החתולה שלי עצבנית ומופחדת-מה לעשות?

yuvalfrr

New member
החתולה שלי עצבנית ומופחדת-מה לעשות?

מצאנו חתולה לפני כשבועיים , כשהיא בת כחודש - חודש וחצי ע"פ הוטרינר. בימים הראשונים היא הייתה סגורה בחדר של אחותי , ולא יצאה משם. בחדר היה לה - שמיכות , ארגז חול לצרכים , בונזו רטוב (אין לי מושג למה - אחותי טוענת שהוטרינר אמר שזה מה שהחתול אוכל) , חלב , ומים. מהיום הראשון ניכר היה כי היא מאוד מפוחדת , עם הזמן היא פחדה פחות ופחות כאשר נכנסתי לחדר או ניגשתי אליה. אחרי כמה ליטופים היא הייתה קופצת על ידי ונושכת נשיכה ידידודית , וכו'.. עכשיו , העברנו את מקומה ופתחנו את כל הבית בפניה. היא מסתובבת בבית כל הזמן , אך נראית מפוחדת ומבוהלת כל הזמן. רצה ממקום למקום במהירות שיא , ונרתעת לעתים כשניגשים אליה. היא קופצת על המיטה שלי ושורטת אותה , וכאשר היא ישנה איתי בלילה היא לא בדיוק מנעימה את זמני. כעת , יש לה מצבי רוח רציניים , לפעמים אפשר ללטף אותה , ולפעמים היא פשוט נושכת ונושכת ולא נותנת שייגעו בה. האם זה נורמלי עבור חתולים כאשר הם קטנים? האם זה יעבור או שנפלתי על חתולה מפוחדת ולא ידידודית במיוחד? תודה..
 
נשמע לי

נורמלי לגמרי מלבד העובדה שהיא נורא רוצה לשחק. כדאי לקנות או להכין לה כמה משחקים ל"ציד". עכבר פרוותי קטן, חוד חזק ואיזה צעצוע מחובר בקצה, משהו קטן ומרשרש שתוכל לרדוף אחריו וכו.. כל חנויות בעלי החיים מחזיקות צעצועים כאלה. דבר נוסף - בעניין האוכל. לא יודעת מה עבר בראש של הוטרינר שלכם... באוכל של כלבים אין מה שחתול זקוק לו אלא מה שכלב זקוק לו. כדאי לקנות אוכל יבש לחתולים גורים. בגילה - ממליצה על אוכל ברמה גבוהה שאני נותנת: רויאל קנין בייבי. בגיל 3 חודשים ניתן לעבור לרויאל קנין קיטן ובגיל שנה לרויאל קנין הרגיל לבוגרים.
 
בונזו לחתול?-או שאחותך לא שמעה טוב

או שהוט',לא מבין שלחתול יש מזון עם מרכיבים שהוא חייב לקבלם. ראי תגובה לפניי,על סוג המזון המומלץ.
 
ריצות, נשיכות, שריטות

זה הכל התנהגות של גור שרוצה לשחק ומאמן את אינסטינט הציד שלו. צריך לקנות לה צעצועים ולוח גירוד ולשחק איתה. למשל להריץ אותה עם סמן לייזר, עכברי צעצוע, חוטים וכו'. מצד שני, צריך ללמד אותה שלא נושכים או שורטים אתכם ואם היא עושה את זה, צריך להגיד לה בקול תקיף שאסור ולהזיז אותה.
 
למעלה