הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.

 

davidfainshtein

New member
מנהל
==1==

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
==1==



 

davidfainshtein

New member
מנהל
==2==

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
==2==





 

davidfainshtein

New member
מנהל
==3==

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
==3==
בדרך לפארק הלאומי. בשיירה עם הטריומף של אגזוזברקס, השוסון והסוחוי של המוזיאון.



 

davidfainshtein

New member
מנהל
==4==

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
==4==





 

davidfainshtein

New member
מנהל
==5==

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
==5==





 

davidfainshtein

New member
מנהל
==6==

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
==6==





 

davidfainshtein

New member
מנהל
==7==

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
==7==





 

davidfainshtein

New member
מנהל
==8==

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
==8==





 

davidfainshtein

New member
מנהל
==9==

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
==9==



 

davidfainshtein

New member
מנהל
==10==

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
==10==
ולסיום, אייל רכניץ והצעצוע ה"חדש" שלו.
תתחדש, אייל!



 
תודה על התמונות ואכן היה מרגש...מאד!

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
תודה על התמונות ואכן היה מרגש...מאד!
לא בכל יום זוכה אספן לחשוף רכב "חדש" ועוד משהו מיוחד כמו האוטובוס הכחול.
אז ראשית, לתואר "גיבור היום" ראויים שניים: איל עובדיה האחד והיחיד שסחף את כולנו והשקיע זמן ומאמץ, בקיצור, הנהיג את כולנו.
ושלמה רז, מנכ"ל "הארגז" שהושיט יד ומשאבים ו"אירח" את האוטובוס בשני מתחמי החברה ברמלה ובתל אביב וגרם לכך שיצאה יצירה יפייפיה ועוד במקום שבו נוצר הרכב...
כל אחד מהחבורה שהתקבצה כאן, בפורום, תרמה משהו והכל ברוח טובה שעשתה את העניין פשוט לכייפי.
אני מבקש להודות גם על משהו אישי מאד: במהלך האירוע קרסתי מהתייבשות וזכיתי לראות את הנט"ן מבפנים.. מייד התייצבו החברים מהאוטובוסים ונידבו מיים, כרית ובעיקר דאגה ואכפתיות. הם ובנוסף גם את שלי, רופאה שהגיעה עם אלפא רומיאו ולא זזה ממני עד שהבת שלי הגיעה. לכולם תודה רבה רבה.
וכעת לתמונות מהדרך הארוכה שעשינו עד שהגענו עד הלום...
אפשר לראות את הרכב בתקופת ההמתנה באחיסמך, את תיקוני הפחחות ב"הארגז" רמלה, את ההעברה ל"הארגז" בתל אביב בלווי ה"צהוב", את העבודה בתא הצבע .













 
והנה המוסטנג באירוע שהוקדש ל 50 שנה למוסטנג...

תודה על התמונות ואכן היה מרגש...מאד!
לא בכל יום זוכה אספן לחשוף רכב "חדש" ועוד משהו מיוחד כמו האוטובוס הכחול.
אז ראשית, לתואר "גיבור היום" ראויים שניים: איל עובדיה האחד והיחיד שסחף את כולנו והשקיע זמן ומאמץ, בקיצור, הנהיג את כולנו.
ושלמה רז, מנכ"ל "הארגז" שהושיט יד ומשאבים ו"אירח" את האוטובוס בשני מתחמי החברה ברמלה ובתל אביב וגרם לכך שיצאה יצירה יפייפיה ועוד במקום שבו נוצר הרכב...
כל אחד מהחבורה שהתקבצה כאן, בפורום, תרמה משהו והכל ברוח טובה שעשתה את העניין פשוט לכייפי.
אני מבקש להודות גם על משהו אישי מאד: במהלך האירוע קרסתי מהתייבשות וזכיתי לראות את הנט"ן מבפנים.. מייד התייצבו החברים מהאוטובוסים ונידבו מיים, כרית ובעיקר דאגה ואכפתיות. הם ובנוסף גם את שלי, רופאה שהגיעה עם אלפא רומיאו ולא זזה ממני עד שהבת שלי הגיעה. לכולם תודה רבה רבה.
וכעת לתמונות מהדרך הארוכה שעשינו עד שהגענו עד הלום...
אפשר לראות את הרכב בתקופת ההמתנה באחיסמך, את תיקוני הפחחות ב"הארגז" רמלה, את ההעברה ל"הארגז" בתל אביב בלווי ה"צהוב", את העבודה בתא הצבע .
והנה המוסטנג באירוע שהוקדש ל 50 שנה למוסטנג...

 

אוהדא11

New member


הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
 

alantan

New member
תתחדשו וכל הכבוד לכל העושים! רב תודות על התמונות, הן נהדרות.

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
תתחדשו וכל הכבוד לכל העושים! רב תודות על התמונות, הן נהדרות.
רואים שהושקע מאמץ רציני בשיפוץ. חבל רק שאין אפשרות להפעיל קו שירות אמיתי עם אוטובוסים משופצים, לא כל השנה, רק ב"ימי נוסטלגיה" פעם בשנה.
 

בועז ל

New member
כשמביטים בתמונה הראשונה ולאחר מכן בבאות אחריה, מבינים טוב

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
כשמביטים בתמונה הראשונה ולאחר מכן בבאות אחריה, מבינים טוב
יותר את משמעות המושג "תחיית המתים". לך תאמין שמהגרוטאה המכוערת הזאת עוד עתיד לצאת אוטובוס נוסטלגי, חביב ו...נוסע!
לכל העוסקים במלאכה.
 

אורי404

New member
שתיהנו מעתיד טוב יותר עם האוטובוס החדש-ישן

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
שתיהנו מעתיד טוב יותר עם האוטובוס החדש-ישן
נהניתי לראות גם את יתר השרשור עם הרכב ה"חדש" של אייל, את המוסטנג ושל מכוניות נוספות, שבצבצו בתמונות.
 
תודה רבה דוד על התמונות

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
תודה רבה דוד על התמונות
ותודה גם לכל החברים העוסקים במלאכה. גאה להיות חלק מכם!!
 

amit1270

New member


הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
 
יפה מאוד ! בהצלחה מכל הלב !
והערונת:

הטייגר הכחול - הופעה פומבית ראשונה
באירוע השנתי של מועדון ה-5 בגן הלאומי ברמת גן הוצג לציבור לראשונה החבר החדש במועדון - הטייגר הכחול.
Leyland Royal Tiger Mk. II Worldmaster - שם בריטי אצילי לאוטובוס כיאה לאחד עם עבר כה מפואר.
גיבור היום - מודל 1965 יחגוג בקרוב יובל שנים. האוטובוס, תוצרת חברת "הארגז" (מרכב) הוזמן ע"י ממשלת ישראל ושימש את הקריה למחקר גרעיני בנחל שורק. בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הושבת, הורד מהכביש ונמכר למר משה טוויג ז"ל. במשך כ- 20 שנה שימש בתפקיד הלא זוהר כמחסן בפתח תקווה.
לאחר מותו של מנשה טוויג, האוטובוס נמסר לקבוצת חברים, חברי הפורום.
בתום טיפול ראשוני, הרכב הניע וחולץ בכוחות עצמו וזאת לאחר עשרות שנים ללא תנועה.
שיפוץ מרכב האוטובוס בוצע באדיבות חברת "הארגז" והועמד בראשה, מנכ"ל החברה, שלמה רז.
בתום מלאכת שיפוץ ושימור שנמשכה קרוב ל- 8 שנים, האוטובוס עבר טסט בהצלחה ועלה שוב לכביש כרכב אספנות.
יפה מאוד ! בהצלחה מכל הלב !
והערונת:
כואב הלב לראות כך את אוטובוס השוסון של המוזיאון עם חלודה והזנחה. לדעתי חשוב יותר להשקיע כל משאב אפשרי בשוסון של המוזיאון שהוא השוסון הפעיל היחיד בארץ. במצריים ישנם שני שוסונים פעילים אך מדגם שונה ומאוחר יותר וכנ"ל בעיר ביירות בלבנון שם יש שוסון יחיד משומר אך ללא מנוע.
הייתי שמח לו מנכ"ל הארגז היה מוכן לעשות משהו למען השוסון האומלל. בעבר הפכו בהארגז שוסונים מיד שניה (שכך הגיעו מצרפת בחלקם) מדגם בינעירוני שהגיעו מצרפת לשוסון כרטיסנית עירוני. כך היה כל עוד יבואן שוסון היה קייזר פרייזר ממפרץ חיפה. בשנת 1955 החליטו הקואופרטיבים לזנוח את פרייזר ולייבא שוסונים באופן עצמאי בזול יותר וללא עמלות. אברהם דוד ליכטמן, ז"ל, נסע לפריז, סגר עסקה על רכישה ישירה בת 11 שוסונים מוגמרים מהמודל המאוחר יותר תוך דקות, וכך היה. הללו הגיעו בטפטופים לנמל חיפה (בכל אוניה שניים או שלושה), עברו מכס, עברו רישוי מהיר ומיד הוסעו לירושלים. פחות משבוע מאז נפרקו בנמל חיפה - הם כבר הופעלו בקו. (66-130 עד 66-141).
הכי חבל לי היא העובדה המצערת שהחבר היקר - גדליה איילון, ז"ל, איננו איתנו כי אם גדליה היה חי ופעיל, הוא היה מסוגל לסייע רבות בשיקום הטייגר הכחול היפה שלכם כולל כל חלק אוטנטי. בערד, במגרש הגרוטאות של המוזיאון, ניתן למצוא פנסים אחוריים מקוריים של הדגם. שם גם ניתן למצוא כסאות מקוריים ולא של מרצדס. אשמח לדעת שהטיפול ממשיך להיות מסור בכחול. עלו והצליחו !!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה