החתונה ביום שישי - סיכום

החתונה ביום שישי - סיכום

השבוע המטורף והמקסים הזה יגיע לשיאו ביום שישי בצהריים . אלמלא כמה אנשים נפלאים הדבר לא היה קורם עור וגידים ויוצא לדרך וכל כך כייף לנו לשתף אתכם בחתונתנו ולהיות מעורבים באוכל בתכנון ובהפקה . אז מה הולך להיות לנו שם : המקום מרכבות לטרון אתר פעילויות לילדים הכולל אטרקציות מדהימות לגבי סוג האטרקציות נא להיכנס לאתר בכתובת זו WWW.MERKAVOT.CO.IL קישור למפה בתחתית הדף. הכניסה למתחם חינם והיא כוללת את כל האטרקציות שיש בדרך כלל כולל מתקני מים אז לבוא גם עם מגבות ובגדי ים לילדים . החתונה תהיה במתכונת זו : בר- יעמוד לרשות האורחים ויחלק שתיה בירה ויין וכיד המלך DJ - ידאג למוזיקה רקע וריקודים. אוכל - על מנת לא להכביד על האורחים ביקשנו להביא מאכל במקום צ'ק . כך נוכל להנות מאוכל גורמה והרשימה כוללת אוכל מדהים כמו סושי, פשטידות קוסקוס לחמים סלטים עוגות ומה לא לילדים יחולקו נקניקיה שיוכנו במקום. כמות האנשים חייבת להיות מדוייקת כדי שהאוכל יספיק לכולם כך שמי שמתכוון לבוא ושמר את זה בסוד שיצור קשר בדחיפות עם d a n i e l s 5 כדי שיתאמו מאכל , אחרת נקלע למצב שלא יהיה מספיק אוכל לכולם . מאחר ואתם מביאים איתכם את האוכל אתם מתבקשים לא לאחר ולהגיע עד השעה 11:30 גג 12 כדי שיהיה אפשר לארגן את האוכל ולהנות מכל המתקנים , החופה תיערך באזור השעה 12 וחצי אחת. אנחנו נהיה שם מוקדם כדי לארגן את המקום לכבודכם ויש לנו גם להתארגן לקראת החתונה מי שיכול לבוא מוקדם כל עזרה תתקבל בברכה , גם לגבי הקיפול שיכלול בעיקר איסוף של סכום וצלחות שאנחנו שוכרים לצורך האירוע. אני אנצל במה זו שוב כדי להודות לגברת אחת שבהתנדבות מפיקה בפועל הכל - d a n i e l s 5 שיודעת לתכנן ולשאול את השאלות הנכונות כדי שהכל יהיה מושלם ולא יהיה חסר . אוהבים אתכם ומתרגשים מאוד מאוד . חני ויאיר.
 

d a n i e l s 5

New member
ומוסיפה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בקשה לכל ההורים ! א. לא לשכוח להביא כובעים !!!!!!! ב. כל הורה שמכיר את הילד שלו ויודע שהוא לא אוכל כלום חוץ מביסלי, במבה וכדומה .....שידאג להביא איתו ! ג. המתקנים בשטח כמו שכבר כתבתי מתאימים לילדים מגיל 1 - 15 והם מ-ג-נ-י-ב-ים !!!!! ד. למרות מה שיאיר כתב , אני מבקשת לבוא עם האוכל עד 11:30 , גם בכדי שנוכל לסדר , ובעיקר בכדי שהילדים שלכם גם יספיקו להנות מהמגוון הרחב והמגניב של המתקנים וההפעלות ! ה. הכי חשוב ....ליד כל מתקן יהיה מפעיל מבוגר אחראי מטעם המקום ! יהיה נחמד יהיה מגניב יהיה סבבה רק תבואו עם הרבה שמחה !
 

נקיטה...

New member
../images/Emo25.gif

תגיד זה שאתם מגיעים לפני בכדי להתארגן זה...בשביל שלא יראו את ה"אבועגלה" שאתה עושה לקראת החתונה?
נשיקות מותק.
 

d a n i e l s 5

New member
../images/Emo41.gif ה-ב-ה-ר-ו-ת ../images/Emo41.gif

נשאלתי במסרים , עניתי שם ועונה גם כאן לכל מי שתוהה 1. האתר הוא אומנם אתר בתשלום בכל יום רגיל , ביום שישי 6.10 האתר פתוח רק לטובת החתונה ולאורחי החתונה התשלום על המאחרים (החתן והכלה) . 2. האתר מסודר ומאורגן לקהל , שזה אומר שרותים , אבטחה , מפעיל ליד כל מתקן ! 3. בבר - יהיו משקאות קלים - משקאות אלכוהוליים (כגון בירה, יין ועוד) - פינה למשקאות חמים (קפה-תה) . אם יש עוד שאלות , אשמח לתת תשובות.
 

Rinattt

New member
תגידי,

אם הם גרים בראש העין התקליטן ישים לנו דעסה?
מחכה כמוך למחר...
 

השתקנית

New member
רעיון מדליק - מזל טוב והרבה אושר

שיהיו לכם אחלה חיים עם הרבה הרבה אהבה אושר הבנה בריאות וכו' וכו' וכו'
 
394 מוזמנים

4 שעות להקים חופה מסנאדות שלקחתי מסניף הצופים 6 מטר כל סנאדה 781 מיליקרי - הקרינה שהטלפון שלי הוציא היום 78 קוביות קרח מחכות לי בנס קפה הקר שלי 180 אנשים ציפינו להזמין 300 צלחות כבר מחכות שם 30 פעמים חתכנו בד כדי לכסות את השולחן 5 זה הסוף של השם שלה - המנוע של הארוע הענק הזה 6 שלוחנות מתקפלים לקחתי מהסוכה של העבודה 12 שעות זה הזמן שעד כל זה יתחיל 150 נקניקיות יגיעו לארוע 1450 בועות יצאו מהמקווה כשחני נכנסה ועכשיו שודרג לג'קוזי גם אני רוצה כמו כל היהודים ...
 

קטי30

New member
../images/Emo178.gif../images/Emo6.gif../images/Emo24.gif

ספירת מלאי כלנית
גיע לכם בייג טיים
אושר גדול מה גדול
ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק לבלבות לכם זוג יונים מחר מתחתנים כולנו על קוצים כמה שעות נשאר לנו........
 

d a n i e l s 5

New member
רגעעעעעעעעעע

גם אני סיימתי עכשיו :) כמה שעות נשארו עד שתשכימו אותי ? יפה לך פזור , ככה בספירת המלאי . הכי חשוב...... פן עשית?
 
1 חיבוק ענק לשניכם

2 נשמות שהתבחרו למסע קסום של אהבה 1000 נשיקות 777 דמעות של התרגשות שיהיה לכם הכי הכי הכי הכי בעולם
ולך - גברת מנוע 5 - שולחת עוד
מיוחדת עבורך. על מי שאת: נאה. דורשת. ומקיימת בענק
 
למעלה