החשבון, הדייט ומה שביניהם

Bella Lola

Active member
זה מה שמעצבן אותי

אני וה-OCD שלי צריכים חוקים

ואגב, מי דיבר על מסעדת יוקרה? אני לא הולכת למסעדות יוקרה בכלל, בטח שלא בדייט ראשון, ובמיוחד אם הגבר ירצה לשלם עליי. דיברתי על קפה/בר.
באשר לנקודות האחרות שהעלית:
לגבי מה שההורים/סבים שלי לימדו אותי - כן, מבחינתם, מבחינת ה"נוהג חברתי תלוי תרבות" שלתוכו הם נולדו ושלפיו חיו את מרבית חייהם (אנחנו לא ילידי הארץ), הגבר *צריך* לשלם. אם הוא מזמין, הוא משלם. אני אגיד לך יתרה מזו שהם היו מספרים לי שגם אם גבר היה מזמין קולגה-אישה לביזנס לאנץ', לא דייט רומנטי, גם אז הוא היה משלם עליה. ההסבר לפיהם? כי הוא הגבר with a capital M, ואישה לא אמורה להוציא על עצמה שקל כשהיא בחברתו של גבר. ככה חינכו אותם הוריהם, ככה הם חינכו אותי. כשהייתי מגיעה הביתה אחרי דייטים ואמא הייתה שואלת איך היה והייתי אומרת ששילמתי על עצמי, היא ואבא שלי היו מזדעזעים. אבא שלי היה אומר לי "זה לא גבר" והוא לא רצה לשמוע על הבחור יותר. אני מנסה כבר שנים להסביר להם שהעולם לא עובד יותר ככה, אבל הם לא מצליחים לקבל את זה. בכל מקרה, זה לא העניין כרגע. זה גם לא מה שאני מאמינה בו, אז זה לא רלוונטי להודעה הראשונה שלי.
&nbsp
ולגבי זה שגבר לא באמת נעלב או מתעצבן, אז אני אומרת לך שהיו כמה גברים בחיי שהתעצבנו ונעלבו מזה שהושטתי יד לארנק. אתה יכול לא להאמין לי ואין לי דרך להוכיח לך, חוץ מלספר לך בדיוק מה קרה שם, אבל זה יקח המון זמן וגם ככה כתבתי כבר הרבה, אז פשוט תצטרך להאמין לי. אני יכולה להגיד לך שאחד מהם היה מבוגר ממני ב-15 שנה, אז הוא "מהאסכולה הישנה" עם הערכים "המיושנים" (הוא גם סירב לתת לי לשלם על צעיף שמצא חן בעיניי באחד הטיולים שלנו ושילם עליו בעצמו, למרות שהתעקשתי), והשניים האחרים חונכו על אותם ערכתי שאני חונכתי עליהם (ע"ע הורים/סבים למעלה) וכנראה שלא זנחו אותם.
 

Bella Lola

Active member
הבנתי אותך


דיברתי על בירה בפאב או קפה ומאפה בבית קפה.
ורק למקרה שהיה פה ניסיון עקיצה קטן.... הנה כמה מילים על עצמי: אני עובדת מגיל 16, אני שילמתי על הלימודים שלי (2 תארים) בעצמי, אני גרה לבד בדירת 3 חדרים שקניתי בעצמי (עם עזרה מהבנק וההורים, כן, ברור, אבל עם לא מעט חסכונות שלי), אז גם כל ההוצאות (והמשכנתא) עליי. אה, ויש לי רכב (שלי, פרטי, לא ליסינג ולא רכב עבודה) כבר 5 שנים. וגם את שיעורי הנהיגה מימנתי בעצמי.
אני לא מחפשת גבר שיממן אותי.
אני מחפשת להבין איך אני לא מעצבנת או מעליבה את הגבר הבא שאצא איתו לדייט, אבל ממה שאתה אומר אני מבינה שהעצה שלך היא (סליחה על הבוטות) לשים
על הרגשות של הצד השני ולעשות מה שאני רוצה. נפלא, תודה.
 
אני גרושה עם בן זוג


הפסקה האחרונה היתה מיותרת ולא חכמה במיוחד מבלי להכיר. יש לי בן זוג גרוש מעל 5 שנים. וכן הוא שילם עלי מהפגישה הראשונה ועד היום, כך שאולי כדאי להקשיב לבעלות נסיון.
גרושה עם ילדים כיום זה לא עלבון אלא מחמאה. אתה חי כנראה בשנות ה-50 בהן אישה היתה מגיעה להתמוטטות כלכלית אם היתה מתגרשת. תתקדם. כל זוג שלישי מתגרש. לגבי הוצאות טיפוח, זה לא קשור לרווקות או גרושות לכל הנשים יש הוצאות טיפוח שהן הרבה יותר משל גברים. צא ולמד...
אני רוצה לציין עוד משהו.
לגבי כך שהנחתי שהיא רווקה, כי גרושה בדרך כלל לא שואלת שאלה כזאת. לא היה מצב ואני מדגישה, לא היה מצב ever בתקופה לאחר שהתגרשתי ועד שהכרתי את בן זוגי שיצאתי עם ארנק לדייט ( והייתי בלא מעט דייטים בגלל בררנותי) והגברים שילמו כמו גדולים בלי למצמץ ובלי להעלות על דעתם שאני מתכוונת לשלם כולל טיפ. ולא, לא יצאתי לשירותים כשהגיע החשבון.
ועוד משהו תגובות כאלה מהסוג שלך גורמות לאנשים לברוח לפייסבוק ולנטוש את תפוז ולכן הוא דועך. בפייסבוק אתה מביע דיעה שלא באנונימיות כמוך עם כוכבית (מה שנקרא גיבור מקלדת) ועם תמונה. בפייסבוק היו מוחקים את התגובה הסקסיסטית שלך.
 
לא אתה דפוק עם קבלות!!!

מי אמר שזה רק סקס? סקס זה חלק מעסקת חבילה.
אנחנו זוג לכל דבר! וזה מה שמתאים לנו ולך תעשה חמוצים.
הקנאה לא עושה טוב לעור הפנים!
אין שכל אין דאגות!!!
מה יש לך? בגלל שהוא משלם עלי בתור בן זוג שלי אז זה נקרא סקס תמורת תשלום? אתה יודע כמה זוגות כאלה יש? רמז - רוב הזוגות.
נפלת על הראש אתה כנראה צריך זיון טוב ודחוף התחרפנת!
 

alongrin

New member
כן קראת את הדברים שחור על גבי לבן...

ובכל מקרה...
גברים צריכים להתחיל להבין שהכח נמצא בידיהם מכמה סיבות:
&nbsp
1. נשים מחזיקות את המפתח לסקס, שהוא חשוב לנו בתור גברים.
אבל אנחנו מחזיקים ביד משהו הרבה יותר חשוב.
את המפתח לסטטוס החברתי של אותה אשה.
אנחנו אלה שהופכים אותה מרווקה "לנשואה" "בזוגיות מחייבת" וכו'.
תראה לי אשה אחת שמעמד חברתי לא חשוב לה.
&nbsp
2. אותו המשאב שנקרא סקס הוא משאב שמתבלה ומתכלה מהר מאד עם הגיל של הבעלים שלו.
היום אותה "מחייכת מחדש" בת 40 ומספקת לבן זוגה סקס ופינוקים.
עוד 10 שנים היא תספק לו יובש נרתיקי, גלי חום, והתקפי עצבים של גיל המעבר.
האם שווה לשעבד בשביל זה את כל מה שעבדת בשבילו בחיים?
לדעתי זה משהו ששווה מחשבה שנייה, וכמו שאמרתי בידינו הכח להחליט.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
אתה יודע שפותחת הפוסט לא חזרה להגיב

כי אתה אשפה אנושית עם התגובות שלך.
אתה כנראה כל כך אבל כל כך ממורמר שאתה מוציא את התסכול שלך כאן.
אוייש...רחמים עליך (מקיאה).
 

alongrin

New member
אלו הם דברים שלומדים בדרך הקשה...

קח בחשבון שהבחורה גרושה טריה...
מתלהבת מהחופש והכח שלה...
אבל כמו שניסיתי להגיד בצורה יפה שום דבר הוא לא לנצח.
במציאות הכלכלית פה בארץ, רצוי שכל אחד יוכל לעמוד בפני עצמו מבלי להיות תלוי במישהו אחר.
זה לא סותר שאפשר לשלב כוחות, לשתף וכו' אבל זה צריך להיות כביש דו סיטרי.
 
יקירתי אל תאכילי את הטרול

ואל תצטדקי בפניו.
יש כאן נסיון להשפיל אותך, אל תתני.
חייכי ותני לגבר לשלם, הוא לא ייעלב.
תאמיני לי שהם לא יתמוטטו כלכלית, במידה והקשר ממשיך את יכולה לפנק בדרכים אחרות שוות כסף כמו שאני עושה, למשל מבשלת לבן זוגי.
 

alongrin

New member
כבר אמרתי...

שאלימות מילולית היא מוצאו של אותו אחד שלא יכול לדבר לגופו של עניין.
אם היה לך איזה טיעון אינטליגטי להגיד - היית אומרת אותו.
&nbsp
אבל כיוון שאת יודעת שפגענו בול במטרה - אז כנראה זה המוצא היחידי שלך.
 

Bella Lola

Active member
הנה, חזרתי להגיב...

אבל רק כדי להגיד שלא הגבתי כי אני רואה שזה חסר טעם.
אף אחד לא התייחס לשאלה ששאלתי (מה לעזאזל עובר לכם הגברים בראש?), הם פשוט (די כמצופה ומאכזב כאחד) ישר הניחו שאני איזו פרינצסה מפונקת שרק מחפשת הצדקות איך לא לשלם בדייט והתחילו "ללמד" אותי על חשיבות הכסף.
אני לא מוכנה שיעליבו אותי ככה ואני לא מוכנה לדבר אל קיר, לכן לא הגבתי.
 

Bella Lola

Active member
החשבון, הדייט ומה שביניהם

מי לא מכיר את הרגע הזה (שאני שונאת ועושה לי חשק לא לצאת יותר לעולם לדייט) שמזמינים חשבון והמלצר(ית) מניח(ה) את החשבון על השולחן ואף אחד לא יודע מה לעשות... או שרק אני לא יודעת מה לעשות..?
ההורים והסבים לימדו אותי משהו אחד ("הגבר צריך לשלם"), החברות משהו אחר ("תשלמי עבור עצמך, שלא תרגישי כאילו את חייבת לו משהו"), לי ממש לא אכפת אם הוא משלם, אם מתחלקים חצי-חצי או כל אחד משלם עבור עצמו, אבל עם השנים גיליתי שיש גברים מתעצבנים ו/או נעלבים אם אני מנסה לשלם ויש גברים שמתעצבנים אם אני לא מנסה לשלם.

בפועל קרו לי מספר תרחישים עם הגברים שיצאתי איתם (בלי להיכנס ל-למה פעלתי כך או אחרת בכל אחד מהמקרים כי זה לא רלוונטי):
תרחיש 1 - הגיע החשבון, אני לא עשיתי כלום, הבחור די מיידית (ולפעמים עוד לפני שהחשבון בכלל הגיע) הוציא ארנק ושילם, אמרתי תודה, הוא אמר בכיף, נקודה, סוף סיפור.
תרחיש 2 - הגיע החשבון, אני "מנסה לשלם" (כלומר, מושיטה יד לתיק), הוא עושה את תנועת ה"עזבי, עליי", אני עושה את מבט ה"בטוח?", הוא אומר "בכיף, עליי", אני אומרת "תודה רבה" עם חיוך מבויש, סיימנו. *תלוי בווייב עם הבחור, מציעה להשאיר את הטיפ, ולפעמים הוא מסכים ולפעמים לא.
תרחיש 3 - הגיע החשבון, אני מושיטה יד לתיק, הוא - עם מבט כועס בעיניים - אומר לי "לא" (במקרה אחד נאמר לי בדייט ראשון: "רגע, אני לא מבין, את לא רוצה להיפגש איתי יותר?"), אני עוזבת את העניין, אומרת "תודה", בזה זה נגמר.

בכל אחד מהתרחישים האלה אני מרגישה שאני מגששת באפילה, מנסה להבין אם הגבר שיושב מולי הוא מאלה שייעלבו אם אני אנסה לשלם עבור עצמי או מאלה שיחשוב שאני איזו גולד-דיגרית שמחפשת ארנק ולא גבר אם אני לא אנסה לשלם עבור עצמי, וזה מתסכל ומעצבן, ואני לא מבינה למה זה צריך להיות כל כך פאקינג מסובך! מה גם שאני מבינה שיש גברים שמתעצבנים שאחרי שהוא משלם על שניהם, היא מציעה להשאיר טיפ.

אז הרשו לי לשאול אתכם, משתתפי הפורום היקרים, איך לעזאזל אני (או כל אישה אחרת) אמורה לדעת מה לעשות, אם אין לי שמץ של מושג מה עובר לכם בראש?? אני שואלת ברצינות.
 

alongrin

New member
אני מודה לך מקרב לב על הדאגה

אבל באמת שלא חסר לי דבר.. יש לי הכל מהכל ובשפע רב.
 

alongrin

New member
אני שמח שאת מגיבה ככה..

ממש עשית לי את היום.
אם למישהו היה אי פעם ספק מה מסתתר מאחורי המסכה שמאחוריה מסתתרות נשים כמוך,
אז הנה עשית בשביל כולם את העבודה.
&nbsp
פשוט לגזור ולשמור!!!
&nbsp
אני מקווה שבן זוגך יודע מי הבן אדם האמיתי שאיתו הוא נכנס למיטה...
אבל לפי מה שנראה, ממש לא...
&nbsp
באמת שצר לי עליו כי הוא הולך לאכול אותה בגדול.
&nbsp
 
למעלה