט... זה די מעצבן, הרי למה נתתי להם כל כך הרבה פרטים אישיים אם לא בשביל לקבל הנחה, ובסוף אני צריך להסביר לנהג מה מגיע לי - הוא הרי רואה את זה במכונה שלו....
בכל אופן
רציתי לדעת האם בעיה כזאת או דומה התרחשה למישהו כאם עם הרב-קו?
האם הוגשה תביעה קטנה / ייצוגית בעניין הרב-קו עד כה?
לפי דעתי יש מקום להגשה של כזאת... כל כך מעצבן הרב-קו הזה.
יש עו"ד בקהל?
הטענה שגויה ברב-קובקשות ושאלות (לא הכוונה)![]()
![]()
שלום,
השבוע עליתי על האוטובוס וביקשתי להטעין את כרטיס הרב-קו שלי.
הבאתי לנהג 30 ש"ח ואחרי שהתיישבתי שמתי לב שכתוב שהוטען 37.5, מכיוון שאני סטודנט, מגיעה לי הנחה של 33% ולכן היה צריך להיות כתוב שהוטען 45 ש"ח.
פניתי לדן, והם אמרו שהם מתנצלים אבל עליי היה להודיע לנהג כי אני סטודנט... זה די מעצבן, הרי למה נתתי להם כל כך הרבה פרטים אישיים אם לא בשביל לקבל הנחה, ובסוף אני צריך להסביר לנהג מה מגיע לי - הוא הרי רואה את זה במכונה שלו....
בכל אופן
רציתי לדעת האם בעיה כזאת או דומה התרחשה למישהו כאם עם הרב-קו?
האם הוגשה תביעה קטנה / ייצוגית בעניין הרב-קו עד כה?
לפי דעתי יש מקום להגשה של כזאת... כל כך מעצבן הרב-קו הזה.
יש עו"ד בקהל?