הטיפוסים מאחורי הפרסום באינטרנט

הטיפוסים מאחורי הפרסום באינטרנט

אם תהיתם איך נראים האנשים האחראיים על הפרסומת המעצבנות באינטרנט, מה קרה לסף הרגישות שלהם ואיך הם מצדיקים את המיאוס שנגרם לנו בכל פעם שאנחנו נכנסים לאחד האתרים הגדולים, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה בנענע.
 

copytogo

New member
אין סטנדרט. אנחנו קובעים

לא ייאמן שזה מה שיש להם להגיד. והכי קל זה להאשים חברות אינטראקטיב אחרות שהם גורמות למיאוס ולאנטי אינטראקטיב כי הן לא שמות איקס. חבל שהם לא מבינים שקריאטיב טוב לא חייב לעצבן, לא צריך לצעוק ובטח לא להפחיד. מספיק להיות חכם ולתת לצופה\קורא\משתמש משהו בתמורה - והמסר יעבור. "קשה להיות פרסומאי באינטרנט בארץ. בארה"ב אין לכל אחד מה להגיד, ולא כל אחד חושב שמגיע לו". דווקא קל - אפשר לתת תירוצים של מאמני כדורגל...
 
למעלה