החשש לקיום אירוויזיון 2020 עקב הקורונה: ההכנות נמשכות כרגיל

E u r o b o y

New member
החשש לקיום אירוויזיון 2020 עקב הקורונה: ההכנות נמשכות כרגיל

איגוד השידור האירופי על החשש לקיום האירוויזיון בעקבות הקורונה: "עוקבים אחר המצב באופן שוטף ובוחנים מספר תרחישים אפשריים. עם זאת, נותרו עוד חודשיים עד למועד עריכת התחרות והשינויים מתרחשים בקצב מהיר ועדיין מוקדם מדי לקבל החלטות סופיות בנושא. לעת עתה, ההכנות נמשכות כרגיל"
 

צIIת Kuss

New member
או שהמצב ירגע... או שהמצב רק ילך ויחמיר

המדפים בסופר ריקים, כל האירועים מבוטלים, אין לימודים, אין עבודה, הכלכלה קורסת, אף אחד לא יוצא מהבית... והגרוע מכל עוד לפנינו. המצב קודר והעתיד שחור. אבל זה נחמד שה-EBU מעניקים לנו ניצוץ קל של תקווה, אולי ניצוץ אחרון ברגעים נוראיים אלה.
 

AdiNH

New member
גם בארהב המדפים מתרוקנים

בניו המפשיר ידוע רק על 6 חולים, לדעתי יש הרבה יותר שעדיין לא הובחנו ו פאניקה בעיצומה, אין נייר תועלת, מחטאים למינהם, סבון ידיים, פסטה, אפילו מדפי הביצים כמעט התרוקנו היום, העולם השתגע



 

סטילהוק

New member
מחכים לדקה ה 90 ובינתיים מוציאים סכומי עתק על תחרות שלא תערך

איזה מזל שלא אנחנו מארחים את התחרות השנה, ולא אנחנו אלה שצריכים גם לבזבז כספי עתק על תחרות של תיערך וגם לשבור את הראש. בהולנד בניגוד אלינו כבר יש קורבנות בנפש מהקורונה, וגם אצלהם הוחלט לא לקיים התקהלות של יותר מ 100 איש, אבל ה EBU בונה מגדלים באוויר שעד מאי כל זה יהיה מאחורינו. אז לא, זה לא מאחורינו, לא עד מאי השנה, וגם ממש לא בטוח שעד מאי בשנה הבאה. כי הצפי לחיסון לקורונה, אם בכלל יימצא כזה לבני אדם, ייקח לפחות עוד שנה וחצי-שנתיים, וזה במקרה האופטימי יותר...
 

ronniway1

New member
אני מבין שאתה גם רופא ומדען

אתה בחור מאוד מוכשר !!
גם רופא , גם מדען , וגם עיתונאי !
 

סטילהוק

New member
שכחת כלכלן

כי התרעתי למרות שכולם לעגו לי וצחקו עלי בפורום אקטואליה שנה לפני שמשבר הסאבפריים בארה"ב יתגלגל ויביא למשבר כלכלי עולמי שיפיל את כל הבורסות בעולם. שנה אח"כ ב 2008 אף אחד כבר לא צחק יותר. בדיוק כמו שקורה עם הקורונה עכשיו, שכולם קראו לי היסטרי ולא יודע על מה אני מדבר לפני חודשיים כשהתחלתי עם דיווחי הקורונה והזהרתי שזו הולכת להיות פנדמיה (מגפה עולמית) וכולם זלזלו בסכנה. והנה עכשיו ארגון הבריאות העולמי הכריז על התפשטות הנגיף כפנדמיה (מגפה עולמית), מה שלא קרה מאז שנת 1918 עם השפעת הספרדית שהרגה מיליוני אנשים בעולם, וזה כשאוכלוסיית העולם לא היתה כזאת גדולה כמו בימינו והעולם עדיין לא היה כפר גלובלי כמו בימינו, שהנגיף הקטלני יכול לטוס בו חופשי ולהתפשט במהירות עצומה ובמימדים שהעולם לא ידע כמותם מעודו. עכשיו גם כבר כולם מדברים רק על זה, בזמן שכל שאר הנושאים נדחקים הצידה בזה אחר זה. מה שצפיתי שיקרה כבר לפני חודשיים. ועדיין מבחינתי לפחות מה שעושים ועשו עד עכשיו זה מעט מדי ובעיקר מאוחר מדי.
 

Laaaa2

New member
תירגע, אף אחד לא זלזל במחלה. אתה לא הפסקת לחפור על הנושא

וזה הגיע לשלב שאי אפשר לראות את זה.
&nbsp
אתה רק מנסה לזרוע בהלה עם משפטים כמו "זה לא יעבור גם עד מאי שנה הבאה"...
מה מגד עתידות ולא ידענו? איזה יופי!
&nbsp
אף אחד לא מזלזל! למה אתה חושב שרק אתה יודע הכל? חחחחחח אתה כותב כאילו זה פרסונלי אליך..."אני התרעתי, אף אחד לא הקשיב.." תזכיר לי מה המקצוע שלך או מה אתה עושה בחיי היום יום שלך שקשור לנושא חוץ מלשבת ופאקינג לחפור יום וליל על קורונה קורונה קורונה? חחחח בקיצור די. אתה לא מגדת עתידות.
 

ronniway1

New member
הוא גם מיסטיקן , חוזה עתידות , נביא

יכול להיות שהוא המשיח שכולנו מחכים לו ?
 
אמן ויתבטל

זה גם ככה האיר' הכי גרוע עוור. אין כאן שיר אחד שימשיך איתי לתמיד. אסופת וונאבי במקרה הטוב, עד חרא בלבן לרוב.
אז עדיף שיתבטל באמת. וישירו באמבטיה מהבית, ושישדרו בלייב את הזיופים שלהם.
ובשנה הבאה לאחר הקורונה בה כל העולם יהיה נתון תחת שליטה פאשיסטית אחת בה יכפו עלינו חיסונים ויעקבו אחרינו כל צעד ושעל באמצעות אפליקציות ושבב.. ויפעילו כוחות שיטור וצבא ברחובות באופן יומיומי, וכל ערב ב20:00 תיצפו ברודן משדר מסרים דרמטיים.ותצדיעו בהכנעה לכל מילה. או אז סופסופ יגיעו שירים טובים לאיר 2021. שירי אהבה למדינה. ובשנה הבאה יתקיים איר עולמי וכל השירים ישמעו כך:
&nbsp

 

צIIת Kuss

New member
האמת? השירים השנה לא שווים פרוטה.

איך יתכן שכמה שירים נוצרו על ידי אדם אחד? איך יתכן שהשיר של מלטה לא התקבל לדורה? יש כאן מסחרה בין שירים ללא קשר למדינות המוצא. באים לאיזה אחד, קונים שיר והא לנו! פזמון לאירוויזיון! זה כבר נהיה מגוחך.

אמנם הזוכים האחרונים הם ברובם שירים מקומיים ולא קנויים בשוק, כלומר הקהל חש מה אותנטי ומה פייק, ובכל זאת עצם העובדה שיש מסחרה והרמה היא אכן של שוק, אזי שלא יקרה אסון אם אכן יתבטל.
 

סטילהוק

New member
שימו לב איך בתוך שעה זה קפץ מ 140,000 ל 150,000

ובעיקר שימו לב שהולנד המדינה המארחת השנה את התחרות נמצאת במקום ה 12 בעולם מתוך 151 המדינות הנגועות בקורונה עד עכשיו.
 

סטילהוק

New member
כשמדינה נצבעת בצבע צהוב זה אומר שהתגלו בה חולי קורונה חדשים

ככה אפשר לעקוב באיזו מדינה גדל מספר חולי הקורונה. בדיוק כמו בלוח התוצאות של גמר האירוויזיון שמתעדכן בזמן אמת ומועבר לצופים בשידור חי.
 
למעלה