החשמל של המדינה - קניית טלוויזיה

החשמל של המדינה - קניית טלוויזיה

ב-01.06.2014 הזמנתי טלויזיה סמסונג מהאתר של החנות הנ"ל.

היה כתוב אספקה תוך 7 ימי עבודה.

טרם התקשרו אליי.

פניתי היום דרך האתר שלהם- טרם נעניתי.

כמובן שאתחיל לעקוב יותר צמוד ואעדכן.
 

BobboVilla

New member
אולי אני טועה בספירה, אבל לא עברו רק 5/6 ימי

עבודה? ערב חג לא נחשב, חג בטח לא נחשב, ושישי גם כן לא נחשב. ואם ההזמנה הייתה "מאוחר", אז זה נספר רק מיום למחרת. כלומר יש את ה-2, 5, 8, 9, 10, והיום שעוד לא נגמר.
 
ההזמנה היתה ב-01.06.2014 בבוקר

לפי הספירה לפי מחר עוברים 7 ימי עבודה.

לא תיאמו איתי למחר. לא תיאמו איתי בכלל.

גם הפנייה לאתר שלהם לא נעשתה לפני חמש דקות.
 

urilei

New member
כשספק מתחייב לספק סחורה תוך 7 ימי עבודה

אפשר להניח שאם אחרי 5 ימי עבודה הוא עוד לא טרח להרים טלפון, הוא לא ממש הולך לעמוד בהתחייבות שלו...
הרעיון הוא לא להרים טלפון שעה לפני תום שבעת הימים ולהתחיל לשאול מתי אפשר לבוא...
 
תאורטית יכול להיות שהתקשרו ולא הייתי בבית

במקרה כזה ניתן היה לצפות שהפנייה היום לאתר היתה זוכה לתשובה.
 

urilei

New member
כן, תאורטית זה יכול להיות

ב-1987.
היום כשכל אחד מסתובב עם נייד וזמין בד"כ 24/7 (וגם אם לא זמין, רואה תיעוד שיחות שלא נענו), קצת קשה להשתמש בתירוץ הזה. אני גם לא חושב שעוד יש הרבה אנשים המבצעים הזמנה (של תנור, מיקרו, מקרר, מכונית או פיצה) ומוסרים רק מספר קווי כדרך ליצירת קשר.
ואגב, גם אם חברה ניסתה להשיג אותי ולא הצליחה, זה בהחלט לא מקנה לה את הלגיטימציה להניח אותי בצד ולנסות שוב רק אחרי שבוע...
 
נכנסתי עכשיו לעדכן גם סלולרי

דואר אלקטרוני נתתי עוד קודם.

גם דואר אלקטרוני לא התקבל מהם
 

urilei

New member
אני לא יודע מה שעות העבודה שלך

אבל אם לצורך העניין אתה מצפה שיתקשרו לתאם איתך רק אחרי 6 בערב, אז אני לא מתפלא...
הם כמובן היו יכולים לשלוח מייל, אבל אתה גם לא אמור להיות ראש קטן בעניין הזה.
 
נתתי אפשרות תאורטית. ברור שהציפייה היא לא

שיתקשרו רק אחרי 18:00 וכיוצא באלה.

אם אני לא בבית- לא הכרחי שהוא ריק.

מוכן לצאת מנקודת הנחה שהתקשרו בזמן

שהוא במקרה היה ריק.

במקרה כזה לגיטימי לצפות לדוא״ל.

או לתגובה לפנייתי היום באתר העסק.

לדעתי לא התקשרו - נתתי את האפשרות המרחיבה

ביותר שהעליתי על דעתי באופן תיאורטי.

חשוב לי לדעת אם יש להם בכלל את הטלוויזיה במלאי

ומה הצפי להגעתה אליי.

לכן אעקוב מעתה באופן הרבה יותר צמוד

עד לקבלת תשובה לפיה אבין איפה אני עומד.
 
עדכון: טרם התקבלה תשובתם באתר שלהם

שלחתי להם דוא"ל בזו הלשון:

שלום רב,

" ב-01.06.2014 הוזמנה טלוויזיה סמסונג דגם XXX.

באתר הופיע זמן אספקה עד 7 ימי עבודה.

טרם תואם מועד אספקה.

פניתי אליכם אתמול דרך האתר בנושא.

לא התקבלה תגובה.

אבקש תגובתכם באם בכוונתכם לספק את הטלוויזיה בימים הקרובים."

אמשיך לעקוב ולעדכן.
 
עדכון: שוחחתי טלפונית עם קובי ושלחתי דוא"ל

נוסף בזו הלשון:

" שלום רב,

בהמשך להזמנה מה-01.06.2014 שהייתה אמורה להיות מסופקת תוך 7 ימי עבודה,

לפנייתי באתר אתמול ולדוא"ל שנשלח היום- שוחחתי עם קובי וסוכם כי

הטלוויזיה המוזמנת לפי ההסכם מיום 01.06.2014 תסופק בתנאים המוסכמים בהזמנה 14691

לכל המאוחר ביום ראשון הקרוב ובאם לא ייעשה כן- הזמנה 14691 תיחשב למבוטלת ללא דמי ביטול.

סוכם כי קובי יודיע לי בהקדם לאחר שיחה עם הספק אם קיימת אפשרות לתקן את הפרת ההסכם

ולמסור את הטלוויזיה מחר או ביום ראשון הקרוב לכל המאוחר "

לאור העובדה שבאתר מופיע תו אמון הציבור כיתבתי בדוא"ל את מוקד אמון הציבור.

אמשיך לעקוב.
 

urilei

New member
אמון הציבור...

באמת שאינני יודע הרבה על הארגון הזה, מי עומד מאחוריו ומה הוא עושה, אבל בהתחשב בכך שהוא עדיין מרשה לרשת "סופר פארם" לקשט את סניפיה בלוגו שלו, אני באמת לא מחזיק ממנו ממש שום דבר.
 

dani666

New member


 
למעלה