החתול שלי נעלם

שיפ1

New member
החתול שלי נעלם

אותלו, חתול שחור חום עם פרווה עשירה וצלקת ברגל אחורית נעלם ברחוב שנקין בגבעתיים ביום ג' בערב, הוא דור שני אצלי, בן שש בערך, מסורס, עם אוזן מסומנת אך ללא שבב. נכנס ויוצא מן הבית, חופשי. באותו ערב היה בבית ונכנס חתול זר לאכול, אותלו זינק עליו, הם נאבקו, ברחו ונעלמו. כשחיפשתי אחריהם מצאתי רק את החתול הזר, אבל את אותלו כאילו בלעה האדמה. היו לו כבר העלמויות, אבל הצמידות לקרב מדאיגה אותי, וגם הזמן שחלף מאז אבד. חיפשתי בכל האזור, קראתי לו וחיפשתי סימני מאבק, דם, תאונה ומה לא. לא מצאתי שום עדות לכלום וגם לא שמעתי משהו חריג. אני מאוד מודאגת... אולי מישהו נתקל במקרה בחתול שחור אבוד, או פצוע?
 

שיפ1

New member
ועוד תמונה

אני יודעת שהסיכוי קטן וגם אשאיר מודעה אצל הוטרינרים בסביבה, אבל אני חייבת לנסות בעוד דרכים.. 0544673286
 

MeWithoutU

New member
חיפוש חתול

קודם כל...הכי טוב זה לחפש בעיקר בשעות הערב...שאז יותר שקט...תקראי בשם שלו ואם הוא בסביבה בטוח הוא ישמע אותך! ככה גם יהיה לו יותר קל לשמוע אותך! תצאי לחפש אותו עם טונה ריחנית...ותמשיכי לקרוא בשמו גם משהו שעושה רעש יכול לעזור (כמו אוכל יבש בקערה...או איזה כדור שהוא משחק איתו שעושה רעש) בנוסף לזה חפשי באזור שלך אנשים שמאכילים חתולי רחוב...אולי במקרה הצטרף אליהם חתול חדש... אל תייתאשי!...בפורום הזה יש הרבה אנשים שהחתול שלהם הלך לאיבוד...וחלקם מצאו אותם אחרי יום יומיים...חלקם אחרי שבוע שבועיים ויש כאלו שאחרי יותר זמן! מקווה שתצליחי למצוא את היפיוף!
 

יצורה

New member
תתלי מודעות באיזור

וגם אצל וטרינרים וחנויות בע"ח בסביבה ופרסמי בעוד לוחות אינטרנטיים (רשימת לוחות נמצאת בקישורי הפורום). אני יודעת שבאיזור שיינקין יש אנשים שמאכילים חתולים, נסי לדבר גם איתם שישימו עין. תוכלי למצוא במאמרי הפורום עוד עצות לחיפוש חתולים אבודים. שולחת לך מסר...
 

lostharpy

New member
היי נועה

קראתי במאמרים את העצות לחתול אובד אבל מה קורה לחתול שכל היום מסתובב בחוץ ופשוט לא חזר הביתה מאתמול? אנחנו דואגים ואפילו חיפשנו אותו אבל הוא עדיין לא חזר... אנחנו גרים בישוב לא גדול, כבר שנה שלמה שהחתולים רגילים לטייל בחוץ והם הרבה פעמים עוזבים את הגינה שלנו לטובת הרפתקאות... אני פשוט לא יודעת מה לעשות (מלבד לחכות למחר וליצור קשר עם וטרינרים מקומיים)
 

יצורה

New member
למסור לה משהו? ../images/Emo3.gif

בינתיים להמשיך לחפש. אם יש ארגז חול בבית - לפזר חול באיזור. אם לא, לחפש אותו בסיוע של קופסת טונה \ פנסי פיסט \ אוכל ריחני אחר. אפשר גם להיעזר בצלילים שהחתול מכיר (רשרוש של קופסת האוכל, למשל). אם יש באיזור שכנים עם מחסנים וכו' - לבקש מהם שיבדקו אם הוא נסגר שם בטעות. רצוי לערוך חיפושים בשעות שקטות בהן יש מינימום דברים שיפחידו את החתול ויגרמו לו להתחבא במקום לבוא אליכם (לפנות בוקר, למשל).
 

lostharpy

New member
תודה על העצות

אין לו ארגז חול כי הם עושים צרכים בחוץ ההורים שלי והחתולה יצאו לחפש כבר כמה פעמים ברחובות בסביבה מקווה שהוא יצוץ מעצמו
 

lostharpy

New member
שובו של הנסיך הקטן

לבסוף הוא חזר הביתה בעצמו, נכנס והודיע על בואו ביללה ודרש שנלטף אותו בזמן שהוא אוכל (יש לי חתולים מפונקים משהו פחד) מודה שנלחצתי ובעזרת הפורום הבנתי שהם פשוט שוכחים מי דואג להם בבית
תודה מקרב לב על העצות
 
למעלה