חבל שלא מהיום הראשון להפעלתה...
היה להם מספיק שנים להערך לדבר עוד בטרם החלו נסיעות המבחן. ואם לא היה להם כל ידע ו/או ניסיון בדבר, טוב היה אם היו לומדים מרכבת ישראל כיצג גובים תשלום עבור נסיעה (וגם קונסים בהתאם לתקנות את מי שלא רכש כרטיס).
ואם מדובר במשרד התחבורה, טוב היה אם היה מעסיק כמה עורכי דין חדשים על מנת שילמדו היטב את פקודת מסילות הברזל הממשלתיות ותקנותיה, על מנת שייסמו את הדבר (לגבי תשלום עבור הנסיעה) גם במטרונית.
לדעתי לא היה כל צורך בנסיעות הרצה מכיוון שמדובר באוטובוסים לכל דבר ועניין ולא בכלי תחבורה חדש בישראל. זה ממש אבסורד שהמטרונית הפכה להיות לונה פרק בחינם לבני נוער משועממים.