החתולונים החצופים מכים שנית
שלום, חתולנים חצופים שסיפרתי כאן עליהם הביאו את האח שלהם הג'ינג'י (רדי)או שזה חתול שהצטרף לחבורתם אני לא בטוחה , בכל מקרה הם ממשיכים את ההשלטות שלהם על הגינה שלנו, ומבריחים את לילי החתולה המקורית שהבאתי איתי, אני מנסה לשכנע את בעלי להפוך אותה לחתולת הבית שלנו יחד עם בוטן-פיסטוק אבל הוא לא מוכן ואומר שמספיק שקיבל את בוטן וכו' וכו', מה אני עושה עם החתולונים?הם אוכלים ללילי את האוכל ועכשיו גם שאני מכניסה אותה לאכול בבית הם מצליחים להכנס ועושים באלאגן בבית,פעם שעברה הם ישבו בסלון האורחים והשתכשכו בשמש עד שקלטנו שהם שם,אשכרה היינו בהלם,והם לא מפחדים מכלום זה החלק המוזר,גם שעושים להם קישתא הם ממשיכים לשבת ולהינות,מה נסגר? טיפים מישהו? איך אשכנע את בעלי לגבי החתולה?ומה לגביי הלבנים וחדש?
שלום, חתולנים חצופים שסיפרתי כאן עליהם הביאו את האח שלהם הג'ינג'י (רדי)או שזה חתול שהצטרף לחבורתם אני לא בטוחה , בכל מקרה הם ממשיכים את ההשלטות שלהם על הגינה שלנו, ומבריחים את לילי החתולה המקורית שהבאתי איתי, אני מנסה לשכנע את בעלי להפוך אותה לחתולת הבית שלנו יחד עם בוטן-פיסטוק אבל הוא לא מוכן ואומר שמספיק שקיבל את בוטן וכו' וכו', מה אני עושה עם החתולונים?הם אוכלים ללילי את האוכל ועכשיו גם שאני מכניסה אותה לאכול בבית הם מצליחים להכנס ועושים באלאגן בבית,פעם שעברה הם ישבו בסלון האורחים והשתכשכו בשמש עד שקלטנו שהם שם,אשכרה היינו בהלם,והם לא מפחדים מכלום זה החלק המוזר,גם שעושים להם קישתא הם ממשיכים לשבת ולהינות,מה נסגר? טיפים מישהו? איך אשכנע את בעלי לגבי החתולה?ומה לגביי הלבנים וחדש?