החתונה הקטנה שאנו חושבים עליה...|עז

הדס28

New member
החתונה הקטנה שאנו חושבים עליה...|עז

החתונה שלנו היא בסימן אינטימיות ואהבה. אנחנו ממשים את אהבתינו אך לא רוצים לחגוג אותה עדיין עם כלל הדודים/חברים לעבודה של ההורים ועוד ועוד אנשים שלא קשורים כרגע לסיום המסע (ותחילתו של אחר) שלנו. אנחנו רוצים לראות בעת הטקס רק אנשים קרובים ואהובים ולכן אנחנו מפרידים את הטקס מהמסיבה. לקח לנו זמן רב להגיע עד הלום ולכן אין לנו סבלנות לחכות ואנחנו רוצים להתחתן כבר. לא חשבנו על שום דבר קונקרטי ולכן אנחנו פתוחים לרעיונות. הרעיון הוא טקס דתי מלא (לא ארוך ומייגע) וארוחה לאורחים נכון לעכשיו אין לנו העדפה מסויימת של אוכל. הכיוון הוא בשרי. בלי D.J וריקודים. מבחינת הזמן אנחנו גם מאוד גמישים ערב, צהריים, אמצע שבוע, שישי.
 
אולי תנסי בנמל תל אביב באחת

המסעדות או בבית קפה עם תפריט נחמד, מוזיקת ג´אז קלילה כזו בשעת בין ערביים יכול ליהות לגמרי לא רע.
 

ציפורוש

New member
אתם מחפשים במרכז דוקא?

כי אני שמעתי על חתונה מתוק, שהחופה הייתה בבית הכנסת העתיק בקצרין (בין חורבות בית הכנסת, יותר נכון), ויש שם מקום שאפשר לשבת אחר כך.. אבל זה גם יותר צפונה וגם יותר בחוץ..
 

הדס28

New member
לאו דוקא בתל אביב, אבל...

אנחנו לא נעולים על תל אביב בכלל. נשמח קצת לצאת מהמרכז, אבל לא ברמה של קצרין. רחוק מדיי. אנחנו מאזור המרכז (נווה סביון, אור יהודה)
 

ציפורוש

New member
יש לי ספר בבית שקוראים לו ´פינות

חמד´ על כל מיני מקומות יפים לכל מיני ארועים.. (טיול, אדם מחו"ל שרוצים להראות לו מקומות, מקומות יפים ושונים לארועים) אני אסתכל הערב שם לחפש לך אם יש משהו באיזור.
 

הילית*

New member
זה בדיוק מה שחבר שלי רצה....

ואני סירבתי כי רציתי לשתף את כולם וגם ידעתי שמאוד קשה יהיה לשכנע את ההורים שלי בכך (אני בת בכורה ובת יחידה!). אז מה שהוא חשב בזמנו זה להזמין הורים, אחים ואחיות ולהתחתן במסעדה על המגדל בעזריאלי- מאוד רומנטית לדעתי.... ודרך אגב שם הוא גם הציע לי נישואין בכל מקרה כל הכבוד על הדרך שבה אתם בוחרים לעשות זאת. סך הכל חגיגת הנישואין שלכם היא שלכם בלבד... אני מאוד מעריכה את הבחירה שעשיתם!
 

אתי@

New member
המלצה חמה: מבצר שוני

בין בינימינה לזכרון. את החופה עושים באמפיתאטרון ואת הארוחה עושים על גג המבצר. מקום יפיפה והאוירה קסומה - ממש כדאי ללכת לראות.
 

נעמה טל

New member
לגבי הטקס הדתי ../images/Emo13.gif

טקס דתי ולא "מעיק" אלא בתיאום עם הזוג ועל פי רצונותיו וכו´ (במסגרת ההלכה) אפשר לעשות באמצעות רבנים מעמותות "צהר" או "מרקם" (ששייכים לבנין שלם). אם תרצי טלפונים וכו´ תגידי, ואני אחפש.
 

נופר30

New member
עמותת צוהר

6597833-03 חוץ מזה את יכולה לקחת כל קייטרינג טוב ולעשות את החתונה בכלמקום שאת רוצה לדוגמא להשכיר אוטובוס לרדת לפארק תמנע ושם לאור הטבע לאכול את האוכל של המסיבה כולל הקייטרינג או על המצדה או במערות בית גוברין יש להם מקום אירועים שם או על חוף הים באיזה מבצר או במכמורת פשוט למצוא מקום וכל קייטרינג טוב יגיע לשם אם את רוצה יש לי גם קייטרינג טוב א
 

yifi

New member
אנחנו גם מחפשים מקום

קטן ולי המליצו על הבית הירוק, ליד האוניברסיטה בת"א.
 
למעלה