החמה שחייבת לדעת הכל

מזית

New member
החמה שחייבת לדעת הכל

שלום רב, אני חדשה בפורום וסוף סוף אזרתי אומץ לספר את הסיפור הבא: אני נשואה כשנה לחצי לבחור מקסים שבא ממשפחה מרוקאית פרימטיבית מאד. ניסינו להיכנס להריון מאז שהתחתנו וזה לא כ"כ הלך. צר הדף מלהכיל את כל היציאות הנחמדות שספגתי במשך הזמן הזה מחמתי ומבנותיה, אתן רק דוגמאות ספורות: "יש משהו חדש? (כל שבוע)", "הלכת לרופא?", "אולי תבדקי מה קורה איתך?", "אמא שלך ואחותך נקלטו מהר?" וכו' וכו'. את היציאות ספגתי בשקט, עניתי בנימוס ולא הרחבתי בפרטים. כשהעניינים כבר נמאסו עלי העברתי מסר דרך אחת הבנות שלה שאצלי הכל בסדר ועכשיו בעלי (הבן האהוב שלה) צריך להיבדק ואז סוף סוף זכיתי לקצת שקט בנושא (חס וחלילה שמשהו אצל הבן שלה לא יהיה בסדר). בסופו של דבר, רצה האל ונקלטתי ברוך השם. נודע לי על הריוני בשבוע 5.5 ועדיין לא נשמע דופק. המתנתי עד שבוע 6+ בשביל לשמוע דופק ואז החלטנו ללכת לספר להם סוף סוף את מה שהם חיכו לשמוע הרבה זמן. אתם פשוט לא תאמינו מה היה: במקום לשמוע מזל טוב וברכות מהסוג הזה, היא החלה לצעוק עלי (פעם ראשונה שהיא הרימה עלי את קולה)למה הסתרתי ממנה את העובדה שיש לי איחור במחזור, למה היא יודעת מיזה רק עכשיו (כולה שבוע 6???????), אפילו הבנות שלה אומאות לה על יום איחור ואיך אני מעיזה להסתיר את ממנה? כמה שהיא מברכת אותי ומתפללת בשבילי ואני אפילו לא אומרת לה שיש לי איחור????? הייתם מאמינים??? והגרוע מכל: בעלי ואביו יושבים ושומעים את הכל ובעלי עונה לה והיא שאגה עליו והשתיקה גם אותו וכך במשך 20 דקות היא יורדת עלי ואני בוכה ושניהם מסתכלים.... מאז אני פשוט לא מסוגלת להסתכל על האישה הזאת... מה דעתכן?
 

danielma3

New member
תשאלי אותה אם את צריכה להתקשר אליה

כל פעם אחרי הסקס לדווח
 
מזל טוב מכל הלב

שיהיה לך הריון קל ומושלם תבלעי את הרוק, תבכי קצת ותמשיכי הלאה. רק אל תרגישי רגשות אשמה שלא סיפרת לה
 

jesenia

New member
אל תסתכלי

ופעם הבאה אל תספגי. לא מסוגלת/מעוניינת לענות לה? קומי ותצאי. מה פתאום את מקבלת בכניעה נזיפות כמו ילדה סוררת?
 
מזל טוב.... מזית

א. הגישה שלך בקשר למרקואים לא נכונה כי יש פה נשים שיש להם חמות אשכנזיות שגם כן עושות להן את המוותזה ידוע שבנים שמא שלהם מרוקאית שותקים ליד המאמא שלהם שחס וחלילה לא יפגעו בה זה יעבור לו מניסיון.
 

sovlanit

New member
מזית,יקירה

ברוכה הבאה ותודה על דברייך. מאחלת לך הריון קל ושיהיה רק בשעה טובה. שמחה בשבילכם על הגשמת החלום המיוחל... שנית,אין קשר ישיר בין מוצאה של החמות לטיב יחסיה עם כלתה. בחרי מעתה בחירות שיהיו נכונות לך ולבעלך. ככל שתתעסקי יותר ב מה היא צריכה,מה היא חושבת,מה היא אומרת,איך היא מרגישה מצבך הנפשי יילך ויחמיר חס וחלילה וכך תגדל חולשתך מולה. אין שום סיבה שתתנצלי/תצטדקי/תסבירי הסברים ותאפשרי חדירה לחייך האישיים.זה רק מגביר את ההנאה הצרופה שלה מחולשתך ואת רצונה להעלות את הרף... במידה ותעשה פניה אלייך הפני את כולם אל בן זוגך לקבל הסברים וכו'... אליו הם לא יעזו לפנות באופן בו הם פונים אלייך. ולסיום-הכח לשנות את התמונה עוד בטרם תהפכו להורים נמצא בידיכם. עליכם להחליט יחד על אופן חייכם ההולם ביותר את צרכיכם. לאיש אין זכות לקבל דריסת רגל בגסות כזו.גם לא לאימו... גינוני כבוד ונימוס אמורים להיות דו סיטריים. ולצערי,לפעמים,כמו בכביש זכות לוקחים/דורשים ולא בהכרח מתחננים לקבל. איך עושים זאת? ספרים: הכח טמון בתוכך,כוחו של התת מודע, לחיות מתוך שמחה... אתרים:עידן הדלי.הדרך למעלה. בהצלחה.שבת שלום ומבורכת...
 
ברוכה המצטרפת לפורום שלנו

אני בהלם מהתגובה של בעלך, אצלי זה לא היה עובר לסדר היום. לראות את אשתו בוכה בגלל אמא שלו ולא להגיד כלום?? במקומך, הייתי מתרחקת, את לא צריכה את העצבים האלה, בטח שלא עכשיו, כשאת בהריון. תחזיקי מעמד תשמרי על עצמך ושיהיה לך המשך הריון קל.
 
אלוהים התגובות של אנשים לא מפסיקות

להפתיע. אפשר לחשוב אז לא סיפרת לה. למה היא אמא שללך שתספרי לה על כל פיפס? ולמה את שותקת? צועקים עליך? מעליבים אותך? תקומי תגידי שאת לא מוכנה להיות בבית שלא נעים לך ותצאי כמו גדולה מהדלת. אל תשכחי שעכישו כל חץ ומתח נפשי לא משפיע רק עליך וזה הדבר הכי חשוב. שיהיה לכם הריון קל ונעים ומאושר ונטול מתחים.
 

סתוית2

New member
לכל הנפשות הטובות../images/Emo182.gif../images/Emo24.gif

יש לי אלבום עם כל מיני בולים. כולם במקום מסודרים, לפי סדר ממודרים. כל אחד מושלם, ושמור שם לעולם. אבל היקרים ביותר לליבי, הם אלה שנפל בהם פגם. משהו יחודי שקיים רק בם. מובדלים משאר הבולים מסוגם. אותם אני באמת אוהבת. כי יש להם אופי, נשמה,ולב. זה מוקדש לכל מי שאני מכירה, שהוכיחו את אהבתם, נאמנותם, ויושרם. ולחברות הורטואליות החדשות שמצאתי כאן בפורום. שיהיה לכם שבת שלום ,והרבה אהבה.
 

סתוית2

New member
נחמד../images/Emo8.gif

בתוך בית יכולים להצתופף מאה גברים אך בליבה של אשה יש מקום רק לגבר אחד.
 

סתוית2

New member
חחחחחחחח

גבר רוצה להיות הראשון של האשה אשה לעומת זה רוצה להיות הרומן האחרון של הגבר
 

סתוית2

New member
מאמינו לי זה נכון

אף אחד לא יכול לגרום לך להרגיש נחותה בלי הסכמתך
 

סתוית2

New member
../images/Emo65.gifעזרה

נויה תסבירי לי בבקשה מה זה המלבני שעולה לי על המסך עם כל מיני שמות שכתוב תפוז on ולידו במסגרת כתוב לי מס" 3. תודה לך ושבת שלום
 
למעלה