החל מיום ראשון 2.1.2011 שינויים בתנועת הרכבות

החל מיום ראשון 2.1.2011 שינויים בתנועת הרכבות

החל מיום ראשון (2.1.2011) תפעיל רכבת ישראל את קווי הרכבת במתכונת מצומצמת, בשל הפסקת השימוש בקרונועים. שירות ימשיך להינתן בקווים המחברים את קצוות המדינה – קווי השירות הארוכים, שאין בהם חלופה של רכב פרטי או תחבורה ציבורית. הפעלת תנועת הרכבות במתכונת של מתן שירות בקווים הבינעירוניים, וצמצום הקווים הפרבריים, תביא לפגיעה מועטה ככל הניתן ולהפחתה של כ-15% במספר הנוסעים, אל מול צמצום של 45% במספר הרכבות הנוסעות. נוסעים אשר רכשו כרטיסי נסיעה מסוג 'חופשי-חודשי' או 'חופשי שבועי' בקווים בהם יחולו שינויים, מוזמנים להגיע אל קופות תחנות הרכבת ולקבל את כספם בחזרה. בקווי הרכבת הבאים לא יינתן שירות, בשני הכיוונים: • הוד השרון (סוקולוב) – ת"א – ראשל"צ ראשונים • באר שבע צפון - דימונה • ת"א – רמלה - בית שמש – ירושלים • חיפה חוף הכרמל – ק.מוצקין • תבוטל רכבת מס' 1646, היוצאת ממודיעין מרכז להוד השרון (סוקולוב) בשעה 07:57 התחנות הבאות תהיינה סגורות: הוד השרון (סוקולוב), כפר סבא (נורדאו), ראש העין, פ"ת סגולה, פ"ת קרית אריה, בני ברק, ראשל"צ ראשונים, רמלה, בית שמש, ירושלים מלחה, ירושלים גן החיות ודימונה. קווי הרכבת הבאים ימשיכו לפעול כסדרם, בשני הכיוונים: • נהרייה \חיפה – ת"א - באר שבע • נהרייה \חיפה – נתב"ג - מודיעין • בנימינה – אשקלון • נתניה - רחובות הנוסעים מתבקשים לפנות לפרטים נוספים לאתר האינטרנט של רכבת ישראל WWW.RAIL.CO.IL למרכז שירות הלקוחות הארצי של רכבת ישראל בטלפון : 03-6117000 או מטלפון סלולרי 5770 * . קישור לסכמת התחנות http://blog.rail.co.il/?attachment_id=177 בברכה, בן, נציג רכבת ישראל
 

כחלחל

New member
ההודעה מקסימה, הריח מוכר ולא חביב

נתחיל בחיובי: כל הכבוד לדוברות הרכבת שגילתה את פורום הורים לחיילים. ותודה על ההודעה ותודה לבן, נציג רכבת ישראל. שנים ילדינו ואנחנו יחד עם שאר הציבור שנכווה מחווית השירות של המעולה והתנהלותה של הרכבת שבכל מבחן שנבחנה הראתה רק זלזול בקהל הנוסעים, (טוב לא בכל, רק ברוב). תאונה אחרי תאונה אנחנו שומעים הודעות והסברים מנוסחים בקפידה אך עם ריח מריחה שאין לטעות בו. עוד מהדהדות באוזני הכרזותיו של המנכ"ל בעקבות השרפה האחרונה ש"רכבת ישראל עושה הכל..." ושכל הקרונות עומדים בתקן, והצ'ק בדואר וזה לא כמו שזה נראה, וזו סתם ידידה מהעבודה, ונשארתי מאוחר במשרד, ובדיוק התכוננתי להתקשר אליך, ובכלל זה לא אתם זה אנחנו....... ועכשיו הם אוכלים את הכובע ואת הקרונועים המהוללים. לא ננוח ללא נשקוט עד אשר נשמע: "רכבת ישראל מודיעה בצער כי כשלה בגדול במערך הבטחת האיכות, מבחני הקבלה, התקינה והבטיחות, תכנון הרכש, החלטות ועדות המכרזים, ולפיכך אינה מסוגלת לתת את השרות שהיא מחוייבת אליו. לאור כשל מערכתי ומחדל זה הנהלת הרכבת מודיעה על התפטרותה ומעבירה את סמכויות הניהול לידי הנהלה חיצונית ממונה שתכלול ממומחי תחבורה, כלכלה, חוקרי שחיתויות, היועהמ"ש, בטיחות ואש, שתורכב ע"י ועדת חקירה משפטית בראשות שופט שתוקם לאלתר" הועדה תמליץ לפרקליטות על העמדה לדין של האחראים. בשני דברים התמזל מזלה של רכבת ישראל, האחד, פתיחת השוק לתחרות כמו במקרה חברות האוטובוסים כמעט בלתי אפשרית בגלל התשתיות, (אפשר לחשוב על הוצאת קוים עתידיים בדרום או בצפון למכרז זכיינים [כמו כביש 6 מנהרות הכרמל שהם בבעלות שני זכיינים שונים]) והשני שהפעם (הפעם !) הנוסעים ניצלו ולא ניצלו כמו במקרה השרפה האחרון, לא היה חסר הרבה, ולא מעשים או התנהלות נבונה של הרכבת היו אלו שמנעו אבידות בנפש. תכלה שנה (אזרחית) וקללותיה ותחל שנה וברכותיה
 

שויו

New member
../images/Emo45.gif כחלחל, כל מילה בסלע. הלוואי ויקראו אותך

שם בהנהלת הרכבת, משרד התחבורה, התשתיות וכו' וכו' (כמה הרבה משרדים...) ויפנימו ויעשו משהו ...
 
למעלה