החתול שלי והמיטה שלי

nirityogev

New member
החתול שלי והמיטה שלי

הי לכולם, יש לנו חתול בערך שלושה שבועות, הוא מתאקלם יפה ונראה שטוב לשני הצדדים. בשבועיים הראשונים הוא נהג לשבת בעיקר על כורסה אחת שמשום כך כונתה על ידינו "כסא המלך", גם במשך היום כשהוא ישן וגם במשך הלילה כשכולנו עולים לישון בקומה השנייה בביתינו. בשבוע האחרון הוא נקשר אלינו יותר ויותר ומרגיש יותר חופשיות לשבת בסלון גם על הספות ועל כורסאות אחרות. ברצוני לציין שעם זה אין לנו בעייה. מלבד זה הוא התחיל לעלות יותר גם לקומה השנייה בבית שבה נמצאים כל חדרי השינה. איננו רוצים שהוא יעלה על המיטות של הילדים ושלנו בגלל בעיית השערות ולכן בשעות היום אנו סוגרים חדרים אלו. בזמן הלילה הדלתות מוגפות בחדרי השינה ולכן הוא נשאר בסלון. בימים האחרונים הוא ניסה כמה פעמים להישאר בשעות היום באחת מהמיטות וגם בלילה כשאנו עולים לישון הוא מילל מעט ואנו מבינים שהוא רוצה להיות איתנו. אשמח אם מישהו יכול לייעץ מה לעשות? האם להמשיך להרגיל אותו שעל המיטות לא עולים, אולי לקנות לחדר השינה שלנו כורסת "פו הדוב" כמו של הילדים שהוא יוכל לישון עליה, אבל אז אולי הוא יקפוץ למיטתינו באמצע הלילה? בתודה מראש לכל מי שיש לו ניסיון ויכול לעזור..
 
זה כיף שהם ישנים איתנו במיטה

זה מחמם, וזו הרגשה נפלאה, ושערות.... לא בעיה עם קצרי שיער.
 

טליה ג

New member
גם אני אישית אוהבת לישון עם חתולים

הלילה ישנתי כמה שעות טובות עם ויקי, שהתנהגה למופת והתכרבלה איתי צמוד, גרגרה והתפנקה והייתה הרבה יותר יעילה מסדין חשמלי. גם שערות היא כמעט ולא משירה, בניגוד לפיוטר ותולה המבוגרים. אבל יש אנשים שלא אוהבים שהחתול נכנס להם למיטה, וזו זכותם.
 

nirityogev

New member
חתול במיטה

אולי זה מחמם ונפלא אבל השערות בכל זאת לא רצויות במיטתינו. כמו שהציעו אחרים ננסה להבריש ואולי פחות שיער ינשור.
 

טליה ג

New member
לא להכניס אותו לחדר השינה

כורסת "פו הדוב" לא תעזור, כי אם יתחשק לו לעלות דווקא על המיטה, הוא יעלה על המיטה. אם אתם לא רוצים שהוא יעלה על המיטות, פשוט תסגרו את הדלתות, גם בלילה, אל תיכנעו לו, כמה שהוא יילל , ואל תתנו לו להיכנס. ברגע שיהיה תקדים חיובי מצדו, הוא יפרש את זה כהסכמה מצדכם וימשיך לגלות עניין בחדר השינה.
 

nirityogev

New member
חתול במיטה

תודה, וזה מה שבעלי טוען שצריך להיות החלטיים ועקביים בנושא והוא יתרגל למרות שכרגע הוא מילל כשלא נותנים לו לעלות על המיטה. אולי אני אקנה בכל זאת מיטה בשבילו ואם הוא יסכים אז מה טוב.
 

Usagi

New member
קודם כל אני שמחה שיש לכם מלך בבית

ושאתם אוהבים אותו והוא מתאקלם אצלכם יופי יופי. אפשר לתת המון עצות. העניין שהוא רוצה לישון לידכם זה בגלל שהוא רוצה להיות קרוב אליכם כי אתם עכשיו ההורים שלו. את יכולה לקנות לו מיטה לחתולים קטנה בחדר שלכם ולהרגיל אותו לישון שם בלילה. אם את מודאגת מעניין בעניין השערות - אז הפתרון הוא שאפשר לסרק אותו כל יומיים עם מברשת לחתולים וזה מצמצם את הנשירה אם לא נוח לך שהוא ישן איתכם ביחד אז תרגילי אותו לישון במיטה קטנה וחמימה שתניחו לידכם, הוא פשוט רוצה להרגיש קרוב אליכם - חתולים מאוד אוהבים קרבה ובמיוחד שהוא במקום חדש, הוא פשוט רוצה להשתלב. אצלנו בי שלנו ישן איפה בא לו (כי אנחנו אוהבים שהוא לידינו קשה לכולנו להרדם אם בי לא בא ועושה גיחה קצת אצל כל אחד) הוא יושן עלינו (מחמם יופי יופי את הרגליים), יושן על המיטה, יושן איתי על הכרית ועניין השערות לא מפריע כי אנחנו מברישים אותו וזה גם כיף לו וגם הוא פחות משאיר אחריו שערות. הכל לשיקולך ובהצלחה
 

T i k t a k i t

New member
בעניין המיטה ..

נבי שלנו ישן מאז היום הראשון שלו אצלנו בכל מקום מלבד מלבד הכרית היפה שקנינו לו
 

לאבלי1

New member
מתה על השינה איתם,זה התענוג הכי

גדול בעולם ומי שיהיה לו בעייה עם זה שיחפש לו בת זוג אחרת,אני ישנה עם החתולים נקודה! אין כמו שינה עם חתולים מתוקים בחורף.
 

YulaShpil

New member
תתפלאי, אבל גם חתולים נוחרים!

כשמיק תופס צינון לפעמים, הנגריה נפתחת....
 

ורד 34

New member
אצלנו בעלי עובד בלילות

ואני ניכנסת למיטה עם בלו. שהיא דורת את הפינוק של חצי שעה שלה. ויש גם את מיצי שאם יא מוותרת על התינוקת שלי. היא ישנה לרגלי ומחממת אותם. ויש את שוקו שנישכבת בצד של הבעל. הכי אני אוהבת שהן נישכבות על הכרית שלו. ואז אני מרגישה הכי טוב יותר מאשר עם בעלי
 

טליה ג

New member
איזה מלאך יפהפה!

אין כמו מראה של חתול ישן! גם אני אוהבת לישון עם ויקי, בתנאי שהיא מתכוונת גם לישון ולא ממטיילת לי על הטלפון ועל שולחן האיפור ומעיפה תכשיטים על הרצפה. אבל אני תמיד מרגישה באיזה מצברוח ויקי. מתישהו לפנות בוקר(עוד היה כמעט חשוך לגמרי) היא ייללה לי על יד הדלת, והכנסתי אותה, אבל היא מיד נכנסה מתחת לשמיכה, גרגרה והתפנקה, בלי ניסיון הכי קטן לנשוך או לשרוט! בקשר להכנסת מיטה קטנה לחדר, זו בעייה, כי מי ערב לכך שהחתול באמת יסכים לישון שם? חתולים תמיד נמנעים ממקומות שנועדו במיוחד בשבילם ומעדיפים את המיטות שלנו!
 

nirityogev

New member
חתול במיטה

תודה, ואני מקווה שאני אצליח להרגיל אותו לכורסה קטנה לידינו. אני מבינה שזה נחמד שהוא משמש תחליף לסדין חשמלי אך למרות זה לא מתאים לנו שערות במיטה. אני אקנה גם מברשת מפני שזה יוריד בכל מקרה את מנת השערות ברחבי הבית.
 

ב ר ל י ן

New member
גם לנו יש בעיה דומה../images/Emo3.gif

אנחנו חושי ואלכסיס, ויש איזו ברלין אחת שקופצת למיטתנו באמצע הלילה. איך נרגיל אותה שעל מיטתנו לא עולים?
 
למעלה